altijd dat gestaar naar mijn borst...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 14:59

Als we het dan toch hebben over 'kort door de bocht', dan wil ik ook even reageren op de opmerking dat meiden met kleinere borsten vaak kijken en dan meteen als 'jaloers' bestempeld.

Ik kijk inderdaad ook als ik iemand zie met een E-cup (het is alsof je niet anders kan dan kijken :o) maar jaloers? Toch maar even niet. Ik bedenk me dan net hoeveel ik geluk ik heb dat ik niét zo'n grote borsten heb (mijn zus heeft E-F dus ik weet waarover ik spreek hoor). Alleen al om te sporten ondervindt zij er heel veel hinder van om over rugpijn en moeite met kleding vinden nog maar te zwijgen.

Er zullen best wel leuke kanten aan zijn, dat betwijfel ik niet. Maar ruilen doe ik voor geen geld. Laat staan dat ik ervoor zou betalen.

Ik heb by the way een A terwijl mijn zus zoals ik eerder al zei een E-F heeft...

Anoniem

Re: altijd dat gestaar naar mijn borst...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:30

Een A zou ik ook echt niet willen hebben, maar idd, E-F lijkt me verschrikkelijk onhandig.

x__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:36

Ik ben er ook niet 100% tevreden mee hoor maar ik heb er tenminste al geen last mee, dat vind ik al veel waard :D

Nu ja, ik blijf hopen dat ze ooit nog miraculeus ietsje groeien (B vind ik meer dan genoeg, groter zou me ook niet staan) maar aangezien ik 20 ben is die kans klein zeker? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:41

Liever een A dan E-F, heb je iig dat ongemak niet. :+

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 15:44

x__laura , bij mee gingen ze op mijn 21 ineens van C naar E/F.
Zonder aanwijsbare oorzaak.

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:46

ik kan me zoiets nou weer niet voorstellen want ik heb haast geen borsten...vind ik heel vervelend, heb 1000x liever een volle b of een kleine c! :)
Laatst bijgewerkt door wendy_x op 26-01-09 15:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:49

A lijkt me nou vooral praktisch als je erg veel sport. :)

Ik had best naar een B willen gaan, puur voor het praktische. Maar dat wilde en kon de chirurg er niet van maken, dan ging het model eruit zeg maar. Maar over C hoor je mij echt niet klagen, het past ook prima bij mijn lichaam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:17

een kleine cup is idd fijn met spoten, maar ik denk dat ik t ook niet leuk zou vinden om een cup a te hebben, ik dnek dat ik me dan minder vrouwelijk zou voelen. ( is geen aanval op de meiden mey cup a, ieder voelt zich anders ) Maar ik kan t met een goede bh en verdere kleding met mijn cup prima doen met paardrijden hoor

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:42

heb je helemaal gelijk in hoor cinnepin,
voel me af en toe net een vent..!
heb hierdoor ook een hekel aan zwemmen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 19:11

wendy_x schreef:
heb je helemaal gelijk in hoor cinnepin,
voel me af en toe net een vent..!
heb hierdoor ook een hekel aan zwemmen...

Daar heb ik met mijn A-cup nou helemaal geen last van. Dat terwijl ik ook nog lang en dun ben, maar het scheelt dat ik gelukkig wel een kont heb :+
Maar als mijn borsten spontaan toch een beetje zouden groeien zou ik daar idd geen problemen mee hebben.
Ik kan me wel goed voorstellen dat grote borsten echt niet altijd handig zijn, vooral rugpijn lijkt me heel vervelend!

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:28

vriendin van me heeft ook A en toen ze zwanger was kreeg ze een B en hoe trots dat ze opeens was :D

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 20:10

Anthea schreef:
Een A zou ik ook echt niet willen hebben, maar idd, E-F lijkt me verschrikkelijk onhandig.

Ik heb 75A, maar ze zien er niet klein uit :n
Passen prima bij mijn lijf en zijn prima van vorm! Ben 'er blij zat mee.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 10:41

SecretLIN schreef:
vriendin van me heeft ook A en toen ze zwanger was kreeg ze een B en hoe trots dat ze opeens was :D

Kan me dr iets bij voorstellen.
Bleven ze ook B of werden ze weer kleiner?

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 10:54

Zonnebloem schreef:

Ik ben van mijn 18 tot nu (21) ook geevolueerd van een B naar een D... zonder aanwijsbare oorzaak. Ach, ik heb geen klagen :+.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 11:23

Ik ben met 20/21 van c naar e/f gegroeid.
Of ik er blij mee ben?
Niet altijd. :n
Zo'n beetje elke (hetero) man wijst me erop dat ze zo groot zijn, zelfs artsen etc. :=
Ik heb er echter ook voordeel van, word nl 9 vd 10 x getrakteerd en ben erg popi bij de heren.
Ze respecteren mijn grenzen en weten dat ik niet meer wil dan een gezellige babbel. :)

x__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:34

Zonnebloem schreef:

Aha, dan is er toch nog hoop voor mij :Y) (Hoewel ik zulk groot verschil nu ook weer niet wil, ik ben moeilijk, ik weet het :P)

Bij mij staat een A trouwens ook niet verkeerd hoor, het zou bij mij eerder vreemd staan mocht ik met mijn lichaamsbouw zulke grote borsten hebben...

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:50

Ik heb ook een flinke D cup.

Maarja mannen kunnen nou eenmaal niet denken met hun hersens
alleen met hun ***.

En van de andere kant, kijk ik er ook niet om heen.

Dus laat maar kijken, kijken mag :D

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 17:30

Echt raar dat ik daar nooit zoveel last van heb, terwijl ik toch echt een E heb :P

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-09 11:23

Wees er blij om :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 11:25

Ligt misschien ook aan,wat je aantrekt.
als ik een fiks decolletee aantrek en dan ga klagen dat kerels kijken,tsja,ze kunnen er dan toch ook niet omheen?
*no offence naar iemand hoor!!*

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 12:49

:')

Maar hoe vaak heb je dan ook niet dat iemand in een veul te kort rokje rondhuppelt dan wat gejoel naar haar hoofd krijgt, en dan heul onschuldig wil doen. Volgens mij weten alle vrouwen/meiden vroeg genoeg hoe ze aandacht krijgen. Lukt het niet wordt het rokje korter en het decollete dieper, en dan maar onnozel doen.
Tuurlijk heeft iedereen het recht te dragen wat hij/zij wil, maar bij sommige kleding stukken weet je dat je commentaar gaat krijgen, dan meot je er ook niet over gaan zeuren.

Overigens zijn er ook zat truitjes die acceptabel beginnen en ook inzakken in de loop van de dag :+ Dat je er netjes bedekt uitziet en aan het einde van de middag alsof je je party outfit aan hebt..

Het verschil is wel dat je met een flinke voorgevel al snel een flink decollete hebt.. Zo hebben een collega en ik wel vaker dezelfde kledingstukken. Zij alleen cup a en ik cup e.. Dan is een kledingstuk opeens heel anders. Wat bij haar heel netjes kan staan kan bij mij al ordinair zijn..

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 13:04

Ik heb ook vaak problemen om leuke shirtjes/blousjes te vinden. Blousjes staan op springen (om t zo maar even te noemen :+ ). En inderdaad het een al snel een flink decolleté. Ook goed oppassen met hemdjes ed. Heb trouwens cup D. Had ze liever iets kleiner gehad, maar het past wel bij mijn bouw. ;)

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-09 13:14

Toen ik mijn paard zadelmak aan het maken was stond ze op een boerderij langs een soort boerenweg. Ik had dan altijd een normaal t-shirt aan dus niet 1 die strak zit maar gewoon een slobberding, en hoe vaak ik wel geen opmerkingen kreeg?
Vaak van schoolkinderen, dat boeide me weinig, maar als die gasten van 20\30 jaar langskomen en opmerkingen gaan maken voelde ik me wel l*llig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 13:18

rebeltje schreef:
:')

Maar hoe vaak heb je dan ook niet dat iemand in een veul te kort rokje rondhuppelt dan wat gejoel naar haar hoofd krijgt, en dan heul onschuldig wil doen. Volgens mij weten alle vrouwen/meiden vroeg genoeg hoe ze aandacht krijgen. Lukt het niet wordt het rokje korter en het decollete dieper, en dan maar onnozel doen.
Tuurlijk heeft iedereen het recht te dragen wat hij/zij wil, maar bij sommige kleding stukken weet je dat je commentaar gaat krijgen, dan meot je er ook niet over gaan zeuren.

Overigens zijn er ook zat truitjes die acceptabel beginnen en ook inzakken in de loop van de dag :+ Dat je er netjes bedekt uitziet en aan het einde van de middag alsof je je party outfit aan hebt..

Het verschil is wel dat je met een flinke voorgevel al snel een flink decollete hebt.. Zo hebben een collega en ik wel vaker dezelfde kledingstukken. Zij alleen cup a en ik cup e.. Dan is een kledingstuk opeens heel anders. Wat bij haar heel netjes kan staan kan bij mij al ordinair zijn..

ja precies! een strak truitje is leuk,maar als je tieten eruit knallen,vind ik het toch weer wat minder.
en tuurlijk heb ik ook weleens een laag uitgesneden truitje aan,maar dan niet ook nog een kort rokje erbij.
ik hou niet van dat overdreven aandacht vragen.

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 21:37

Eigenlijk als ik ook zo naar mijn garderobe kijk, heb ik niet echt diep uitgesneden truitjes. Dus misschien valt het daarom wel mee, of ik zie ik het gewoon niet :P