Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WillemYntJee schreef:K las in het andere topic het idee om het geld wat overblijft in een spaarpotje voor Thijmen te doen, dat vond k wel een goed idee.
Lindy echt top dat je dit allemaal hebt geregeld, kan me voorstellen dat het voor jou ook confronterend is omdat je zelf ook net bevallen bent. Ben benieuwd naar de foto's.
anneliesdj schreef:WillemYntJee schreef:K las in het andere topic het idee om het geld wat overblijft in een spaarpotje voor Thijmen te doen, dat vond k wel een goed idee.
Lindy echt top dat je dit allemaal hebt geregeld, kan me voorstellen dat het voor jou ook confronterend is omdat je zelf ook net bevallen bent. Ben benieuwd naar de foto's.
Dat vind ik ook een goed idee, niet banketstaaf ofzo maar bij overlijden krijg je veel bloemstukken en ze hebben er al een van bokt, dan is een potje voor 't kleine ventje ook wel erg mooi.
Wat vreselijk zeg, ben er nog steeds beduusd van terwijl ik het gister al gelezen heb.
miep1979 schreef:Misschien kun je dit geld gebruiken om alle berichten van haar hier op bokt, op professionele wijze te laten inbinden