Leraar maakt mij belachelijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Re: Leraar maakt mij belachelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:29

onMENSELIJK! noem ik dat!

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:30

dwaallicht schreef:
Mystica schreef:

Lees eens een stukje terug en zeg dan nog eens dat ik dat niet kan weten. Ik mag toch hopen dat ik in mijn eigen hoofd kan kijken.

Zo, mag ik dan eens even heel eerlijk tegen je zijn?
Ik denk niet dat dit een algemeen "probleem" onder homo's en lesbiënnes is, maar een persoonlijk probleem van jou!
Het maakt mij echt pissed off en ik vind het zó onrespectvol naar de "echte" homo's toe.. weet je hoeveel mensen er moeite mee hebben om uit de kast te komen? Pff..
Tuurlijk mag je eerlijk zijn :)
Ik zeg zelf toch ook dat niet alle homo's dit doen, ik zeg dat er sommigen zijn die dit doen. Ik heb ook echt wel homovrienden die echt homo zijn, en onder hen homo's aan wie je het niet merkt, en ook 1 die het er overduidelijk bovenop legt. Is ook geen probleem van mij hoor, je weet toch dat ze zeggen dat geen enkele gedachten uniek is? Ik zal dus wel niet de enige zijn geweest :D

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-09 18:30

Je hebt niet voor niets een man en een vrouw.
Als homo zijn normaal was zouden 2 mannen of 2 vrouwen ook wel kinderen kunnen krijgen.

Een uitsteeksel op een uitsteeksel past niet.
Een inham op een inham ook niet.
Uitsteeksel op inham wel :)

Dat klinkt even heel kort door de bocht, maar zo is het wel.
Laatst bijgewerkt door _Christine op 12-02-09 18:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:31

slimmerik schreef:
kinuh schreef:
Ik wou net zeggen! Meer allochtonen onderhand dan autochtonen.

edit: ik vermoed dat je je sociale lerares wel vaker op de kast hebt gekregen met bekrompen ideeën ;)

Ik denk in dit geval eerder weer terug in de kast *ok flauw*

marrlinde

okee.. kinuh droge omschrijving maar het klopt wel :=

Jolliegirl

kinuh schreef:
Als homo zijn normaal was zouden 2 mannen of 2 vrouwen ook wel kinderen kunnen krijgen.

die is slim!!

Danielle_1

kinuh schreef:

En dit is inderdaad je opvoeding en regelrecht uit de bijbel gequote :+

Wat showbizz betreft,je denkt toch niet dat alle homosexuelen zulke relnichten zijn als Geer en Goor he?
Dan ben je nog erger dan ik dacht :+

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:32

Mystica schreef:
dwaallicht schreef:

Zo, mag ik dan eens even heel eerlijk tegen je zijn?
Ik denk niet dat dit een algemeen "probleem" onder homo's en lesbiënnes is, maar een persoonlijk probleem van jou!
Het maakt mij echt pissed off en ik vind het zó onrespectvol naar de "echte" homo's toe.. weet je hoeveel mensen er moeite mee hebben om uit de kast te komen? Pff..
Ik zeg zelf toch ook dat niet alle homo's dit doen, ik zeg dat er sommigen zijn die dit doen. Ik heb ook echt wel homovrienden die echt homo zijn, en onder hen homo's aan wie je het niet merkt, en ook 1 die het er overduidelijk bovenop legt. Is ook geen probleem van mij hoor, je weet toch dat ze zeggen dat geen enkele gedachten uniek is? Ik zal dus wel niet de enige zijn geweest :D

Tja, laat ik t zo stellen: als je het alleen doet voor de aandacht, dan bén je in mijn ogen dus niet homosexueel. Maar gewoon een aandachtstrekker ;)

fleurriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:33

volgens mij gaat dit uit de hand lopen... ;)

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:33

Tja ben zelf ook nog nooit op een vrouw gevallen, maar daarom vind ik het niet raar dat er wel mensen zijn die op hetzelfde geslacht vallen.

Ik heb 3 vrienden als homo, geen aanstel type's gewoon doodnormale jongens, gewone kleding, geen rare maniertjes, niet van die over the top figuren. En alle 3 hebben ze een vriend. Nou die zijn net zo happy met elkaar als een straightkoppel zou zijn... Dat, dat nep is geloof ik niet..

Ken je alleen maar over the top figuren dan? Heb jij je mening gevormd omdat homo zijn niet christelijk is of echt enkel door tv. Tv is maar een beperkt beeld wat je ziet...

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:34

dwaallicht schreef:
Mystica schreef:

Tja, laat ik t zo stellen: als je het alleen doet voor de aandacht, dan bén je in mijn ogen dus niet homosexueel. Maar gewoon een aandachtstrekker ;)

Dat klopt. En dat is ook wat de TS aangeeft ;)

Lyonesse

Danielle_1 schreef:
kinuh schreef:

Wat showbizz betreft,je denkt toch niet dat alle homosexuelen zulke relnichten zijn als Geer en Goor he?

En dat geeft maar aan hoe goed jij de bijbel gelezen hebt :')

dwaallicht

kinuh schreef:

Mss heeft de natuur (of God whatever you want) de functie homo wel ingebouwd zodat niet iedereen kindjes kan maken, of zodat er genoeg mensen zijn om te zorgen voor de "overtollige" kinderen van mensen die niet geschikt zijn om ouder te zijn maar toch kinderen maken..

nja zomaar n ideetje..

plagom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:36

kinuh schreef:

En daarmee maak je baby's. Maar met die uitsteekseltjes en inhammetjes maak je geen liefde.

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:36

Moet alles op elkaar passen dan?!

In de dierenwereld komen ook beesten voor met liefde voor eigen geslacht hoor... En dieren kunnen niet denken zoals wij mensen wel...

Mensen eigenlijk kan ze er niks aan doen dat ze zo denkt, als je zo opgevoed bent weet je niet anders! Ik had een vriendin die zo opgevoed is en echt gebrainwasht over het geloof zei dacht ook dat het echt zo was zoals zij had geleerd...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:37

kinuh schreef:

Even namens mijn lesbische vriendinnetje: Inham op inham gaat prima! Scissor sisters noemen ze dat ;)

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:38

En mannen hebben ook 'inhammetjes' hoor :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:39

Danielle_1 schreef:
En mannen hebben ook 'inhammetjes' hoor :+

_O-

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:40

Mystica schreef:
dwaallicht schreef:

Dat klopt. En dat is ook wat de TS aangeeft ;)

Nope, die zegt dat de MEESTE homo's het voor de aandacht doen. Kennelijk heeft ze dan niet eens een mening over de homoscene an sich, maar gewoon over de aanstellers..

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:40

yup^

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:42

Maar krijgen homo's dan zoveel meer aandacht? In mijn vriendengroep is het eigenlijk nooit een issue... 'Hey, jij bent toch homo? Wil je daar eens fijn over vertellen?'. :')

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:43

kinuh schreef:
(Ik antwoordde dat ik denk dat de meeste het voor aandacht doen/aanstellerij of dat er toch iets is mis gegaan toen je werd geboren.)

OF

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:43

kinuh schreef:

En dat geeft maar aan hoe goed jij de bijbel gelezen hebt :')[/quote]

Kan zijn dat het er niet letterlijk zo in staat,maar er staat wel iets in dat de man en de vrouw voor elkaar gemaakt zijn en dat 2 dezelfde geslachten niet kan of mag;)
Maar jij kent het boek vast beter dan ik,alles is nogal stoffig geworden zo door de jaren heen :+

*foutje*
Laatst bijgewerkt door Danielle_1 op 12-02-09 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:44

Ik dacht al, dit wordt een 'reltopic' aan de vele pagina's in korte tijd gezien :D

Ik zal even antwoord geven op de vraag van TS (met wie ik overigens in een HK topic heb gezeten, en het beeld wat sommigen van haar creeëren klopt niet, ze is heel aardig ;) ). Ik zou misschien wel naar de mentor gaan, maar mijn eerste gedachte is; praat met die vrouw die zo idioot zit te doen. En dan niet in een volle klas, maar spreek haar aan op een moment na de les, zodat jullie alleen zijn en je haar duidelijk kunt maken dat je niet van haar gedrag gedient bent en je je mening uit kunt leggen(uiteraard wel op een beleefde manier ;) ). Ik denk dat dat al wat zou schelen!

Fenrir

Re: Leraar maakt mij belachelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:48

Ik vind dat je lerares inderdaad niet goed gereageerd heeft, ze is te ver gegaan door jou in andere klassen belachelijk te maken. Dat kan niet als lerares zijnde, je hebt toch zeker een voorbeeldfunctie.

Daarnaast vind ik je mening vreselijk, gatverdamme. :n Jammer dat er meer mensen met die mening op je school zijn. Wat dat betreft ben ik het wel eens met je lerares, al hebben jullie het beiden niet op een subtiele manier gebracht. ;)