KiMmK schreef:Haha of een keer dat een jongen zijn nummer in mijn telefoon zette en hij als naam 'Ik kick je kont' invuldeHaha gelijk het nummer gewist en nooit meer met hem gesproken.
Haha daarna nog met hem gesport en je spreekt hem nog wel eens met uitgaan aangezien het mijn vriend is.
Beetje l*llig he om zoiets over de vriend van je vriendin te zeggen op een forum waar ik het zelf ook lees. En trouwens je weet zelf ook wel dat het geen flirt was maar gewoon een grapje omdat jullie het over karate hadden.
Haha gelijk het nummer gewist en nooit meer met hem gesproken.
liep om hem aan te spreken, stapte hij al uit. Krullenkop sloeg zichzelf letterlijk op zijn kop; hij had zich bij het zien van onze politieauto kennelijk gelijk gerealiseerd waarom hij staande werd gehouden en begon gelijk excuses te maken
Krullenkop legde uit dat eerder alleen met kentekenplichtige aanhangers had gereden en nu een lichte aanhanger had gehuurd, waar hetzelfde kenteken als van de auto op moest zitten. Een redelijk aannemelijk verhaal en omdat het zo’n spontane vent was, liet ik de plannen om een bon uit te schrijven maar varen 
Ik zei heel streng
dat hij zonder kenteken op de aanhanger toch echt niet verder mocht rijden
Krullenkop bedacht dat er mogelijk nog een aanhangerkentekenplaat achter in zijn bus lag
en ging er naar op zoek. Om de achterklep van de bestelbus te kunnen openen, moest hij wel het neuswiel van de aanhanger beneden draaien. Ondertussen werd er vrolijk gegrapt tussen Krullenkop, zijn bijrijder, mij collega en ik.
ik stelde Krullenkop voor dat hij het kenteken van de achterkant van zijn bus kon afhalen en dat op de aanhanger zetten. Ik legde hem uit dat deze oplossing strikt genomen eigenlijk niet was toegestaan, maar dat het beter was dan géén kentekenplaat en dat ik inmiddels al helemaal geen zin meer had om hem een bon te geven
Krullenkop lag in een deuk, maar moest bekennen dat jij al getrouwd was
Ik natuurlijk
Toen hij zijn raampje naar beneden draaide zei ik doodernstig: “Mag ik bij nader inzien tóch je telefoonnummer hebben?”
De totale verbijstering op het gezicht van Krullenkop was kostelijk!!
en Krullenkop schaterde al gauw met me mee.
Toen ik grinnikend terugliep naar de dienstauto, riep Krullenkop me na: "Heee, agent! 0575….."

uiteindelijk ben ik maar hard gaan rennen naar het huis toe en daar deed gelukkig mijn zus haar 2 meter 5 lange vriend open.