Vreselijk, toch knap dat je het allemaal zo verwoord heb, gecondoleerd
lauralarissa
Geplaatst: 14-01-09 20:57
je komt zo rustig over in je verhaal... heel veel sterkte de komende tijd
mackkwek
Geplaatst: 14-01-09 20:58
vikki schreef:
Wat een vreselijk bericht, heel veel sterkte voor jou en je familie
jeetje meid,.wat een verschrikkelijk nieuws zeg! komt erg bekend voor.... ook bij ons stonden ooit de agenten voor de deur. niet voor mijn vader,.maar wel voor mijn oudere broer. zal het nooit meer vergeten. wens jullie daarom allemaal heel veel sterkte met dit grote verlies. ik zal niet zeggen dat de pijn zal wennen,.want dat doet het nooit,.maar je zult zien dat na verloop van jaren het wel een plekje krijgt in je hart en de mooie herinneringen de overhand gaan nemen.
nogmaals heel veel sterkte voor jou,je familie en alle mensen om jullie heen
Vreselijk..... Heel erg veel sterkte voor jou en je moeder..maar ook voor je familie!
123468086
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-09 09:00
Bedankt iedereen..
Ik ga vandaag contact opnemen met de politie, ik hoop dat zijn auto al is vrijgegeven. Die wil ik graag zien, dan pas kan ik dat stukje ook afsluiten en dan geloof ik het misschien. Ook wil ik zijn spullen meenemen uit de auto.
Vandaag ga ik ook met mijn vriend naar hem toe..
Moeilijke dag weer.
My_Lady
Geplaatst: 15-01-09 09:10
Jeetje zeg wat verschrikkelijk. Ik wens je heel veel sterke in deze moeilijke tijd. Dit wens ik natuurlijk ook aan de andere nabestaande
Als je zo naar hem toe gaat... Wees niet bang om je vader aan te raken als je hem straks ziet, hoe eng het ook lijkt. Ik heb er achteraf een beeje spijt van dat ik dat niet durfde bij een overleden vriend. En neem alle tijd die je nodig hebt om bij hem te zitten, aan te raken, te praten, vraag iedereen je even alleen met hem te laten als je daar behoefte aan hebt. Het is jouw moment om afscheid te nemen.
Heel veel kracht toegewenst..
beukiej
Geplaatst: 15-01-09 12:24
Ik ben sprakeloos en krijg tranen in mijn ogen van je verhaal. Heel erg veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd.