Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

vrouwke schreef:Goof schreef:Wow, wat ben jij inventief!! geweldig!!! Ik zou er zelf niet voor kiezen, maar vind je verhalen echt om van te smullen
Heb overigens ook eens van een bokker een verhaal gelezen die als wraakactie (vriend ging vreemd geloof ik) alle knopen van zijn kleding los had gehaald, in een zakje had gedaan en een briefje erbij had gestopt met:"Ik hoor dat je zo goed kan naaien..."
Vond ik ook een prachtige!!
uhm dat was ikke
mijn man ging vreemd, heb toen alle knopen van blouse en broeken afgehaald, in een zakje gedaan en erop gezet:
als je wilt naaien, mag je naaien.
Sommige kunnen namelijk heel goed geplaatst zijn! 
Achja hij kon er nog wel mee lachen.
Wat mijn volgend slachtoffer er van gaat vinden weet ik nog niet.

_Zsazsa_ schreef:Nou kunnen we weer lekker optopic, of moeten meer mensen hun frustratie kwijt? Dadelijk word het topic weer gesloten door bepaalde mensen!
mistery schreef:Het is misschien laag. Maar sommige mensen zijn zelf zo ver gegaan dat ze het verdienen om zich ook even zo rot te voelen zoals jij dat deed. Ik vind het persoonlijk vrij onschuldig zolang je er zelf maar niet te lang mee doorgaat. Uiteindelijk heb je jezelf er dan mee omdat jij met je ex in je hoofd blijft zitten.
Exen die je iets ergs hebben geflikt verdienen het dus in mijn ogen om teruggepakt te worden. Weten zij ook eens hoe het voelt..