meest bizarre flirt..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 20:11

KiMmK schreef:
Haha of een keer dat een jongen zijn nummer in mijn telefoon zette en hij als naam 'Ik kick je kont' invulde :') Haha gelijk het nummer gewist en nooit meer met hem gesproken.

Haha daarna nog met hem gesport en je spreekt hem nog wel eens met uitgaan aangezien het mijn vriend is. :) Beetje l*llig he om zoiets over de vriend van je vriendin te zeggen op een forum waar ik het zelf ook lees. En trouwens je weet zelf ook wel dat het geen flirt was maar gewoon een grapje omdat jullie het over karate hadden. :Z
Laatst bijgewerkt door Jildau op 19-02-09 20:27, in het totaal 3 keer bewerkt

Maikee

Re: meest bizarre flirt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 20:19

Haha inderdaad rare namen bij hun telefoonnummer in je mobiel zetten :P

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 20:21

mii_jessy schreef:
Haha inderdaad rare namen bij hun telefoonnummer in je mobiel zetten :P

Iemand had mij ooit is in zijn gsm gezet: "ik ken jou". Heb maar proberen duidelijk te maken dat ik zo niet noemde :+

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 21:40

Eén van de grappigste flirts was vorig jaar zomer, toen ik nog bij de politie werkte.
Lang verhaal! :Y)

Tijdens een verder rustige avonddienst, reden mijn gezelligste collega en ik over een provinciale weg toen ik een bestelbus met een aanhanger zonder kenteken spotte. Omdat ik nét van mijn chef te horen had gekregen dat ik te weinig bonnen schreef; vroeg ik mijn collega om voor de bestelbus te gaan rijden en hem een stopteken te geven. De bus stopte netjes achter ons op een parkeerhaven naast de weg.

Toen ik naar de bestuurder, een vrolijk uitziende vent van ongeveer 45 met guitige krullen :9 liep om hem aan te spreken, stapte hij al uit. Krullenkop sloeg zichzelf letterlijk op zijn kop; hij had zich bij het zien van onze politieauto kennelijk gelijk gerealiseerd waarom hij staande werd gehouden en begon gelijk excuses te maken 8)7 Krullenkop legde uit dat eerder alleen met kentekenplichtige aanhangers had gereden en nu een lichte aanhanger had gehuurd, waar hetzelfde kenteken als van de auto op moest zitten. Een redelijk aannemelijk verhaal en omdat het zo’n spontane vent was, liet ik de plannen om een bon uit te schrijven maar varen :roll:

Natuurlijk zei ik dat niet tegen Krullenkop O:) Ik zei heel streng }> dat hij zonder kenteken op de aanhanger toch echt niet verder mocht rijden :n Krullenkop bedacht dat er mogelijk nog een aanhangerkentekenplaat achter in zijn bus lag :)* en ging er naar op zoek. Om de achterklep van de bestelbus te kunnen openen, moest hij wel het neuswiel van de aanhanger beneden draaien. Ondertussen werd er vrolijk gegrapt tussen Krullenkop, zijn bijrijder, mij collega en ik.
Helaas leverde de zoektocht niet de gewenste kentekenplaat op, maar ik had nog een troef :7 ik stelde Krullenkop voor dat hij het kenteken van de achterkant van zijn bus kon afhalen en dat op de aanhanger zetten. Ik legde hem uit dat deze oplossing strikt genomen eigenlijk niet was toegestaan, maar dat het beter was dan géén kentekenplaat en dat ik inmiddels al helemaal geen zin meer had om hem een bon te geven :P

Krullenkop was me voor deze oplossing zo dankbaar, dat hij vroeg of ik met hem wilde trouwen! :+ Ik deed alsof ik er een momentje over moest nadenken en zei toen: "Ja, lijkt me best leuk!" _O- Krullenkop lag in een deuk, maar moest bekennen dat jij al getrouwd was -O- Ik natuurlijk diep teleurgesteld reageren, waarop hij vroeg of ik wel zijn telefoonnummer wilde. Dat aanbod moest ik om mijn ego te redden natuurlijk ‘hoogst beledigd’ afslaan :oo

Toen de kentekenplaat netjes op de aanhanger zat, zeiden we elkaar gedag (ik werd nogmaals uitbundig bedankt) en stapten weer in onze eigen auto’s. Uit hoffelijkheid liet mijn collega Krullenkop eerst wegrijden, maar toen hij ons passeerde, zagen we dat hij wat vergeten was: Het neuswiel van de aanhanger was niet omhoog gedraaid en raakte bijna de grond }:0
Er zat niets anders op dan Krullenkop inhalen en hem bij de volgende parkeerhaven opnieuw een stopteken te geven.

Toen ik naar de bus liep, was aan zijn niet-begrijpende blik op te maken dat Krullenkop ditmaal geen flauw idee had waarom hij wéér staande werd gehouden :? Toen hij zijn raampje naar beneden draaide zei ik doodernstig: “Mag ik bij nader inzien tóch je telefoonnummer hebben?” :)) De totale verbijstering op het gezicht van Krullenkop was kostelijk!! _O-
Ik vertelde hem maar gauw waarom we hem ditmaal aan de kant hadden gezet, waarna ik begonnen te brullen van de lach :D en Krullenkop schaterde al gauw met me mee.
Terwijl hij uitstapte om de aanhanger op orde te maken, zei ik dat wij weer verder moesten met onze surveillance. Ik wenste hem een heel prettige avond en een geweldig huwelijk :wave: Toen ik grinnikend terugliep naar de dienstauto, riep Krullenkop me na: "Heee, agent! 0575….."
De rest van het telefoonnummer hoorde ik niet meer, omdat ik opnieuw vreselijk in lach schoot _O-

Ik heb de rest van de dienst een grijns op mijn gezicht gehad, het was zó grappig! :))
Achteraf wel erg spijtig dat ik zijn nummer niet heb verstaan, natuurlijk -O-
Laatst bijgewerkt door Wranglerbutt op 19-02-09 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 22:05

Maar dát moet voor een politieagent toch niet zo héél moeilijk te achterhalen zijn WB.. je weet 't kenteken vast nog wel ;)
Leuk verhaal, jammer dat'ie getrouwd was.

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 08:23

@ Wranglerbutt: Haha, tof :D Dat maakt je werk ook al wat aangenamer :=

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 09:10

Whaha, en sommige maar denken da t agenten het altijd zo beroerd hebben x]
Valt dus zo te horen best mee x)

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 09:11

Pff wat een verhalen :D wordt er helemaal vrolijk van!

Ik heb er zelf ook een die best banketstaaf is eigenlijk.

Ik zit sinds begin oktober op de sprint havo in emmen, de maand daarvoor nog op een andere school gezeten en nu moet ik dus met de trein. Ik kom op het station en daar zit een emootje. naast hem kon ik nog zitten dus ik ging zitten. Hij keek steeds heel 'onopvallend' mijn kant op. Nou de trein komt en weg zijn we. De volgende dag, weer hetzelfde, alleen nu had hij een akoustische gitaar zonder gitaartas mee en het regende... En weer steeds kijken. Ik geneerde me een beetje want ik vond hem totaal niet aantrekkelijk en hij zag mij overduidelijk wel zitten. Nou weer kwam de trein en weer waren we elkaar kwijt *gelukkig*. Nou, de derde dag op het station, had ik mijn elektrische gitaar (met gitaartas xD) bij me en wat zegt meneer: "zo, dit is al de derde dag dat we elkaar zien!". Ja, heel interessant. Zo kwam er dus een gesprekje op gang en kreeg hij mijn msn. Dezelfde avond nog een hoop slijmverhalen van hem te horen gekregen en hij bleek albino te zijn en had zijn haar zwart geverfd enzovoorts.

Nou zondag vroeg hij of ik maandagochtend weer op het station zou staan. "ja hoor, ik moet gewoon naar school."

De volgende ochtend kom ik op het station en daar staat meneer, met nog iemand anders. Hij keek vreselijk nors en zei amper wat. Als die andere jongen iets tegen mij zei begon hij er gelijk doorheen te praten en die ander mocht zeker niet naar me kijken of naast me zitten. Nou uiteindelijk kwam de ander aan mijn msn en sinds 4,5 maand is hij mijn vriend!! :D en die jongen op t station met z'n gitaar, die durft ons niet meer aan te kijken :P

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 09:56

Waarom gebeurd mij dat nou nooit.. Als ik wordt aangehouden kost het me al snel over de 130 euro :(

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:00

Ik word aangehouden (om niks) 15 tot 20 min staande gehouden (omdat ze net zo lang zochten tot ze iets hadden, alleen helaas, er was niks te vinden :+) en kan weer door met de mededeling "dat ik met deze auto zeker nog wel vaak aan de beurt zal zijn". Ik wilde nog zeggen "is dat een dreigement?" (maar heb wijselijk mn mond gehouden)
En ze waren nog niet eens leuk ook :')

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 13:51

Er zitten echt geweldig foute acties tussen zeg, ongelofelijk :)) Met dat haar eten, maar ook die hierboven van Wranglerbutt, geniaal :D

Ik heb ook eens wat aparts meegemaakt. Stond in de kroeg te kletsen met een vriend van mij en zijn neef was er ook. Die kwam op een gegeven moment naar mij toe, toen die vriend even ergens anders aan het kletsen was en vroeg 'Jij bent toch een vriendin van X of niet?' Dus ik bevestigde dat, zei ie vervolgens 'Ja, als jij wat met X krijgt dan zou dat wel leuk zijn, want dan zijn we familie. Maar als je wat met mij krijgt, zou dat nog veel leuker zijn! Zou dat er in zitten denk je?' Ik was echt stomverbaasd natuurlijk, sowieso had ik nooit op die manier naar die vriend X gekeken en die neef had ik nog nooit eerder gezien :+ Maar nog mooier werd het toen hij zijn ketting tevoorschijn haalde, waar een ring aan bleek te hangen en hij zich vervolgens afvroeg of ik die ring zou passen 8)7 Ik ben nog net niet gillend weggerend _O-

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 14:43

Dat zou pas leuk zijn, als je gillend was weg gerend :))

Ik bedenk me net nog een leuke.

Ik stond bij de bushalte te wachten, en de brug een paar meter verderop ging open, dus op de weg voor me stonden auto's te wachten. In een auto zaten een paar jongens, en ze zaten naar me te kijken en te roepen en te zwaaien. De brug ging weer open, de bestuurder van de auto ging er helemaal stoer voor zitten, liet zijn auto alvast wat ronken voordat hij cool weg zou rijden. Daar ging hij, een paar cm vooruit, alle jongens keken me nog steeds stoer aan, en....... toen sloeg de motor af :D de jongens knalden nog net niet tegen de stoelen voor zich. Ik kwam niet meer bij toen ze, ineens niet zo stoer meer, uiteindelijk weg reden.

Ooh en laatst liep ik op straat, ik was mijn huissleutels vergeten dus ik ging er even 1 lenen bij mijn zus. Ik kwam net van de paarden vandaan, dus ik zag er niet al te charmant uit in mijn oude kleding en vieze moddervlekken.
Daar dacht een oude man anders over... hij liep me tegemoet en zei: dag mooi meisje. Ik zei niks en liep door. Hij draaide zich om en begon langzaam achter me aan te lopen. En ineens begint hij toch KEIHARD te zingen :oo ik kreeg een heel liefdeslied, een hele serenade, zomaar op straat in de drukke stad, allemaal mensen keken. Pfoeh wat voelde ik me ongemakkelijk :o uiteindelijk ben ik maar hard gaan rennen naar het huis toe en daar deed gelukkig mijn zus haar 2 meter 5 lange vriend open.

Kukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 14:48

O, die van WB is geniaal!!!

Ik heb twee erg leuke. Een waar ik ook in speel, en een waar ik getuige van was. Maar dat was eigenlijk een anti-flirt, wel geniaal

Een vriend in Ierland (waar ik toen ook was) kwam de pub binnen waar ik ook was. We zaten lekker te hangen op de banken, tot er een meisje aan kwam gelopen. Ze keek een beetje afgeleid en ging een bank verder zitten dan de vriend van me. Hij keek me aan en zei dat hij dat meisje al eerder had gezien. Hij vond haar wel leuk en ze was ook erg knap. (en hij ziet er zelf uit als een soort anti-held met baard en rood haar).
Op een gegeven moment stond het meisje op en kwam dichterbij hem. Ze had haar telefoon vast (was sms aan het maken) en vroeg aan hem: How do you spell lonely?
Vriend: L-O-N-E-L-Y, believe me, i should know!!
Daarna keek ie me heel verrast aan: 'do you think she was hitting on me??'
Ik heb me echt bescheurd van het lachen....
Hoe anti-held hij ook is, hij is echt zo vaak mijn held geweest met dat soort situaties

En een andere was echt te cute. Vond ik dan.
Ik was met mijn vriendin aan het stappen op een toeristische plek in NL. Ik had daar gewoond en zij woonde er nog. Dus ik sliep bij haar thuis.
De hele avond had ik enorm gelachen met een kennis van haar. S. Zonder ook maar een enkele keer aan meer te denken dan gewoon lachen. En hij had ook geen enkele toenadering gezocht in die richting.

Eind van de avond stonden we op een taxi te wachten. Mijn vriendin was min of meer ingehaald door een scharrel, en S was er ook nog.
Vroeg de scharrel van mijn vriendin ineens aan mij: waar slaap jij? Dus ik zei dat ik bij I (vriendin) sliep. Zei haar scharrel weer: Ik denk dat jij bij S slaapt, want ik slaap al bij I.
Ik keek S dus maar even aan, want dat scenario was nul keer bij me opgekomen. Toen wenkte S me even zijn kant op. Stond hij heel nuchter naast me, en zei: "als je bij mij blijft slapen, gaan we wel dingen hoor. Geen bijzondere dingen, maar wel bloot".
En de manier waarop hij dat zo droog en grappig en nuchter zei, ... ik vond hem een held.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 14:53

Ik ben nooit zo ontzettend doordacht met dit soort dingen :')

Ik was op vakantie en er kwam een jongen van ons hotel naar me toe tijdens het uitgaan.
Hij ; Heb je honger?
ik ; nee bedankt we hebben net wat gegeten
hij ; heb je dan trek? * knipoog
ik ; nee ik zeg toch we hebben net gegeten.
hij ; Maar ik bedoel, trek........
Ik ; ik snap het niet?
Hij ; denk is na..
Ik ; Ik snap het nog niet :+.
Hij ; trek ik MIJ.
Ik ; neeeee bedankt :D
Beetje laat gesnapt, blond he :D

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 15:46

Ik had terjuist examen. Keek ik is naar buiten, gewoon he... Zie ik ineens aan de overkant van m'n leslokaal 2 werkmannen staan. Zitten ze ineens te wijzen en te doen. Vriendelijk lachen en dan maar weer op m'n blad kijken wat verder doen. Nja, kijk ik weer even naar buiten, begonnen ze te lachen en te zwaaien. Probeer dan maar eens een deftig mondeling af te leggen :+

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 15:54

Mijn vriend is eens half aangerand door een jongen in een café. Hij heeft heel lang mooi blond haar en hij stond aan de bar, die jongen benaderde hem van achter.
Oh wat schrok hij toen mijn vriend geen meisje bleek te zijn :Y)

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:22

take_one schreef:
HAHA ik had trouwens 2 weken geleden ook een mooie.
Ik zat aan de bar te borrelen met vrienden.. ik dacht.. ik hang ergens met m'n haar aan vast..
Dus ik draai me om.. zit er gewoon iemand aan m'n haar te vreten. }:0

Ik zeg.. heb je honger ofzo??????
Ja nee zegtie.. ik wou even proeven of je ook zo lekker smaakte als hoe je eruit ziet.

8)7

Ik word er nog steeds mee uitgelachen, leuk is dat. :Y)

Wooooow. _O-
De tranen lopen serieus over m'n wangen hahahha. Wat een mongool :')

Ik heb er ook nog wel een paar denk ik.

Ik was uit met vrienden en ik stond effe aan de kant gewoon wat te drinken weet je wel.
Komt er zo'n gast naar me toe; Mag ik je nummer?
Ik stond daar echt van; :o?
En voordat ik uberhaupt nog iets kon zeggen was die al weg haha.

Ook een keer dat een jongen aan me vroeg of ik een film wou komen kijken bij hem.
Nja leek me wel leuk gewoon no sh/t voor de gezelligheid (dacht ik dus :'))
Zegt die; Wanneer kun je?
Ik; Zaterdagavond?
Hij; Oke is goed. En als ik je de film eng vind mag je wel lekker op m'n schootje liggen, dat is lekker warm.
Ik had het niet meer hahaha _O- Nooit meer een film gekeken bij die gozer trouwens.

Marije88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:34

Heeeeeel lang geleden op de basisschool was ik verliefd op een jongen.

Hij liep naar me toe en zei: 'Mag ik je kussen...'
Ik denk yeeesss eindelijk!
Gaat hij verder: 'Even lenen!' Ik was echt helemaal teleurgesteld en hij vond zich zelf zo verdomde grappig... :(

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:42

Marije88 schreef:
Heeeeeel lang geleden op de basisschool was ik verliefd op een jongen.

Hij liep naar me toe en zei: 'Mag ik je kussen...'
Ik denk yeeesss eindelijk!
Gaat hij verder: 'Even lenen!' Ik was echt helemaal teleurgesteld en hij vond zich zelf zo verdomde grappig... :(

Ooh! De schoft! Wel leuk bedacht :Y) Maar dan denk je eindelijk...

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:50

Ik heb trouwens ook nog wel gehad, en die was echt heel ranzig. Maar ik praatte met een jongen. Hij vroeg iets aan mij ik weet niet meer wat.Ik antwoorde met nee. Zegt die; ja wacht maar tot ik je bek vol gespoten heb dan wil je het wel! Echt gadverdamme! Dat was zo smerig en onbeschoft _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:52

Haha vandaag in de stad,
2 marrokaanse jongens ''Hé meisjah hé meisjah ooeeeh aah oeeeh aaah'' :')
wat een dwaas was dat zeg :P

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:54

Ik had het vandaag echt met werkmannen... In het station in Leuven, in het station van Brussel en op school :oo Wat is er zo leuk aan meisjes nafluiten en roepen? :P

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:55

Dat is toch algemeen bekend van werkmannen :+

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:56

echt wel :') en er stonden nog schoontjes tussen ook :o

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 17:03

Avondje film, avondje op café enz, laatste avond dat ik hem zag verliep als volgt:

ga uiteten met wat gemeenschappelijke vriendjes
vriendjes naar huis beland op zijn sofa (tot hiertoe was er enkel een kuise zoen op de wang gewisseld) waar je gewoon wat zit te kletsen en dan ineens:
"doe uw ogen eens dicht"
"huh"
"ja doe nu"
"waarom"
"ik wil je bijten"
"huh"
"ja dan gaat dat bloed zo spatten"

Laten we stellen dat dit GEEN goede versiertruck was.