Fijn zo vlak voor kerst.... :'(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Fijn zo vlak voor kerst.... :'(

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 09:24

We zullen zien. Ik krijg in ieder geval een heel naar gevoel bij dit verhaal. TS wil niet tot last zijn en trekt zich terug. En zal hem pleasen. Want wat heeft hij nu eigenlijk te klagen als hij 1 tot 2 keer per week sex met haar heeft? Kan iemand mij dat uitleggen? Ik hoop niet dat een van mijn dochters later zo'n eikel treft

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 09:30

Ik vermoed wèl dat TS hem meer zijn zin gaat geven op sexueel gebied. Dat heeft hij met de dreiging om het uit te maken wel bereikt. En als TS geen professionele hulp zoekt dan wordt dit een trauma voor haar waar ze nog heel veel en heel lang last van gaat hebben.

Begrijp dus ook niet dat TS zo opgelucht is zonder het echt uit te praten en stappen te ondernemen. Zo voor de feestdagen een fijne tussenoplossing Verward maar op de lange duur gaat dit vast niet goed.

Verder ben ik het helemaal eens met mik1981 Ja

Daphaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 12:22

Ik sluit me aan bij Bonita-Bon: dit is geen nare jongen met valse bedoelingen, het is een man. Een echte, denkt niet altijd helemaal na - man Lachen niks mis mee, wel mee gaan praten en je eigen wensen naar voren laten komen. Dan komt dit prima in orde Lachen

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 13:11

Het is een man ja. Die gewoon 1-2x per week seks krijgt.
Niets te klagen hoor...

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 13:20

Volgens mij gaat het hem niet om de hoeveelheid, maar de manier waarop. Zonder de ts aan te vallen, maar hij merkt het heus wel als ze geen zin heeft maar het voor hem doet en dat ze het moeilijk en eng vind. Dat maakt het geen pretje. Ik snap echt niet dat er helemaal geen begrip voor haar vriend word opgebracht. Alleen maar dat het een egoistische, valse, in en in slechte klootzak is die niet moet zeuren.
tuurlijk moet TS ook ruzie durven maken als het nodig is en haar rug soms ook recht houden en niet buigen of breken, maar het is nog altijd 2 richtingsverkeer. Dat hij de kneus in dit verhaal is wil er bij mij niet zo in...

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 13:31

Seks moet wederzijds zijn... Als de vrouw het er moeilijk mee heeft moet de man er mee wachten tot de vrouw er klaar voor is... Anders kan je het toch echt geen liefde noemen vind ik...

Verder ben ik het met faye en slimmerik eens...

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 13:35

lindake schreef:
Seks moet wederzijds zijn... Als de vrouw het er moeilijk mee heeft moet de man er mee wachten tot de vrouw er klaar voor is... Anders kan je het toch echt geen liefde noemen vind ik...

Ja, inderdaad. En volgens mij ging het wel om de hoeveelheid omdat hij ook zegt: "we hebben nooit seks." Maar ja, ik was er natuurlijk niet bij.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 13:39

Daphaan schreef:
Ik sluit me aan bij Bonita-Bon: dit is geen nare jongen met valse bedoelingen, het is een man. Een echte, denkt niet altijd helemaal na - man Lachen niks mis mee, wel mee gaan praten en je eigen wensen naar voren laten komen. Dan komt dit prima in orde Lachen

Dat denk ik ook. Kom op zeg, hij heeft echt geen scenario´s klaarliggen à la hoe krijg ik mijn meisje zo meegaand mogelijk....

TS, fijn dat het nu weer even goed is, maar ga je nou nog (professionele) hulp zoeken?

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 13:41

lindake schreef:

Verder ben ik het met faye en slimmerik eens...

Daar ben ik het wel mee eens! Maar dat is dus voor hem ook het tegenstrijdige, ze hebben wel sex gehad, al vaak, maar ze blijft er tegenop zien en het eng vinden. Dat is voor hem natuurlijk ook niet duidelijk..... Ik praat niks goed maar heb wel begrip voor hem

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 20:48

Zijn er dan maar zo weinig bokkers die het standpunt van die jongen begrijpen?

Ts, Ik vind het heel vervelend voor je dat je zo'n naar gevoel hebt bij het hebben van sex met je vriend. Wanneer ik jou begin post lees dan herken ik mezelf heel erg in jou. Ik heb vroeger nare dingen meegemaakt op sexgebied en in mijn relatie met mijn eerste vriendje was sex ook echt een hel. Ik vond het niet leuk en het was iets wat ik deed voor hem, om hem te plezieren, om hem te tonen dat ik wel van hem hield, en bovenal ook omdat ik niet wilde dat hij met een ander meisje zou gaan. Drie jaar lang hebben wij een relatie gehad, waarin de sex eerst regelmatig gebeurde, tot gewoon, tot weinig en uiteindelijk niets. Waarom? Omdat het mij gewoon niet interesseerde. Ik vond er niets aan, ik wilde het niet doen. Ik vond het veel leuker met hem te knuffelen, en ik dwong hem dat ook even leuk en genoeg te vinden, totdat er uiteindelijk geen sex meer over bleef. Als er dan toch sex van kwam, dan was dat op voorhand gepland. Op een of ander manier werd dat altijd aangekondigd en gebeurde het nooit spontaan, waardoor ik ook nooit zin had in sex. Een smsje met ; vanavond sex he, want het is al zolang geleden. Ik vond het verschrikkelijk, en ik deed er uiteindelijk ook alles aan om het te vermijden. S'avonds voor het slapengaan uitdrukkelijk zeggen dat ik me niet goed voelde en geen zin had vanavond, bang dat hij me anders aan zou raken.

Dit is er natuurlijk ingeslopen. Waarom? Omdat ik mezelf dwong met hem sex te hebben, ondanks dat ik het niet wilde en er niet klaar voor was. Sex was voor mij iets vies, iets pijnlijks en ik kon niet begrijpen dat iemand anders dat leuk vond, maar ik moest het doen wilde ik dat hij bij me bleef. Uiteindelijk voelde ik me zo vies worden daarvan, ookal was hij een jongen waarvan ik heel erg veel hield. Ik heb hem toen vaak kwalijk genomen dat hij kwaad werd op me als ik geen sex wilde. Hoe kon hij nou niet begrijpen dat ik het niet wilde, en dat het me een vies gevoel gaf?

Maar het is zo, ze begrijpen het niet. En ze hoeven het ook niet te begrijpen. Ik dwong hem zich neer te leggen bij het feit dat hij een sexloos leven moest leiden. Iets wat ik hem opdrong, want hij moest bij me blijven, maar vreemdgaan mocht niet.

Na therapie te volgen om mijn verleden te verwerken, en zoveel tijd later heb ik een nieuwe vriend. Het is de allereerste keer in mijn leven dat ik sex niet vies vind. Het is niet pijnlijk, het is niet smerig. Het is iets waar ik samen met mijn vriend van kan genieten. En dat voelt fijn, om samen met hem elkaars lichamen te delen, die verbondenheid voelen. En nu verlang ik zelfs naar zijn lichaam.

Nu ik weet dat sex niet zo vies is, begrijp ik ook dat mannen ernaar verlangen. Dat je partner ernaar verlangt. Iets wat me normaal lijkt als je iemand graag ziet, dan wil je toch van elkaars lichamen genieten? Er is niets zo lekkers en intens dan een orgasme, ik vind het unfair als je dat van een man wilt afnemen. Wanneer mijn vriend nu tegen me zou zeggen ; sorry meisje , maar ik wil geen sex meer met jou maar wel een relatie. Dan heb ik twee keuzes, of ik ga bij hem weg, of ik blijf bij hem en maak een compromis dat ik met andere mannen naar bed mag. Waarom? Omdat sex iets belangrijks en goeds voor me is. Net zomin als dat ik van mijn partner van me verlang dat hij bij me blijft als ik geen sex meer wil.

Ik zou het fijn vinden moest hij dat doen, maar ik zou ook begrijpen als hij de beslissing neemt om te vertrekken. Ik weet ook dat hij me daarom niet minder graag zal zien, maar sex geeft nu eenmaal een gevoel dat voor sommige mensen heel belangrijk en lekker is, en ik kan dus ook begrijpen dat niet iedereen het kan opbrengen om weinig sex te hebben.
Daarom is hij geen minder goede man, of daarom heeft hij niet geen respect voor je. Hij is een man met een hoog libido die zijn vriendin graag ziet, maar niet weet of hij wel een leven wilt leiden met zo'n sexbeperking, en ik kan het hem niet kwalijk nemen.

Zo zie je meisje. Ik ben ooit ook zo geweest als jij, maar het kan ook anders. Als jij aan jezelf gaat werken, gaat werken aan waarom sex zo moeilijk voor je is; dan zal je ook leren dat sex helemaal niet vies is. Dan word het iets wat mag, en niet iets wat moet. En dan is er geen fijner gevoel dan dat.

Mijn advies ; therapie en een goed gesprek met je vriend.

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 21:28

Cooper. Top!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 21:48

Wauw, een lang verhaal, maar denk voor TS wel heel goed om te lezen... Heb haar overigens een pb'tje gestuurd met in het kort mijn jongens geschiedenis (ik was ook zo'n meegaand meisje, dat alles voor haar vriend deed, als hij me maar niet zou dumpen) en heb een paar sessies bij een psycholoog gehad. Zag er heel erg tegenop om daar heen te gaan, maar het heeft wel mn ogen geopend en het viel allemaal wel mee (ik dacht echt dat iedereen zou denken dat ik gek was, haha). Hoop dat het voor TS nu makkelijker word om de stap te zetten... Misschien meer mensen ervaring met een psycholoog oid?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 21:56

beetje l ullig dat hij het via de sms laat weten..
sterkte ermee Ach gut

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 22:03

Tsja ik heb ervoor gestudeerd (niet afgemaakt) en het is zo goed voor je om oplossingen te zoeken die je zelf nooit zal kunnen vinden (of oooooit).

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-08 01:02

Thx voor alle berichten Lachen
Weer even een kleine update..

Gister was het gewoon een opluchting dat hij weer normaal deed.. Was echt blij Lachen
Maar kort erna, besefte ik dat dit ook niet de manier was..
We moesten er hoe dan ook over praten, dat was een ding wat zeker was..
Hij heeft me echt behoorlijk veel pijn gedaan, en hij kan er op zn minst sorry voor zeggen toch...?

Vandaag dus een dag met weinig smsen..
En het viel me echt ontzettend zwaar!!
bijna 7 maanden lang smste we elkaar elke pauze, ik vond het heerlijk, en twas altijd leuk en gezellig!
Als ik wakker werd, en ik sliep thuis, had ik altijd een berichtje van hem op me mob Lachen

En vanochend werd ik wakker, en niets...
Me 1e pauze, nog niks..
2e pauze kreeg ik gelukkig een smsje van m Lachen
Het stelde niks voor, maar ik was er dolgelukkig mee!
(erg he, hoe blij je kan worden van zo;n stom smsje....)
Verder heel de dag niet veel van hem gehoord, hij ook niet van mij..
Morgen gaat hij misschien met me mee boodschappen doen, maar hij wist niet of hij tijd had..
Hoop van wel, want ik hoop dat we in de auto ofzo, er alsnog even over kunnen praten..

Voel me op het moment echt onzettend onzeker over me relatie..
En daardoor voel ik me ookal heel de dag ontzettend rot!
Ik zit me in te denken hoe het is zonder hem...
Aan de ene kant geen het een opluchting, maar aan de andere kant ook weer een heel groot leeg gat,,,
Ik zal hem echt ontzettend missen!
Daarom hoop ik dat we snel kunnen praten over wat er is gebeurd, zodat ik het voor mezelf af kan sluiten en me niet zo rot meer voel erover Lachen
En ik hoop dat alles dan weer wordt zoals eerst..
Op seks gebied gaan er nu een aantal dingen veranderen, dat heb ik hem al wel duidelijk gemaakt, en ik hoop ook echt dat hij zich hieraan houd Lachen
Zoals hier boven als eens is gezegt, het is geen verkeerde jongen... hij is gewoon een tikkeltje lomp enzo :p
Hij doet ook echt zijn best, maar dan op zijn "mannelijke" manier Lachen

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 01:10

LuckySil schreef:
Daarom hoop ik dat we snel kunnen praten over wat er is gebeurd, zodat ik het voor mezelf af kan sluiten en me niet zo rot meer voel erover Lachen
En ik hoop dat alles dan weer wordt zoals eerst..
Op seks gebied gaan er nu een aantal dingen veranderen, dat heb ik hem al wel duidelijk gemaakt, en ik hoop ook echt dat hij zich hieraan houd Lachen
Zoals hier boven als eens is gezegt, het is geen verkeerde jongen... hij is gewoon een tikkeltje lomp enzo :p
Hij doet ook echt zijn best, maar dan op zijn "mannelijke" manier Lachen

Ik begrijp je niet. Wat gaat er veranderen op dat gebied dan? Ga je jezelf nog meer ter beschikking stellen? Er met hem over praten schiet duidelijk niet op, ga je professionele hulp krijgen? Want dat komt in jouw berichten nergens meer voor. En waar moet hij zich nu weer aan houden?
Je geeft hem hier wel weer de schuld, terwijl het daadwerkelijke probleem bij jou ligt. Nee, het is geen verkeerde jongen, daar heb je gelijk in. Sterker nog, het is een goeie kerel om het zo lang met jou en je probleem vol te houden! Verwacht niet teveel van hem, en doe er nu echt wat aan. Anders komt er een dag dat ie wel degelijk afzwaait ben ik bang.

Pluim voor deze jongen met zijn geduld en begrip tot nu toe. Pluim voor jou als je nu echt iets gaat doen, voor jezelf en je relatie.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-08 01:35

Ja ik ga proffessionele hulp zoeken.
En ondertussen gaan we er samen ook aan werken.
Dus geen smsjes van te voren meer met "we gaan het vanavond doen.."
Maar gewoon lief en spontaan, en alles gewoon relaxed en rustig zodat ik weer een beetje leer ontspannen..
En als ik weer wat meer ontspannen ben, ga ik er ook meer plezier in krijgen, en zal het ook weer uit mezelf komen.
Dus op die manier gaan we het proberen op te lossen..

Hij heeft al gezegt dat als dit niet werkt, we echt een probleem hebben (waarbij ik dus denk dat het uit gaat tussen ons...) en dat is wel het laatste wat ik wil, dus daarom wil ik er alles aan doen omdat te voorkomen.
Daarom ga ik niet alleen op zoek naar proffessionele hulp, maar wil ik het ook samen met hem op lossen..
En een manier vinden, waarop het voor ons allebei weer fijn wordt..

Dus ik ga mezelf niet meer ter beschikking stellen, maar we gaan samen (en met wat hulp dus) het probleem oplossen Lachen
En hetgene waarvan ik hoop dat hij zich aan gaat houden, zijn dus die smsjes van "we gaan het vanavond doen"

Ik geef hem zeker niet de schuld, en als het zo over kwam, zo was het niet bedoeld.
Ik weet zelf wel dat het probleem bij mij ligt.
Ik ben degene met een "trauma" niet hij..
Als ik dat niet had gehad, dan was er ook niets aan de hand geweest.. maar hij kan best een beetje begrip tonen (als heeft hij dat idd de laatste 7 maanden al wel gedaan)

*Edit - het was ook meer de manier waarop hij me alles duidelijk maakte..
Ik had bij hem geslapen, en hij had me thuis gebracht, en een kwartier nadat hij me thuis had gebracht, smste hij dus alles.
Ik had liever gehad dat hij het zei toen ik bij hem was, dan hadden we er gelijk over kunnen praten...
En toen vroeg ik daarna of hij langs wou komen om te praten, maar hij was boodschappen doen met vrienden en daarna ging hij een spelletje doen op de Playstation met vrienden...
(dit alles staat ook ergens in dit topic)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 01:44

Daphaan schreef:

en omdat het een man is, mag hij zomaar dat meiske mentaal kraken omdat hij wil seksen?

TS; laten gaan die gozer, hij moet respect hebben voor jou en op dit moment ben je gewoon een matras die hem van een goed gevoel voorziet, en die hij rustig kan dumpen als het niet meer nodig is. Spijt me dat dat er zo grof uit komt. Been there, done that, stop voordat hij je zo keihard kwetst dat je er nog met moeite uit raakt. Echt. Ik had gewild dat iemand het me toen zo keihard gezegd had waar het op stond... Aan "had ik" heb je niets meer als het te ver gaat. Deze zegt het je letterlijk in je gezicht dat het hem om die stomme seks draait. Wees niet zo blind....

Mijn huidige vent heeft al 13 maanden geduld. Dat moet gewoon kunnen, wat zijn een aantal bokkers die hier reageren ontzettende sloofjes zeg. Omdat het een vent met goesting is die "al zeven maanden" geduld heeft. (zeven maanden is bij een trauma niks met of zonder professionele hulp.) betekent dat niet dat hij nu TS ineens moet pushen. Bah, dit is de eerste keer sinds twee jaar dat ik terug woest wordt om een topic.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 24-12-08 01:49, in het totaal 2 keer bewerkt

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 01:45

ikenindi schreef:
hmz, wat jou reden ook is, die zal gegrond zijn. en als hij weet dat er een reden is moet hij dat OF accepteren, of hij is je niet waard. ik zit hier plaatsvervangend boos te worden. is hij nou helemaal gek geworden!

Dat denk ik nu ook maar zie dat er 9 pagina's zijn die ik nu even en morgen verder doorlees..
Wat een banketstaaf verhaal Ach gut

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 02:00

Broccoli schreef:
Maar meiske, je hebt zelf in de hand of je afhankelijk wil blijven of onafhankelijk wil worden!

Mwah dit kan soms erg moeilijk zijn ookal wil je het zo anders

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 08:28

Moeilijk maar zeker niet onmogelijk!

Professionele hulp zoeken is hardstikke goed van je TS, wat ik daarbij wel wil zeggen is.. doe het niet voor hem, maar voor jezelf!

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-08 09:15

Ja doe het ook zeker voor mezelf Lachen
voel me hier gewoon ontzettend rot over, en wil daar gewoon vanaf...
en zelf lukt het niet, dus probeer ik het via deze manier.
Het is het proberen waard!

En heb vanochtend het smsje gehad waar ik stiekem een beetje op zat te wachte Lachen

"Sorry als ik af en toe raar reageer ik heb even teveeel aan me hoofd met werk en de marine, en me sporten heb ik even niet"

Hij heeft eindelijk gezegt wat er aan de hand is! (oke wel via een smsje, maar toch!)

*even een kleine uitleg over de sms
Hij zit al een hele tijd te tobben met werk, hij kan niet echt iets vinden wat hij leuk vind.. En nou ja, dit is natuurlijk erg vervelend. Ook heeft hij geen diploma's, wat het vinden van een leuke baan toch een stuk moeilijker maakt!
Hij wil al een hele tijd dolgraag bij de marine, dus hij heeft gesoliciteerd, maar de kans is vrij klein dat hij aangenomen wordt ivm zn verleden...
En in zijn sporten kan hij zn ei kwijt.. Dit is daarom ook erg belangrijk voor m! Maar door kerst/oud en nieuw etc is het meeste nu gesloten, wat hij echt heel vervelend vind.. (kan ik me ook wel wat bij voorstellen want ik vind het ook heel vervelend als ik niet kan paardrijden)

Goed nieuws dus Lachen Hij is weer redelijk zich zelf.. Hoop dat ik hem snel weer ga zien!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 09:26

En toch blijf ik erbij dat je erover moet praten met hem.
Ik heb gisteren ook gezeik gehad met mijn vriend en ik ga het vanmiddag eerst eens uitpraten voor het kerst is! Ook al is meneer zich van geen kwaad bewust.. Maar anders blijf ik me opvreten en onzeker erover en daarom wil ik er gewoon over praten. En ik denk dat dat voor jou ook wel handig is. Je kan niet altijd alles met 1 simpel smsje vergeten. Die jongen mag ook best weten hoe veel pijn hij je heeft gedaan.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-08 09:32

nee het is ook niet vergeten..
ben gewoon blij dat hij eindelijk zegt wat er is Lachen
Ga ook zeker met hem praten!
Hij heeft me idd veel pijn gedaan, en dat mag hij ook zeker weten..
Ik wil voortaan dat we dit soort dingen gewoon op kunnen lossen als volwassen, gewoon face to face, en dat ga ik hem ook zeker vertellen Lachen

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 09:33

Goedzo meid! Lachen