dronken bloopers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mellamoshan

Re: dronken bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 18:55

jah geloof ook wel dat het algemeen bekend is :P

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-09 18:56

steeff2 schreef:
zwieke schreef:
Nu ga ik even een blonde opmerking maken, maar wat is atten? :o?

ik dacht altijd dat dat een heel erg gebruikelijk woord was zegmaar, maar misschien komt dit uit brabant ofzo?

Ik had er echt nog nooit van gehoord :D Maar leer bij -:)

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 18:58

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 19:11

Ik vind de bloopers wel echt super leuk om te lezen ;)

wisja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 19:50

Die van mezelf staan er al, maar ik heb nog wel een paar van mensen die ik ken.

- Mijn broer had een vriend die elke keer te veel dronk, toen was hij thuis gekomen was, dacht hij dat die in de badkamer bij de wc stond. Dus hij ging plassen bleek dat die nog gewoon op de gang stond.

- 2 vriendinnen van mij waren samen naar carnaval gegaan. Ze hadden allebei te veel op, waardoor de 1 wakker werd in haar eigen :r. Die ander was heel vaak naar de wc gegaan, en wel pyjama naar beneden gedaan, maar ze vergat steeds haar string.

- een vriendin had ruzie met een meisje. Toen ze aardig wat op had fietste ze langs zo'n bak met strooizout. Had ze thuis een bakje gehaald, strooizout erin gedaan. En bij dat meisje waar ze ruzie mee had voor de deur gezet :Y).

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-09 19:53

Een vriendin van mij is ooit haar gsm echt achterna gedoken omdat ze hem had laten vallen :+

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 19:56

Mijn fiets met mijn extra slot aan het fietsenrek vastmaken, lekker de stad in gaan, om een uur of 5.00 's ochtends weer naar huis willen, en er achter komen dat ik de verkeerde fiets aan het fietsenrek heb vastgemaakt :') Hoop dat de eigenaar van die fiets later naar huis wilde dan ik :D

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-09 19:57

Yoline schreef:
Mijn fiets met mijn extra slot aan het fietsenrek vastmaken, lekker de stad in gaan, om een uur of 5.00 's ochtends weer naar huis willen, en er achter komen dat ik de verkeerde fiets aan het fietsenrek heb vastgemaakt :') Hoop dat de eigenaar van die fiets later naar huis wilde dan ik :D

Haha, ocharme dat kind _O-

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 20:35

Als ik te veel op heb loop ik rond met een enorme smile, ben ik echt mega positief en vind ik echt iedereen leuk/ lief/ mooi/ aardig/ gezellig en serieus, ik heb dan echt de leukste avonden :+

- Een greppel infietsen als je net opstapt :D en door voorbij -fietsende politie uit gevist worden :Y) (ze lagen helemaal in een deuk)
- Op t einde van de avond als we allemaal naar de trein lopen, naast een onbekende vrouw gaan liggen op straat die ook bezopen is, en behoorlijk de weg kwijt is, en zeggen hoe mooi en leuk ze wel niet is :+

En vast nog veeeeel meer, maar mn vriendinnen weten ze meestal allemaal nog en kunnen dat heel smakelijk vertellen :D

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-09 20:36

Anneke schreef:
En vast nog veeeeel meer, maar mn vriendinnen weten ze meestal allemaal nog en kunnen dat heel smakelijk vertellen :D

Dan zijn vaak dingen die je op je huwelijk wel terug te horen krijgt :P

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 20:38

ben 1 keer slapend van een stoel afgevallen op een terrasje. zat op de grond en had echt zoiets van: huh? op die stoel zat ik toch net :o?
vriendin zei dat het er wel erg komisch uit zag omdat het zo in slomotion ging, haha :P

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:15