Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suleilitha schreef:Met respect kom je inderdaad ver Blokje, misschien kun je ook respect opbrengen voor mensen die folders over Darwin hebben ontworpen.
Niwla schreef:Mas schreef:Vind jouw reactie wel wat overtrokken TS, ik zie tenminste nergens iets waarin christenen worden afgekraaktVerder zijn die foldertjes zwaar irritant, zowel die vóór als die tegen de evolutietheorie. Ben er toch tegen om je geloof aan de deur te verkopen, laat mensen lekker in hun waarde. Als ik wil geloven dan weet ik de weg naar de kerk zelf wel te vinden...
Maar wij christenen vinden het pijnlijk dat er zo'n gigantisch bord komt te staan waarop Gods aanwezigheid wordt ontkend.
Niwla schreef:Mas schreef:Vind jouw reactie wel wat overtrokken TS, ik zie tenminste nergens iets waarin christenen worden afgekraaktVerder zijn die foldertjes zwaar irritant, zowel die vóór als die tegen de evolutietheorie. Ben er toch tegen om je geloof aan de deur te verkopen, laat mensen lekker in hun waarde. Als ik wil geloven dan weet ik de weg naar de kerk zelf wel te vinden...
Maar wij christenen vinden het pijnlijk dat er zo'n gigantisch bord komt te staan waarop Gods aanwezigheid wordt ontkend.
DebGizmo schreef:Ik snap zoiezo niet waarom er borden of folders verspreid moeten worden met " God bestaat! " of met " God bestaat niet! "
Dat is een keuze die iedereen voor zichzelf moet maken, daar heeft niemand een bord of folder bij nodig.
Ik vind het grote onzin en hoop ook daadwerkelijk dat er met zulke acties gestopt word.
Een geloof wel of juist niet opdringen vind ik absoluut niet kunnen!