Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Twiggy2008 schreef:Lekker krabben dus, Kim.![]()
Ik vond de voorruit van mijn vorige Twingo ook een stuk kleiner, dan de ruit van mijn Chevrolet nu.![]()
Man, ik lig echt op de motorkap om alles te krabben. Zal er vast leuk uitgezien hebben voor de buurman(nen).
heb verdorie de hele weg pijn in mijn vingers gehad

Twiggy2008 schreef:Lekker krabben dus, Kim.![]()
Ik vond de voorruit van mijn vorige Twingo ook een stuk kleiner, dan de ruit van mijn Chevrolet nu.![]()
Man, ik lig echt op de motorkap om alles te krabben. Zal er vast leuk uitgezien hebben voor de buurman(nen).
Twiggy2008 schreef:Moet inderdaad ook maar eens zo'n hoes aanschaffen.
Chiqa schreef:Mss bestaan dr ook wel ijskrabber op steeltjes![]()
Ik heb een verwarmde ijskrabber.
KiWiKo schreef:die moet ik ook hebben![]()
![]()

Chiqa schreef:Ik heb een verwarmde ijskrabber.
__Nathalie__ schreef:das handig!
Ik zet hem als ik het niet vergeet gewoon 20 min voor ik weg ga vast aan dan is het meestal wel weg, en als ik haast heb doe ik er lau water over en dan gelijk krabben dan gaat het er wel makkelijker af.
Citaat:Oei heb je een hekel aan je auto ofzo wil je er van af??
Nee met verwarmd bedoel ik een schuimrubberen handvat en een een handschoen
KiWiKo schreef:met artrose in mijn handen........... is het niet gaaf ijs krabben

__Nathalie__ schreef:ach die paar dagen in het jaar? dat overleeft ie al jaaaaaaaaren
meestal zit ik er met een min of 10 in
__Nathalie__ schreef:ach die paar dagen in het jaar? dat overleeft ie al jaaaaaaaaren
meestal zit ik er met een min of 10 in
Leliev schreef:Lekker warm water over je voorruit gooien.
Huertecilla schreef:KiWiKo schreef:met artrose in mijn handen........... is het niet gaaf ijs krabben
Richelle ook. Daarom zet ik de auto ongevraagd schoongekrabt, warm en met e-zitting aan voor de deur![]()
Lees net dat er -17 hier en daar in de Benelux verwacht wordt. Dan is een beetje petroleum bij de diesel in de tank mengen om vlokvorming tegen te gaanwel verstandig.
Sterkte.
hc

MandyR schreef:Ik heb een RAV4 en hang ook half over de motorkap heen hoor. En ik ben met mijn 179 toch echt niet 1 van de kleinste.

Siets schreef:Ik heb het daar straks nog eens met mijn vriend over gehad, dat warm laten draaien. Omdat hij zelf monteur is, dacht ik: Hij moet het weten! En hij zegt dat dit totaal geen kwaad kan. Meteen wegrijden met een koude motor is net zo erg, misschien zelfs nog erger.
__Nathalie__ schreef:Mijn auto is hiervoor van mijn broer geweest en al 10 jaar dus in de familie. Dus ben benieuwd op welke termijn dat niet goed zou zijn? want ik heb er nooit wat van gemerkt
. Die van mij is 18 jaar oud en ik heb nog nooit anders gedaan. Gewoon lekker blijven warmdraaien dus