wraakacties tegen je ex

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimmm

Re: wraakacties tegen je ex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 07:36

Weet je als je het topic niet leuk vond of je er aan ergerd of wat dan ook rechts boven in is een kruisje ;)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 09:37

vrouwke schreef:
Goof schreef:
Wow, wat ben jij inventief!! geweldig!!! Ik zou er zelf niet voor kiezen, maar vind je verhalen echt om van te smullen :D

Heb overigens ook eens van een bokker een verhaal gelezen die als wraakactie (vriend ging vreemd geloof ik) alle knopen van zijn kleding los had gehaald, in een zakje had gedaan en een briefje erbij had gestopt met:"Ik hoor dat je zo goed kan naaien..."
Vond ik ook een prachtige!!

uhm dat was ikke :o
mijn man ging vreemd, heb toen alle knopen van blouse en broeken afgehaald, in een zakje gedaan en erop gezet:
als je wilt naaien, mag je naaien.

Mijn complimenten, ben hem nooit meer vergeten ;)

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 10:46

Mensen opgeven voor een abonnement van het een of ander en dat ze niet weten hoe ze het moeten stop zetten, vind ik eerlijk gezegd wat ver gaan. Maar dat wil niet zeggen dat ik tegen wraakacties ben. :D Sommige kunnen namelijk heel goed geplaatst zijn!

En ik kan me best wel inbeelden dat er zijn die zich hierdoor beter voelen, zou ik ook doen denk ik, omdat je hem dan even (verdiend) op z'n nummer hebt gezet. Ik vind er niets mis mee, maar het mag niet te ver gaan.

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 10:49

Pff.. voor diegene die hier zitten zeuren over hoe laag we wel niet zijn met wraak nemen. Wij vinden die terecht, en ook wel leuk. Wat andere daar van denken maakt ons eerlijk niet zoveel uit, als je het daarentegen 100 keer gaat lopen vertellen snappen jullie toch wel dat we er niet tegenkunnen. En als je een topic ziet dat je niet aanstaat ga er dan niet op in en ga ergens anders kijken. Geen nut om dat topic dan te verzieken.

Overigens heb ik weer leuke wraakacties gelezen. :P

@ fiekhe
Bij mij heeft hij na een maand de code in z'n brievenbus gekregen, vond het toch wel grappig. :o Achja hij kon er nog wel mee lachen. :D Wat mijn volgend slachtoffer er van gaat vinden weet ik nog niet. :o

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 10:56

Nou ja zolang je hem op tijd laat weten hoe ie het kan stoppen, geen probleem, het is alleen maar als ie er màànden aan vast zit en niet weet hoe hij er vanaf moet raken dat ik het wel wat overdreven vind. Zou het zelf dan namelijk ook niet meer prettig vinden (zelfde met dingen bestellen op zijn naam, ik vind het geweldig bedacht, maar je moet sowieso niet overdrijven). Maar ach, voor even, moet kunnen toch? :D

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 10:59

Ik vraag me eerlijk gezegd wel af, stel hij zit aan zo`n abonnement vast en ze komen er achter een vals email adres op zijn naam besteld. En ze komen er achter via ip adress etc. Dat jij het gedaan heb dan zit jij mooi met de kosten of nie?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 11:02

Nee hoor, niet als je je registreert op een openbare pc van bijv de bieb. ;)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 11:04

Ik zie hier voorbij komen dat deze acties vrij onschuldig zijn....
Daar ben ik het totaal niet mee eens. Kijk, garnalen in de gordijnplooien is idd geen ramp, die zullen hooguit flink uitgewassen moeten worden.
Op andermans naam dingen bestellen etc, vind ik een heel ander verhaal. Ten eerste kan de persoon die het overkomt wel eens in de financiële problemen raken of een BKR notering krijgen als de spullen niet betaald worden. Zo'n notering kan ervoor zorgen dat je geen lening meer kunt krijgen of geen/moeilijk een hypotheek af kunt sluiten. Die noteringen blijven een aantal jaren staan, dus dit heeft wel degelijk verstrekkende gevolgen.
Als ze erachter komen dat er door iemand anders is besteld en hiervoor ingebroken is in de mailbox/andere dingen frauduleus zijn opgegeven, dan kon je nog wel eens van een koude kermis thuis komen. Dat heeft voor diegene ook wel gevolgen en die zijn heel wat minder prettig...

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 11:21

En op mijn kosten je klem zuipen en gokken in de kroeg is zeker wel onschuldig?
Heb bijna 500,- moeten betalen door dat grapje.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 11:23

Nee, ook dat is zeker niet goed te praten...
Zou bijna vallen onder diefstal... afhankelijk van de situatie...
Ik vraag me alleen af wat je eraan hebt als je een van jullie, of jullie beiden in gruwelijke problemen raken door die wraakacties.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 11:27

Ach, hij verdient niet beter na zijn grapjes. ;)
Alleen liet hij sporen achter en doe ik het geniepiger.
Laat hem maar lekker gezeik krijgen, voelt hij ook eens wat dat is.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 11:38

met liezel1 ben ik het helemaal eens!

vind bepaalde dingen toch erg ver gaan.
neemt niet weg dat ik toch erg hard gelachen heb om sommige wraak actie's die ik hier lees :o

heb er in het verleden met mijn ex ook wel eens over nagedacht maar nooit iets mee gedaan, had ik uiteindelijk alleen mezelf mee. het zegt meer over degene die de actie uitvoerd als degene die hem ontvangt.

neemt niet weg dat er briljante bokkers zijn die erg creatief zijn in het bedenken en uitvoeren van erg smakelijke actie's!

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 11:45

tja ieder zn ding he, bij de rest van mijn exen had ik ook, ex is ex. Ik heb het altijd zelf uitgemaakt, dus get over it is niet van toepassing. Vind niks hier ver gaan..
Alleen de abbonementen vind ik niet zo grappig, maar ja ieder kent zn ex het beste en als je denkt dat je hem daar mee hebt.

Ik heb trouwens nog een grappige, een vriend van een vriendin van mij was vreemdgegaan. en toen heeft ze op marktplaats een advertentie gemaakt, dat hij 14 chihuahua pups had en die waren voor 350,00 af te halen. Met zijn nummer erbij. Hij werd een paar weken lang elke dag dood gebeld door mensen die wouden kijken naar zijn chihuahua's en kopen! En hij maar zeggen, ik heb helemaal geen chihuahua's! God wat hebben wij gelachen.

En haar ex daarna ook, die zag er de lol ook wel van in ;)

Nou kunnen we weer lekker optopic, of moeten meer mensen hun frustratie kwijt? Dadelijk word het topic weer gesloten door bepaalde mensen! :o

Michaela38

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 11:48

Vreemdgaan was (waarschijnlijk nog) de grote hobby van mijn ex. Contacten werden gelegd via datingsites etc.

Toen het min of meer uit was, hebben mijn vriendin en ik contact met hem gezocht via internet.

Wat spannende foto’s en smeuige teksten en mijnheer trapte er zo in. We kregen zelfs een spannende foto van hem terug. Niet dat wij in die goedgeschapen foto trapten, no way dat dat pinkeltje was!

In ieder geval hebben we een paar keer heen en weer gemaild (die van beide kanten vol met verzinsels stonden….bij ons was het part of the game! Dat de sukkel daar in trapte) Vervolgens belde mijn vriendin hem op met een geweldig buitenlands accent. Ik zat naast hem toen. Zijn reactie, gestuntel, nerveusiteit en snelheid om weg te komen waren achteraf hilarisch!). We hebben hem kunnen verleiden tot een "date" en hem laten opdraven bij een leegstaande giga villa in een welgesteld dorp voor een spannende date! Een uur na de afgesproken tijd zijn wij samen langs het huis gereden. Het zieltje zat NOG steeds te wachten in zijn auto, hopende dat zijn spannende buitelandse vamp alsnog zou komen.

Flauw misschien, en idd hij was het eigenlijk ook helemaal niet waard, maar toch wel weer grappig, we hebben er nog lang om gelachen.
Mijn grootste wraak is eigenlijk weer helemaal gelukkig te zijn! ;-)

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 11:50

_Zsazsa_ schreef:
Nou kunnen we weer lekker optopic, of moeten meer mensen hun frustratie kwijt? Dadelijk word het topic weer gesloten door bepaalde mensen! :o

ik voel me enigzins aangesproken, en vind je uitspraak dan ook niet netjes.
het is niet mijn bedoeling om te zorgen dat dit topic op slot gaat!!
vind sommige actie's werkelijkwaar briljant en vraag me dan ook af hoe men op zo'n idee komt.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 11:51

Haha Zsazsa die ook wel grappig... En die van Combard ook

Ach, de vraag van de TS was wat voor wraakacties bokkers genomen hadden en niet wat bokkers van wraakacties vinden ;)

hoogendroog

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 11:54

Combard, wat waren wij toch erg in onze jonge jaren!

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 11:55

Dingen afspreken via iemand anders terwijl je het zelf bent is en blijft prachtig. :D

Michaela38

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 12:00

Take_one: vooral DAT ze er dan nog intrappen ook haha!

Capraibex: en terecht!

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 12:01

Er staan geweldige dingen bij hier zeg.
Zou het zo nooit verzinnen.
Die garnalenaktie en die knopen van de kleding. Briljant !!

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 12:02

@ pashon dat was niet naar jou.. Wel naar een hoop andere die het kruisje niet kunnen vinden.

Combard die van jou is ook echt leuk! Wat is dat toch dat mannen blijven wachten een uur nog wel!
En vrouwen na 10 minuten al zwaar pissed off zijn haha

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 12:03

Het is misschien laag. Maar sommige mensen zijn zelf zo ver gegaan dat ze het verdienen om zich ook even zo rot te voelen zoals jij dat deed. Ik vind het persoonlijk vrij onschuldig zolang je er zelf maar niet te lang mee doorgaat. Uiteindelijk heb je jezelf er dan mee omdat jij met je ex in je hoofd blijft zitten.
Exen die je iets ergs hebben geflikt verdienen het dus in mijn ogen om teruggepakt te worden. Weten zij ook eens hoe het voelt..

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 12:04

_Zsazsa_ schreef:
@ pashon dat was niet naar jou.. Wel naar een hoop andere die het kruisje niet kunnen vinden.

oke sorry, dan heb ik niks gezegt en ga ik fijn verder genieten van alle uitgevoerde wraakactie's ;)
kunnen jullie niet een aantal op film zetten, ben er nu beelden bij aan het bedenken

Michaela38

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 12:04

Die knopenactie is toch ook door een BN'er ooit gebruikt? Was het niet Tineke Verburg? Hij blijft leuk!

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 12:05

mistery schreef:
Het is misschien laag. Maar sommige mensen zijn zelf zo ver gegaan dat ze het verdienen om zich ook even zo rot te voelen zoals jij dat deed. Ik vind het persoonlijk vrij onschuldig zolang je er zelf maar niet te lang mee doorgaat. Uiteindelijk heb je jezelf er dan mee omdat jij met je ex in je hoofd blijft zitten.
Exen die je iets ergs hebben geflikt verdienen het dus in mijn ogen om teruggepakt te worden. Weten zij ook eens hoe het voelt..

Daarom 1x een leuke grap, dat hij even op zn teentjes is getrapt. Jij ff flink kan lachen.
En daarna doorgaan met je leven. Heerlijk toch?

Je moet geen domme dingen gaan doen of stalkacties. maar je mag ze toch wel even laten zweten haha.Vind dat sommige daar wel recht op hebben na een jaar afgezeken te worden!