Schrijven met een ter dood veroordeelde

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: Schrijven met een ter dood veroordeelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:00

Sterre schreef:
Incarcerated for: DWLS/R, Escape, Battery on LEO, ... Aggravated Arson, ... Aiding and Abetting, ...

Iemand een idee wat dit betekend Bloos ?

rijden met ingetrokken rijbewijs, ontsnapping, geweld op politie,weet ik niet even opzoeken

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:00

Ik heb niet heel de site goed gelezen dus weet het alleen van wat hier staat Rockwitch Lachen.
Als ze je adres te weten zouden komen zou ik het zeker niet doen. Geeft me toch een verkeerd gevoel.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:01

ja inderdaad, vind het maar niks.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:02

Eyck schreef:
@ Sterre; volgens mij heeft hij in elk geval iemand bijgestaan bij brandstichting en is bij achtervolging ontsnapt...

Dank je, je bedoelt hiermee Incarcerated for: DWLS/R, Escape, Battery on LEO neem ik aan Lachen ?!

Weet iemand nog misschiend wat Incarcerated for Aggravated Arson betekend
&
Incarcerated for Aiding and Abetting
&
Incarcerated for: Felony Larceny?
Laatst bijgewerkt door Sterre op 11-01-09 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:03

ubimone schreef:
@diablo heb je momenteel nog steeds contact met hem of niet??

Hij heeft mij een tijdje geleden een brief geschreven met een emailadres, waar ik nu heen zou kunnen schrijven. Dat heb ik gedaan, maar helaas geen antwoord meer gekregen. Dit komt denk ik niet doordat hij geen contact meer wil, maar omdat het via de mail (nog) niet helemaal werkt. Bij mij is het toen in het vergeethoekje gekomen. Nu, door dit topic, heb ik vanmiddag nog eens een mail geschreven. Misschien antwoordt hij dit keer, anders doe ik het via de post.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:05

Aggravated arson is zoals hiervoor al gezet was brandstichting of een gebouw vandaliseren met vuur of explosieven. En aiding and abetting is medeplichtig zijn dus iemand bijstaan in het deliqt.
Geen lieverdje

Ja strerre
Driving without license subspended or retracted (sorry voor de fouten), battery on law enforcment officer

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:07

Sterre, volgens mij betekent Incarcerated for Aggravated Arson: Opgesloten wegens zware brandstichting.

En Incarcerated for Aiding and Abetting betekent volgens mij: Opgesloten wegens medeplichtigheid.

Edit: ik zag dat Katiavl me al voor was.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:08

het lijkt me opzich wel leuk om te schrijven met een gevangene, maar aan de andere kant ook eng/

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:10

SteffiiY schreef:
het lijkt me opzich wel leuk om te schrijven met een gevangene, maar aan de andere kant ook eng/

Wat lijkt je er eng aan dan?
Mocht het zo zijn dat ze je adres niet zien, weten ze nooit wie je bent?
Bovendien zitten deze gevangene in Amerika en dus niet dichtbij.

*wil nog even zeggen dat als je twijfelt je het niet moet doen*

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:11

Ja ik twijfel inderdaad, maar het lijkt me aan de andere kant zo gaaf..
Gewoon het idee dat hij je adres heeft. ook al is Amerika zo ver weg!

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:13

Maar volgens mij is het niet zo dat ze je adres krijgen.
Is er niemand hier die schrijft via die site en het dus weet?

NicoleKelos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:13

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:14

Oh, het lijkt me zo fijn om met een gevangene te schrijven! Gewoon, zo'n kleine moeite, wat zoveel plezier kan geven! Alleen het idee dat ze je adres krijgen te zien... Op de website staat dit:

"6) Are there any precautions I should take when writing a prisoner?

We recommend using a P.O. Box when writing. In most cities, P.O. boxes are usually around $24.00 annually. The same precaution should be taken with anyone you don't know. Please see our Disclaimer for any questions as to our policies for using this service."

Wat mij dus zegt dat ze je adres wél te zien krijgen. Dat houdt mij toch wel tegen...

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:14

Ik zit er aan te twijfelen om het te doen Ja
Maar hoe gaat alles in zijn werk?

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:16

Als ze je adres krijgen twijfel ik sowieso niet meer want dan is het voor mij gewoon NEE!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:17

heb net ook met me vader overlegd, hij zegt ook de kans dat hij je op komt zoeken is zoo klein.
Misschien als ik wat meer erover weet hoe het in ze werk gaat dat ik het maar is ga proberen

amyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:17

raketje_ schreef:
Je word niet voor niks beoordeelt.
En als je iemand vermoord/beroofd oid dan is het je goed recht
dat je vast zit.Die mensen horen niet op straat,ze mogen ook van mij wel ter dood veroordeeld worden Lachen

Nou,dat is ook wel een duidelijke mening...
Ben je dan zelf ook niet een stuk een moordenaar als je voor de doodstraf kiest... Waar haal jij het recht om iemand anders te vermoorden dat iets fout gedaan heeft... Niemand heeft dit recht!!

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:19

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:20

SteffiiY schreef:
heb net ook met me vader overlegd, hij zegt ook de kans dat hij je op komt zoeken is zoo klein.
Misschien als ik wat meer erover weet hoe het in ze werk gaat dat ik het maar is ga proberen

De kans zal inderdaad heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein zijn, maar toch blijft de kans er en dat houdt mij tegen.

Trouwens petboem heeft dus al met iemand geschreven en zal dus wel kunnen vertellen hoe het werkt Lachen
Laatst bijgewerkt door laura1987 op 11-01-09 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:21

Het lijkt me wel intressant, het enige wat me tegenhoud is dat ik niet weet hoe alles in zijn werk gaat.

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:26

hmm ik heb eens bekeken op die site en het is sowieso nee bij mij als iemand zó iets ergs gedaan heeft en je gaat hem dood leuk brieven schrijven, hoe moet dit dan voor de ouders/nabestaanden van het slachtoffer zijn? Helaas maar dat vind ik toch echt belachelijk dat men hier dan denkt van "Hoe kan ik ze blij maken" zulke 'mensen' verdienen het niet om blij te zijn. En natuurlijk zullen er in zo'n giga gevangenis een stuk of 4 zitten die onschuldig zijn. Maar die anderen 500 dan? of 1000? die gewoon hele gezinnen hebben uitgemoord e.d? Die zitten niet voor niks in Death Row? Nee lekker laten zitten en vereenzamen zeg ik dan, niks koetjes en kalfjes, keihard boeten voor hun daden is het minste wat ze verdienen..

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:29

MDJ schreef:
hmm ik heb eens bekeken op die site en het is sowieso nee bij mij als iemand zó iets ergs gedaan heeft en je gaat hem dood leuk brieven schrijven, hoe moet dit dan voor de ouders/nabestaanden van het slachtoffer zijn? Helaas maar dat vind ik toch echt belachelijk dat men hier dan denkt van "Hoe kan ik ze blij maken" zulke 'mensen' verdienen het niet om blij te zijn. En natuurlijk zullen er in zo'n giga gevangenis een stuk of 4 zitten die onschuldig zijn. Maar die anderen 500 dan? of 1000? die gewoon hele gezinnen hebben uitgemoord e.d? Die zitten niet voor niks in Death Row? Nee lekker laten zitten en vereenzamen zeg ik dan, niks koetjes en kalfjes, keihard boeten voor hun daden is het minste wat ze verdienen..

Ze hebben niet allemaal iemand vermoord he.
Je kan ook kiezen voor iemand die bijv drugs in zijn of haar bezit had.

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:29

Ik heb net een email gestuurd naar een vrouw, ik moest mijn adres er ook bij opzetten. Ik vind dit niet echt een probleem. Deze mensen willen graag contact en zullen hier vast geen misbruik van maken
, ze zullen je eerder dankbaar zijn. Dat er iemand is die aan ze denkt.
Ik wacht wel af of ik een reactie krijg. Zou me wel leuk lijken om iemands lichtje in het donker te zijn!!!

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:30

MDJ schreef:

Gelukkig ben je niet kortzichtig! Je weet niet hoe iemand tot zo'n actie komt!

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:33

dus iedereen die een moord pleegt maar vergeven? want ach, hij bedoelde het niet zo joh Knipoog

Drugs e.d vind ik een ander verhaal, of diefstal oid.. daar zou best naar geschreven mogen worden imo..