Mooie sieraden
. Mooi zonnenbrillen
. Mooie riemen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
kazary schreef:haha, als je het dan niet meer breed hebt met die hele opsomming dan weet ik het ook niet meer
Ik draag zelf geen merkkleding. Ook ik heb dingen die belangrijker zijn dan een merk plaatje. En heel vaak is die merkkleding toch alleen maar voor de show. Ik werk wel eens bij Dolce Gabana, gatver wat een volk dat daar koopt. Natuurlijk niet allemaal maar 90 % zijn van die kakkers met 3 lagen make up en een bont jas. En dat zijn van die typjes die wel neer kijken op iemand die geen merk draagt, die zijn niet goed genoeg. Zulke gedachtegang en uitdraging naar buiten toe is waar ik echt niet tegen kan.
. Praat met een rollende R en loop in de zomer weer op de golfclub
.Misser schreef:zap schreef:Weet je wat ik best grappig vindt van dit topic is dat vooral de mensen die geen dure merkkleding kopen dat die erover vallen dat andere mensen dit wel kopen (bv verwaand) terwijl de mensen die juist de merkkleding kopen het niet interesseert wat voor een kleding een ander koopt en draagt....
Blijkbaar wel, anders was dit topic niet geopend.

JorisDy schreef:kazary schreef:haha, als je het dan niet meer breed hebt met die hele opsomming dan weet ik het ook niet meer
Ik draag zelf geen merkkleding. Ook ik heb dingen die belangrijker zijn dan een merk plaatje. En heel vaak is die merkkleding toch alleen maar voor de show. Ik werk wel eens bij Dolce Gabana, gatver wat een volk dat daar koopt. Natuurlijk niet allemaal maar 90 % zijn van die kakkers met 3 lagen make up en een bont jas. En dat zijn van die typjes die wel neer kijken op iemand die geen merk draagt, die zijn niet goed genoeg. Zulke gedachtegang en uitdraging naar buiten toe is waar ik echt niet tegen kan.
Ik ben ook een redelijke kakker. Praat met een rollende R en loop in de zomer weer op de golfclub
.
Vind het erg sneu als mensen beoordelen op hun kleren. Je moet dragen waar jij je goed bij voelt, en wat bij je past.

kazary schreef:Heeft een rollende R met kak te maken? En de golfclub is al lang niet meer exclusief. In elk dorp heb je tegenwoordig voortaan een baan.
Plien91 schreef:Even mijn logopedisten kant: de rollende R is juist de normale 'ratelende' R. Een gevocaliseerde / retroflexe (achter in de keel) / gooische R is de 'echte kakker' R
zap schreef:Misser schreef:
Blijkbaar wel, anders was dit topic niet geopend.
Er wordt gewoon gevraagd wat jij ervan vindt, er wordt met die titel toch helemaal niet gesuggereerd dat mensen zonder merkkleding armoedig zijn ofzo?? Het zegt veel meer over de mensen die zich aangesproken voelen door de titel
cctje schreef:Plien91 schreef:Even mijn logopedisten kant: de rollende R is juist de normale 'ratelende' R. Een gevocaliseerde / retroflexe (achter in de keel) / gooische R is de 'echte kakker' R
Maak kennis met: De Leidenaar![]()
Ik ben een rasechte Leidenaar en heb een echte kakker R, maar die noemen wij hier gewoon de Leidse R![]()
Maar dat terzijde: geen respect hebben voor anderen en op anderen neerkijken vind ik zowieso te banaal voor woorden, of het nou gaat om merkkleding, inkomen of wat dan ook.
. 
KvE schreef:Heb nu ook een L'amartina bloush aan, wil niet zeggen dat ik daardoor beter ben dan mensen zonder merkkleding.
Erg jammer dat de merkkleding dragende mensen als verwaand afgeschildert worden terwijl wij hier helemaal geen uitspraken doen over minderwaardig zijn zonder merkkleding
JorisDy schreef:Heb ik doorgelezen. Maar wat bedoel je met een waarde-oordeel?
.
Want ik koop wel weer gewoon bij de H&M, maar alleen shirtjes/truien. Maar de Vero Moda en Only kom ik meestal ook niet.