mijn vriend steelt geld van mij??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:15

Tallie_Ho schreef:
Hij heeft van zijn probleem anders wel haar probleem gemaakt door ervoor te zorgen dat ze geen cent meer te makken heeft deze maand.. Dus niet mee bemoeien? Ik zou hem aan zijn oren trekken en eisen dat hij nu ging praten en het meteen ging regelen. Vraag me af watvoor vreselijk stoms hij dan moet hebben gedaan om afgeperst te worden als 24 jarige..

Als zij boos wordt op hem wordt hij nog kwaaier, dan kunnen dat soort jongens wel eens heel vervelend worden. Denk aan: Ik gebruik jou wel even om aan geld te komen. Hij zit al ver, moge dat duidelijk zijn.

Dus wel mee bemoeien in de zin van naar de politie gaan, maar verder uit de buurt blijven!

blokje

Ik ga met Juul mee..

Anoniem

Kady_ schreef:
ik heb er genoeg van; ik ga aangifte doen en meteen melding maken van afpersing! waar of niet ik laat t hier niet bij zitten echt niet

Goedzo!!!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:16

Pelryo schreef:
@blokje tis face to face :+

idd wat er gezegd word zorg dat van zijn probleem niet jou probleem of jullie probleem word gemaakt! sterkte

Hij heeft van zijn probleem al een probleem voor haar gemaakt ;) Zie mijn post hierboven.

En Kady, goed van je!! Gewoon even naar het politiebureau!

blokje

Pelryo schreef:
@blokje tis face to face :+

idd wat er gezegd word zorg dat van zijn probleem niet jou probleem of jullie probleem word gemaakt! sterkte

Mijn engels is slecht (Aa)

Sodeletuut

Kady_ schreef:
ik heb er genoeg van; ik ga aangifte doen en meteen melding maken van afpersing! waar of niet ik laat t hier niet bij zitten echt niet

Goed! Zeker doen.

Sterkte.. :(:)

DaanCats

Re: mijn vriend steelt geld van mij??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:17

goedzo meid, ik hoop dat de politie je helpt!

Kady_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 17:18

hij belt me en zegt; ja ik ben achterop een auto geknald dus ben nog lang niet huis doei

:?

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:18

Hij heeft wel een levendige fantasie he :+

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:18

Juul schreef:
Tallie_Ho schreef:
Hij heeft van zijn probleem anders wel haar probleem gemaakt door ervoor te zorgen dat ze geen cent meer te makken heeft deze maand.. Dus niet mee bemoeien? Ik zou hem aan zijn oren trekken en eisen dat hij nu ging praten en het meteen ging regelen. Vraag me af watvoor vreselijk stoms hij dan moet hebben gedaan om afgeperst te worden als 24 jarige..

Als zij boos wordt op hem wordt hij nog kwaaier, dan kunnen dat soort jongens wel eens heel vervelend worden. Denk aan: Ik gebruik jou wel even om aan geld te komen. Hij zit al ver, moge dat duidelijk zijn.

Dus wel mee bemoeien in de zin van naar de politie gaan, maar verder uit de buurt blijven!

Als het al waar is wat hij zegt! TS zou dus volgens jou nu echt niks mogen doen aan het feit dat ze de rest van de maand op water en brood moet leven? Dat ze deze maand haar vaste lasten niet kan betalen? Nou sorry, bij mij ging hij beter gauw praten en vertellen wat er mis is en dan direct naar politie voor aangifte van afpersing!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:19

Kady_ schreef:
hij belt me en zegt; ja ik ben achterop een auto geknald dus ben nog lang niet huis doei

Okee... Hij is dus niet helemaal bij de weg met z'n gedachte das duidelijk.. of het is een makkelijk smoesje om niet naar je toe te hoeven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:20

Tallie_Ho schreef:
[naam] schreef:

Als het al waar is wat hij zegt! TS zou dus volgens jou nu echt niks mogen doen aan het feit dat ze de rest van de maand op water en brood moet leven? Dat ze deze maand haar vaste lasten niet kan betalen? Nou sorry, bij mij ging hij beter gauw praten en vertellen wat er mis is en dan direct naar politie voor aangifte van afpersing!

Bij jou ja.. ik denk gewoon dat het niet slim is om hem te zien nu. Maar dat moet ze uiteindelijk zelf beslissen. Dit soort dingen kun je gewoon beter aan de politie overlaten imo dan je er zelf verder in mengen.

blokje

Kady_ schreef:

Of hij is zo ten einde raad dat hij er met zijn hoofd niet bij was en ECHT een ongeluk heeft gehad. Je kan hem bellen als hij in de auto zit hoor je dat dan liegt hij.
Je kan ook gewoon naarhet politie bureau gaan.
Want het kan zijn dat hij liegt,
Pas goed op jezelf laat jen niet mee nemen,

kathris

meis, je kan nu alles wat hij zegt in twijfel gaan trekken en over al je eigen acties gaan twijfelen, maar je hebt een beslissing genomen net: ga naar de politie doe aangifte en meld dat hij jou heeft verteld dat hij afgeperst wordt.
voor de rest hem maar even negeren, krijg namelijk het idee dat er niks zinnigs meer uit gaat komen. samen het probleem oplossen gaat hem denk ik gewoon niet meer worden.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:21

Kady_ schreef:

Sorry, mag ik dit een beetje ongeloofwaardig van hem vinden??

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:22

Ik zou hem in elk geval laten weten dat als hij niet voor een bepaalde tijd bij jou is geweest dat je dan aangifte bij de politie gaat doen. hopenlijk dat hij je dan uitleg kan geven hoe en wat.
Daarbij is het dan ook duidelijk naar hem toe dat hij zelf kan kiezen. Of hij komt rustig met je praten hoe of wat of hij kan uitleg geven aan de politie.

Natuurlijk wel gewoon aangifte gaan doen ook al zou hij dus wel gewoon komen.
Laatst bijgewerkt door joyce83 op 26-02-09 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt

lejo

Zo zeg! ik heb het hele verhaal even zitten lezen. Wat een.... :(

Voor zulke mensen hebben ze een mooi woord Pathalogische Leugenaars.
Een leugen vertellen en daarover een leugen om de leugen te verbergen en weer een leugen om dat weer te verbergen.

Dat gevoel krijg ik hierbij, mede vanwege zijn laatste bericht.
Hij wil je niet onder ogen komen!

Heel snel naar de politie gaan, zij kunnen je wel vertellen wat je hier mee kunt doen.
Ik zag eerder al een post van iemand die zij dat dit wettelijk iig een reden voor aangifte is, dus zeker doen!
en verder alles wat hij zegt aanhoren maar zeker niet zonder bewijs meer geloven!

Heel veel sterke hiermee!

Sophie2

Jeetje wat erg. Ik heb het idee dat hij over alles liegt hoor. Hij weet vast dat jij 18 uur moet werken en dan denkt hij nu 'mooi, dan hoef ik ook niet naar haar toe' ;)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:23

Wonen jullie ook samen, of niet?

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:23

Ik denk het laatste. Maar ik ben nogal een achterdochtig tiepje. Ik heb een collega een keer wat geld geleend omdat al z'n spullen gestolen waren. Later bleek dat ie de handel gewoon verkocht had, en ik kon natuurlijk fluiten naar mijn geld.

In de winkel waar ik vroeger gewerkt heb verdween elke keer geld. En ik was de enige werknemer, dus ja dan wordt er automatisch een beetje naar mij gewezen. Maar het was dus de beste vriend van de baas. Aanleiding: gokverslaving. Zelfs zijn vrouw wist er niks van. Je wil niet weten wat voor leugens die mensen gebruiken.

Kady_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 17:23

maar; dan nog 1 punt, wat een verhaal afpersing van een 24 jarige? heb niet echt sterk het idee dat dat geloofd word?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:24

Kady_ schreef:
maar; dan nog 1 punt, wat een verhaal afpersing van een 24 jarige? heb niet echt sterk het idee dat dat geloofd word?

Door de politie bedoel je? Die moeten het wel 'geloven', iig, ze moeten je serieus nemen en het gaan uitzoeken.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:25

Het wordt steeds gekker, als ik het zo lees..

Of het waar is of niet van het "ongeluk", kom nu niet echt geloofwaardig meer over.. Goed van je dat je stappen gaat ondernemen en het er niet bij laat zitten..

Kady_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 17:25

Tallie_Ho schreef:
Kady_ schreef:

Sorry, mag ik dit een beetje ongeloofwaardig van hem vinden??

dat mag zeker, want ik zelf geloof er ook gewoon zo weinig van

en nee we wonen niet samen

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:25

lejo schreef:
Zo zeg! ik heb het hele verhaal even zitten lezen. Wat een.... :(

Voor zulke mensen hebben ze een mooi woord Pathalogische Leugenaars.
Een leugen vertellen en daarover een leugen om de leugen te verbergen en weer een leugen om dat weer te verbergen.

Dit was ook mijn eerste gedachte :o Mijn ex wilde ook zoiets flikken namelijk. Moest een week naar Oostenrijk, mijn pinpas meenemen en dan terugsturen per koerier. Jaja, geef maar meteen terug die pas, heb je toch helemaal niet nodig? Maar ik vertrouwde hem toen al niet meer.

Aan de TS, laat je gezond verstand spreken. Ik duim dat je hier zonder al te veel kleerscheuren uitkomt en je geld snel terugziet! :(:)