Ik heb je filmpje bekeken wat een prachtig kereltje ... ik heb zo met je te doen wat een verdriet voor jou en je partner ...
Heel heel veel sterkte !!
Marcato
Geplaatst: 27-02-09 22:11
Wat een prachtig mannetje! Wat ontzettend vreselijk dat jullie hem nu al moeten missen.
Ik hoop dat de herinneringen aan jullie lieverd jullie zal helpen dit verlies te dragen. Heel veel sterkte!
Coby
Moderator Over Paarden
The one and only
Geplaatst: 27-02-09 22:15
Gecondoleerd. Wat een fantastisch mooie jongen, vreselijk dat jullie hem hebben verloren. Veel sterkte nu en in de toekomst. Coby
Forcalquier
Geplaatst: 27-02-09 22:24
Wat een ontzettend mooi filmpje ik kon het niet droog houden. De grootste angst van alle ouders,wat een verschrikking om zo'n kleine te zien vechten voor zijn leven. Ik wens jullie heel veel sterkte met dit grote verlies.
Mariska_28
Geplaatst: 27-02-09 22:25
Tjee wat een prachtig ventje! Zo klein, zo breekbaar... Ook ik zit hier hardop mee te huilen, wat verschrikkelijk oneerlijk dat hij nu al weer heeft moeten gaan... Hij was denk ik te goed voor deze wereld, op doorreis kwam hij even langs om jullie leven voor eventjes te verrijken. Heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze verschrikkelijke tijden.
Heel heel veel sterkte met dit verlies, het lijkt me zo vreselijk om je kind af te moeten staan. De tranen stroomde over mijn wangen bij het zien van dt filmpje. Zo ontroerend om die foto's te zien.