Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
maar op de lange duur gaat dit vast niet goed. 
niks mis mee, wel mee gaan praten en je eigen wensen naar voren laten komen. Dan komt dit prima in orde
lindake schreef:Seks moet wederzijds zijn... Als de vrouw het er moeilijk mee heeft moet de man er mee wachten tot de vrouw er klaar voor is... Anders kan je het toch echt geen liefde noemen vind ik...
Daphaan schreef:Ik sluit me aan bij Bonita-Bon: dit is geen nare jongen met valse bedoelingen, het is een man. Een echte, denkt niet altijd helemaal na - manniks mis mee, wel mee gaan praten en je eigen wensen naar voren laten komen. Dan komt dit prima in orde
lindake schreef:Seks moet wederzijds zijn... Als de vrouw het er moeilijk mee heeft moet de man er mee wachten tot de vrouw er klaar voor is... Anders kan je het toch echt geen liefde noemen vind ik...
Verder ben ik het met faye en slimmerik eens...

LuckySil schreef:Daarom hoop ik dat we snel kunnen praten over wat er is gebeurd, zodat ik het voor mezelf af kan sluiten en me niet zo rot meer voel erover
En ik hoop dat alles dan weer wordt zoals eerst..
Op seks gebied gaan er nu een aantal dingen veranderen, dat heb ik hem al wel duidelijk gemaakt, en ik hoop ook echt dat hij zich hieraan houd
Zoals hier boven als eens is gezegt, het is geen verkeerde jongen... hij is gewoon een tikkeltje lomp enzo :p
Hij doet ook echt zijn best, maar dan op zijn "mannelijke" manier

Daphaan schreef:Ik sluit me aan bij Bonita-Bon: dit is geen nare jongen met valse bedoelingen, het is een man. Een echte, denkt niet altijd helemaal na - manniks mis mee, wel mee gaan praten en je eigen wensen naar voren laten komen. Dan komt dit prima in orde

ikenindi schreef:hmz, wat jou reden ook is, die zal gegrond zijn. en als hij weet dat er een reden is moet hij dat OF accepteren, of hij is je niet waard. ik zit hier plaatsvervangend boos te worden. is hij nou helemaal gek geworden!

Broccoli schreef:Maar meiske, je hebt zelf in de hand of je afhankelijk wil blijven of onafhankelijk wil worden!

Hij is weer redelijk zich zelf.. Hoop dat ik hem snel weer ga zien!