Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linchen schreef:Ik heb er ook 1, voor mn verjaardag gehad, een armband, zitten nu 7 bedeltjes aan.
Vanmiddag was de hond van mn tante er (whippet) en kwam op schoot, armband weg. Dacht dat ik hem om had, maar zag hem niet. Later ging de hond van schoot af, lag mn armband daar, sluitinkje gebroken. Zou niet mogen voor dat geld! Zo zonde, vrijdag even terug gaan
miep1979 schreef:Wat lief van je vriendin
SuperLiesje schreef:Heeft er ook iemand een foto van een armband met zo'n veiligheids-kettingkje eraan??Ik heb aan mijn armband namelijk Pandora, Tedora, Amore (als ik het goed schrijf) en straks ook Simstars, en niet alles blijft braaf achter het schroefdraad einde hangen.. helpt zo'n veiligheidskettinkje daar ook voor?
LETS schreef:SuperLiesje schreef:Heeft er ook iemand een foto van een armband met zo'n veiligheids-kettingkje eraan??Ik heb aan mijn armband namelijk Pandora, Tedora, Amore (als ik het goed schrijf) en straks ook Simstars, en niet alles blijft braaf achter het schroefdraad einde hangen.. helpt zo'n veiligheidskettinkje daar ook voor?
Ik heb even een foto gemaakt! Ik heb er wel een stop voorzitten, omdat anders het sluitinkje gewoon van het schroefdraad afschuift, net als bij de bedels.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AWSATNLM.jpg
Dit is ook geen Pandora, maar Silverrado, nieuw in Nederland. De zilveren bedels zijn ongeveer gelijk aan Pandora, maar ik vind de glaskralen van Silverrado nog iets mooier. Het is alleen (nog) niet overal verkrijgbaar, dus ik vul ook aan met Pandora.