Sterre schreef:Incarcerated for: DWLS/R, Escape, Battery on LEO, ... Aggravated Arson, ... Aiding and Abetting, ...
Iemand een idee wat dit betekend?
rijden met ingetrokken rijbewijs, ontsnapping, geweld op politie,weet ik niet even opzoeken
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sterre schreef:Incarcerated for: DWLS/R, Escape, Battery on LEO, ... Aggravated Arson, ... Aiding and Abetting, ...
Iemand een idee wat dit betekend?
Eyck schreef:@ Sterre; volgens mij heeft hij in elk geval iemand bijgestaan bij brandstichting en is bij achtervolging ontsnapt...
ubimone schreef:@diablo heb je momenteel nog steeds contact met hem of niet??
SteffiiY schreef:het lijkt me opzich wel leuk om te schrijven met een gevangene, maar aan de andere kant ook eng/
raketje_ schreef:Je word niet voor niks beoordeelt.
En als je iemand vermoord/beroofd oid dan is het je goed recht
dat je vast zit.Die mensen horen niet op straat,ze mogen ook van mij wel ter dood veroordeeld worden
SteffiiY schreef:heb net ook met me vader overlegd, hij zegt ook de kans dat hij je op komt zoeken is zoo klein.
Misschien als ik wat meer erover weet hoe het in ze werk gaat dat ik het maar is ga proberen
MDJ schreef:hmm ik heb eens bekeken op die site en het is sowieso nee bij mijals iemand zó iets ergs gedaan heeft en je gaat hem dood leuk brieven schrijven, hoe moet dit dan voor de ouders/nabestaanden van het slachtoffer zijn? Helaas maar dat vind ik toch echt belachelijk dat men hier dan denkt van "Hoe kan ik ze blij maken" zulke 'mensen' verdienen het niet om blij te zijn. En natuurlijk zullen er in zo'n giga gevangenis een stuk of 4 zitten die onschuldig zijn. Maar die anderen 500 dan? of 1000? die gewoon hele gezinnen hebben uitgemoord e.d? Die zitten niet voor niks in Death Row? Nee lekker laten zitten en vereenzamen zeg ik dan, niks koetjes en kalfjes, keihard boeten voor hun daden is het minste wat ze verdienen..
MDJ schreef:hmm ik heb eens bekeken op die site en het is sowieso nee bij mijals iemand zó iets ergs gedaan heeft en je gaat hem dood leuk brieven schrijven, hoe moet dit dan voor de ouders/nabestaanden van het slachtoffer zijn? Helaas maar dat vind ik toch echt belachelijk dat men hier dan denkt van "Hoe kan ik ze blij maken" zulke 'mensen' verdienen het niet om blij te zijn. En natuurlijk zullen er in zo'n giga gevangenis een stuk of 4 zitten die onschuldig zijn. Maar die anderen 500 dan? of 1000? die gewoon hele gezinnen hebben uitgemoord e.d? Die zitten niet voor niks in Death Row? Nee lekker laten zitten en vereenzamen zeg ik dan, niks koetjes en kalfjes, keihard boeten voor hun daden is het minste wat ze verdienen..