Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
DendroFleur schreef:Mijn vriend presteert het om pitza op het boodschappenlijstje te zetten.
Dat doet me denken aan de 'mayonese' van mijn vader.
Ninx schreef:Taal is HET middel om uitdrukking te geven aan wie je bent, wat je voelt, hoe je denkt..
Maar veel mensen zien dat niet eens. Silletje schreef:Wisten jullie dat uitprinten ook fout is? Toch wordt het veel verkeerd geschreven/gezegd. Het moet zijn printen of uitdraaien..
.
Silletje schreef:Ik studeer aan de RU en daar zijn zelfs zat hoogleraren die nog regelmatig fouten maken. Terwijl dit toch de hoogst opgeleiden mensen van Nederland zijn!
suuzepuus schreef:Silletje schreef:Ik studeer aan de RU en daar zijn zelfs zat hoogleraren die nog regelmatig fouten maken. Terwijl dit toch de hoogst opgeleiden mensen van Nederland zijn!
scheelt dat ik (nog) geen hoogleraar ben.
DendroFleur schreef:Om dat soort dingen kan ik dan wel weer lachen. Want eigenlijk moet je eerst het nagerecht opeten voordat je kan vragen wat het is.
Maartje1990 schreef:dat klinkt toch al niet?ik erger me trouwens te pletter aan de mensen die sowieso niet eens goed schrijven die zowiezo of sowiezo of zowieso schrijfen oid. Hoe moeilijk is dát nu
dan hebben we 't trouwens nog niet over de werkwoordsspelling gehad.
Dat is pas leuk.Suzanne F. schreef:Maar er wordt natuurlijk bedoelt: Hiernaar vragen...
katrienh schreef:Suzanne F. schreef:Maar er wordt natuurlijk bedoelt: Hiernaar vragen...
lijntje87 schreef:hun is prutsmuts snap dat dan![]()
irriteer me er zo aan als in een verhaal 100x hun wordt genoemd

en mochten hier vauten staan
excuus - hersenschudding, de concentratie is ver te zoeken.

Annash schreef:Er is niets fout aan, maar daardoor kreeg ik de neiging te bellen en te vragen waar ze Nederlands geleerd hebben
Zo'n zin is vrij standaard aan het einde van een brief. Maar kwam gewoon door alle fouten erin dat ik dat ineens dacht
Annash schreef:Ik heb in mijn enthousiasme het een en ander omcirkeld en onderstreept... laat ik die brief nou mee moeten nemen op de 1e cursusdag