Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dwaallicht schreef:Tuurlijk mag je eerlijk zijnMystica schreef:
Lees eens een stukje terug en zeg dan nog eens dat ik dat niet kan weten. Ik mag toch hopen dat ik in mijn eigen hoofd kan kijken.
Zo, mag ik dan eens even heel eerlijk tegen je zijn?
Ik denk niet dat dit een algemeen "probleem" onder homo's en lesbiënnes is, maar een persoonlijk probleem van jou!
Het maakt mij echt pissed off en ik vind het zó onrespectvol naar de "echte" homo's toe.. weet je hoeveel mensen er moeite mee hebben om uit de kast te komen? Pff..
kinuh schreef:Je hebt niet voor niets een man en een vrouw.
Als homo zijn normaal was zouden 2 mannen of 2 vrouwen ook wel kinderen kunnen krijgen.
Een uitsteeksel op een uitsteeksel past niet.
Een inham op een inham ook niet.
Uitsteeksel op inham wel
Dat klinkt even heel kort door de bocht, maar zo is het wel.
Als homo zijn normaal was zouden 2 mannen of 2 vrouwen ook wel kinderen kunnen krijgen.
Uitsteeksel op inham wel
Mystica schreef:dwaallicht schreef:Tuurlijk mag je eerlijk zijn
Zo, mag ik dan eens even heel eerlijk tegen je zijn?
Ik denk niet dat dit een algemeen "probleem" onder homo's en lesbiënnes is, maar een persoonlijk probleem van jou!
Het maakt mij echt pissed off en ik vind het zó onrespectvol naar de "echte" homo's toe.. weet je hoeveel mensen er moeite mee hebben om uit de kast te komen? Pff..
Ik zeg zelf toch ook dat niet alle homo's dit doen, ik zeg dat er sommigen zijn die dit doen. Ik heb ook echt wel homovrienden die echt homo zijn, en onder hen homo's aan wie je het niet merkt, en ook 1 die het er overduidelijk bovenop legt. Is ook geen probleem van mij hoor, je weet toch dat ze zeggen dat geen enkele gedachten uniek is? Ik zal dus wel niet de enige zijn geweest
dwaallicht schreef:Mystica schreef:Tuurlijk mag je eerlijk zijn
Ik zeg zelf toch ook dat niet alle homo's dit doen, ik zeg dat er sommigen zijn die dit doen. Ik heb ook echt wel homovrienden die echt homo zijn, en onder hen homo's aan wie je het niet merkt, en ook 1 die het er overduidelijk bovenop legt. Is ook geen probleem van mij hoor, je weet toch dat ze zeggen dat geen enkele gedachten uniek is? Ik zal dus wel niet de enige zijn geweest
Tja, laat ik t zo stellen: als je het alleen doet voor de aandacht, dan bén je in mijn ogen dus niet homosexueel. Maar gewoon een aandachtstrekker
Danielle_1 schreef:kinuh schreef:Je hebt niet voor niets een man en een vrouw.
Uitsteeksel op inham wel
En dit is inderdaad je opvoeding en regelrecht uit de bijbel gequote![]()
Wat showbizz betreft,je denkt toch niet dat alle homosexuelen zulke relnichten zijn als Geer en Goor he?
Dan ben je nog erger dan ik dacht
Uitsteeksel op inham wel
Uitsteeksel op inham wel
Uitsteeksel op inham wel
Mystica schreef:dwaallicht schreef:
Tja, laat ik t zo stellen: als je het alleen doet voor de aandacht, dan bén je in mijn ogen dus niet homosexueel. Maar gewoon een aandachtstrekker
Dat klopt. En dat is ook wat de TS aangeeft
En dit is inderdaad je opvoeding en regelrecht uit de bijbel gequote![]()
Wat showbizz betreft,je denkt toch niet dat alle homosexuelen zulke relnichten zijn als Geer en Goor he?
Dan ben je nog erger dan ik dacht