In de steek gelaten tijdens het stappen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:11

Billy schreef:
Gut, ik zou ook niet op een "vriendin" wachten waar ik verliefd op was maar die ondertussen de halve tent afzat te lebberen.......

Kan het hier alleen maar mee eens zijn.
Lag het aan mij had je wellicht ook nog m'n drankje over je gehad en een dikke "Salu, tot nooit meer!"

Ik heb zo'n dingen toch allemaal niet uitgestoken in mijn "jeugd" :n

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:12

Hermelijn schreef:
Kan iemand me uitleggen waarom je geen zelfrespect zou hebben als je met meerdere jongens zoent op een avond?

omdat je laat zien dat je voor iedereen te hebben bent, je bent 'goedkoop en makkelijk'. Als je dat doortrekt gaan jongens/mannen je zien als een object waar ze al hun lusten op los kunnen laten. Als je dat toelaat, jezelf als sexobject te koop zetten, dan heb je geen respect voor jezelf. Je wilt toch als persoon gezien worden en geliefd zijn om je karakter? Niet om het feit dat je voor jan en alleman te hebben bent?
Laatst bijgewerkt door Adil op 25-01-09 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:12

Hahaha..brommeren..die blijft goed!

Ik moet dan meteen denken aan mijn Twentse ex-vriendje.. die zei dat altijd voor de lol (met opzet met een accent werd het dan: goa ju mee bromm'rs kiekn?) Hahaha..geweldig!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:13

Adil18 schreef:
Hermelijn schreef:
Kan iemand me uitleggen waarom je geen zelfrespect zou hebben als je met meerdere jongens zoent op een avond?

omdat je laat zien dat je voor iedereen te hebben bent, je bent 'goedkoop en makkelijk'. Als je dat doortrekt gaan jongens/mannen je zien als een object waar ze al hun lusten op los kunnen laten. Als je dat toelaat, jezelf als sexobject te koop zetten, dan heb je geen respect voor jezelf. Je wilt toch als persoon gezoen worden en geliefd zijn om je karakter? Niet om het feit dat je voor jan en alleman te hebben bent?

Ligt dat dan aan die jongens of aan jou? Zíj zijn degenen die een raar beeld hebben van meisjes die een lollige avond hebben en dan toevallig met 2 jongens zoenen. Ik vind dat zó vreemd, dat je meteen 'goedkoop en makkelijk' bent als je eens 2 jongens zoent op een avond. Hoeveel jongens worden er als goedkoop en makkelijk gezien als ze met 2 meisjes zoenen? Hooguit als een player, maar ja, dat vinden sommige meisjes dan ook weer aantrekkelijk...
Mij interesseert het persoonlijk niet zo hoe ik gezien word hoor, zeker niet door mensen die ik niet ken :P Zolang m'n vrienden maar weten wie ik ben, en dat weten ze ook dondersgoed. Maar misschien ligt dat aan de leeftijd... Niet dat ik nu nog met jongens zou zoenen die ik niet ken... Ben al ruim 2.5 jaar gelukkig met m'n vriend :P Maar vroeger deed ik dat wel eens ja, en m'n vriendinnen ook... En niemand die over ons dacht dat we 'makkelijk' waren oid.
Laatst bijgewerkt door Hermelijn op 25-01-09 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:14

Rens_ke schreef:

Ik moet dan meteen denken aan mijn Twentse ex-vriendje.. die zei dat altijd voor de lol (met opzet met een accent werd het dan: goa ju mee bromm'rs kiekn?) Hahaha..geweldig!

Góh... dat zinnetje heb ik hier vaker gehoord. :+
'Goa ju mee bromm'rs kiekn!'.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:15

Ik hoef toch geen gozer die eerst de hele tent aflekt voor hij naar mij komt "hoi schatje".... Het enige dat die van mij kan krijgen is een hand op zijn kaak. ;)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:17

Hermelijn schreef:
Maar wat heeft het te maken met zelfrespect, KiWiKo? Dat blijft me niet duidelijk. Waarom zou de TS minder zelfrespect hebben dan een van jullie die niet met een vreemde zoenen?

Intiem is 't pas als er gevoelens bij komen kijken, IMHO. Als het voor allebei een lolletje is, is het toch helemaal niet intiem?
\
Dan trek ik deze vergelijking even door.............. het is pas intiem als er gevoelens bij komen kijken..... Goed, en voor het lolletje zonder gevoelens dus ook niet intiem.... is ok. Gaan we een stapje verder (klein stapje dan) van het ene komt het andere en voor je het weet zijn de edele delen in de weer............ gewoon voor het lolletje, niks gevoel dus ook niet intiem...... toch???

het is pas intiem als er geveoelens bij komen kijken.......... Goed, en voor het geld, zonder gevoelens dus ook niet intiem is ok???

Als je zonder gevoel intiem kan zijn met iemand, kan je beter je boterham ermee verdienen............. denk ik dan :)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:18

Hermelijn schreef:
Adil18 schreef:

omdat je laat zien dat je voor iedereen te hebben bent, je bent 'goedkoop en makkelijk'. Als je dat doortrekt gaan jongens/mannen je zien als een object waar ze al hun lusten op los kunnen laten. Als je dat toelaat, jezelf als sexobject te koop zetten, dan heb je geen respect voor jezelf. Je wilt toch als persoon gezoen worden en geliefd zijn om je karakter? Niet om het feit dat je voor jan en alleman te hebben bent?

Ligt dat dan aan die jongens of aan jou? Zíj zijn degenen die een raar beeld hebben van meisjes die een lollige avond hebben en dan toevallig met 2 jongens zoenen. Ik vind dat zó vreemd, dat je meteen 'goedkoop en makkelijk' bent als je eens 2 jongens zoent op een avond. Hoeveel jongens worden er als goedkoop en makkelijk gezien als ze met 2 meisjes zoenen? Hooguit als een player, maar ja, dat vinden sommige meisjes dan ook weer aantrekkelijk...
Mij interesseert het persoonlijk niet zo hoe ik gezien word hoor, zeker niet door mensen die ik niet ken :P Zolang m'n vrienden maar weten wie ik ben, en dat weten ze ook dondersgoed. Maar misschien ligt dat aan de leeftijd...

Dat ligt niet alleen aan de jongens maar ook aan jezelf. Ik geef aan dat je tot sexobject van jongens/mannen kunt WORDEN als je zo doorgaat en een naam opbouwt, ik zeg niet dat de TS zo ver is.

En die jongens zouden wel gek zijn zo iets makkelijks van de hand te slaan. behoeftes bevredigd en verder geen verplichting, freedom op en top!

Dat jongens niet meteen een naam krijgen wanneer ze dat doen is natuurlijk onzin, dat krijgen ze ook wel. Er zijn genoeg meisjes die hen dan vervolgens afwijzen omdat ze niet nummer 181 in het zwarte boekje willen zijn. En op een dag komt die player die liefde van zijn leven tegen, die echter bekend is met zijn reputatie (ook al heeft hij dat misschien achter zich gelaten). Ik zou me wel twee keer achter de oren krabben voordat ik een relatie met een dergelijk iemand begin.

je ziet, ook voor jongens zitten en consequenties aan vast ;)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:19

laura1987 schreef:
Ik vind eigenlijk wel dat je een beetje rekening had kunnen houden met zijn gevoelens. Je had die jongen ook zijn nr kunnen vragen en een keer af kunnen spreken als B niet in de buurt was, want wat ik begrijp was je met hem uit en zag je hem niet meer staan nadat je met die 2? jongens had gezoend.

(overigens vind ik het zelf raar om met 2 jongens te zoenen puur uit lol)

Inderdaad, je zoent niet met 'B', omdat je daar geen gevoelens voor hebt, maar wel met 2 andere jongens die je die avond hebt leren kennen?! Je maakt mij niet wijs dat je daar wél verliefd op was.

Ulfeino

Geef die jongen groot en groot gelijk, bah wat een .... ben jij.
Niet met hem willen zoenen omdat je geen gevoelens voor hem hebt, maar dan wel voor de lol met wildvreemde andere jongens gaan zitten zoenen terwijl de kans heel groot is dat hij het zal zien.

Hij had groot gelijk dat hij je heeft laten zitten!

Rens_ke

Ja Melanie..die zin is eerder gemeld ja.. hij blijft leuk! ;)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:20

Melanie_B schreef:
Rens_ke schreef:

Góh... dat zinnetje heb ik hier vaker gehoord. :+
'Goa ju mee bromm'rs kiekn!'.

Spaar me! Ik heb 19 jaar lang in Tubbergen gewoond...I know al about it! :')

Ilco

pharagirlke schreef:
Ik hoef toch geen gozer die eerst de hele tent aflekt voor hij naar mij komt "hoi schatje".... Het enige dat die van mij kan krijgen is een hand op zijn kaak. ;)

Inderdaad. En ik denk dat dat ook andersom geld. Dat veel jongens niet gedient zijn van een meisje dat de halve tent al op haar naam heeft staan

Kyle

Adil18 schreef:
Melanie_B schreef:
_/-\o_ +:)+
Dat is ook vaak wat jongens willen, niet jan en alleman die 'erover heen' is geweest!

Ja, absoluut, hij gaf ook aan het heel erg bijzonder te vinden en voelde zich op een of andere manier zeer vereerd....Vond dat zo lief toen hij dat zei :D

Dan hoop ik voor jou dat hij zich ook voor jou had gespaard, en dat jij even vereerd was.

Ik kan er maar niet bij dat het sprookje van het wachten op de ware enz. zo hardnekkig blijft voortleven! Er zijn er enkelen voor wie dat sprookje inderdaad uitkomt, maar voor de rest zijn het meestal toch maar de mannen die kunnen rampetampen zoveel ze willen, wat meisjes zwanger maken en baby's niet erkennen en daarna op zoek gaan naar dat 'speciale' meisje dat zich 25jaar heeft gespaard voor hem.

Frank

KiWiKo schreef:
Als je zonder gevoel intiem kan zijn met iemand, kan je beter je boterham ermee verdienen............. denk ik dan :)

Ik denk dat 'm'n zaakkie' niet eens werkt als het niet intiem is :D

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:21

Ilco schreef:
Inderdaad. En ik denk dat dat ook andersom geld. Dat veel jongens niet gedient zijn van een meisje dat de halve tent al op haar naam heeft staan

Nou, ik niet iig :n

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:21

Sorry, maar ik vind het goedkoop als je voor de lol zoent met 2 jongens.

Groot gelijk dat hij je in de steek laat en naar huis is gegaan.

Had ik ook gedaan als ik hem was geweest, zo van veel plezier met deze twee, ik ga lekker naar huis.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:22

Misschien wel ja KiWiKo ;) Ik snap eerlijk waar niet wat er zo erg aan is. Als beide partijen er lol aan beleven, en snappen dat er geen gevoelens in het spel zijn, als iedereen dezelfde verwachting heeft... Zoenen (of seks, als je het wil doortrekken ;) ) is hartstikke lekker en leuk! Waarom zou je daar per sé mee moeten wachten tot je verliefd op iemand bent? Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat je het maar met jan en alleman moet doen, ik vind het zelf ook leuker als er wél gevoelens bij komen kijken, maar de manier waarop er hier gereageerd wordt vind ik ook het alleruiterste.

Adil18: maar ligt dat aan de jongens dat je een seksobject bent of aan jezelf? Het zoenen op zich vind ik nou niet bepaald schokkend of uitlokkend. Het is het beeld dat jóngens hebben van meisjes die dat doen (dat ze makkelijk zijn) wat het probleem is, niet het feit op zich. En dat vind ik wél schokkend. Over het algemeen is het voor jongens toch wel 'stoerder' om met meerdere meisjes te zoenen. Ik ben in ieder geval de jongen nog niet tegengekomen die tegen een andere jongen zegt 'Goh wat was je gister weer aan het sletten zeg!'

Ayasha
Blogger

Re: In de steek gelaten tijdens het stappen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:23

ben ook nog weinig vriendinnen tegen gekomen die dat tegen elkaar zeiden, soort zoekt soort zeggen we hier dan...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:24

Aflebberen is typisch tienersyndroom om het zelfbeeld te versterken en het gevoel te verbeteren veroorzaakt door de hormonale/gedragscrisis.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:24

Dus als jij een vriendin ziet zoenen met meerdere jongens dan zeg je niet 'Jeetje wat was jij sletterig bezig?'
Ik zie dat hier in het topic toch wel vaker voorbijkomen, dat meisjes een naam krijgen, of dat mensen vriendinnen proberen te waarschuwen daarvoor... Dat zie ik bij mannen nog niet gebeuren.

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:25

Frank schreef:
KiWiKo schreef:

Ik denk dat 'm'n zaakkie' niet eens werkt als het niet intiem is :D

Wat heerlijk eerlijk, Frank :+

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:25

Hermelijn schreef:
Misschien wel ja KiWiKo ;) Ik snap eerlijk waar niet wat er zo erg aan is. Als beide partijen er lol aan beleven, en snappen dat er geen gevoelens in het spel zijn, als iedereen dezelfde verwachting heeft... Zoenen (of seks, als je het wil doortrekken ;) ) is hartstikke lekker en leuk! Waarom zou je daar per sé mee moeten wachten tot je verliefd op iemand bent? Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat je het maar met jan en alleman moet doen, ik vind het zelf ook leuker als er wél gevoelens bij komen kijken, maar de manier waarop er hier gereageerd wordt vind ik ook het alleruiterste.

Dan hebben we het nu over het zoenen met meerdere jongens,
maar wat denk je hoe dat voor die jongen is die haar leuk vindt?
En zij gaat er met 2 andere jongens lopen flikflooien, met 2(!)
Als B verstandig genoeg is, zegt dat al genoeg...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:26

whisperramse schreef:
Billy schreef:
Gut, ik zou ook niet op een "vriendin" wachten waar ik verliefd op was maar die ondertussen de halve tent afzat te lebberen.......

Kan het hier alleen maar mee eens zijn.
Lag het aan mij had je wellicht ook nog m'n drankje over je gehad en een dikke "Salu, tot nooit meer!"

Ik heb zo'n dingen toch allemaal niet uitgestoken in mijn "jeugd" :n

mijn eerste reactie was iewl, en daarna amen voor de reactie hierboven _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:26

Hermelijn schreef:
Dus als jij een vriendin ziet zoenen met meerdere jongens dan zeg je niet 'Jeetje wat was jij sletterig bezig?'
Ik zie dat hier in het topic toch wel vaker voorbijkomen, dat meisjes een naam krijgen, of dat mensen vriendinnen proberen te waarschuwen daarvoor... Dat zie ik bij mannen nog niet gebeuren.

Ik zei het wel hoor.. Ik zei meestal dat ze vast wel wist wat voor naam ze kreeg door zo te doen ;)