Hoe kom ik erachter?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Diablo

Re: Hoe kom ik erachter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 13:49

femmefatale1 schreef:
Wanneer verdwijnt dat bord voor je ogen en ga je zien wat hij met je doet??

Dat gaat niet gebeuren denk ik.

TS is zó gek op die jongen, dat ze álles zal accepteren, als hij maar bij haar blijft.

NN44

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 19:06

pf wat een verhaal. Hij klinkt echt als een ontzettende eikel. Sorry ik snap dat het echt niet leuk is om te horen. Ik zou er echt een punt achter zetten. Hij is jou niet waard.

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 19:16

Meid; dat jij dit allemaal pikt, ongelovelijk Scheve mond

Wat een enorme zak om jou zo te behandelen.

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 19:21

nou..ik had hem net aan de telefoon om wat af te spreken...en wat denk je..meneer kan pas donderdag of vrijdag want dan is hij vrij.
Ik vroeg nog aan hem waar hij dan precies over wilde praten....wilde hem even uit de tent lokken. Weet je wat hij vervolgens zegt.."Ja we zien wel, we gaan gewoon wat leuks doen, ik kook wel voor je"
En hij vroeg vervolgens ook nog waarom ik zo kortaf aan de telefoon deed. Ik hem uitleggen dat HIJ wilde afspreken om te praten, ik het vervolgens nog uit hem moet trekken om wat af te spreken en nu wil hij ineens weer niet praten.
Vervolgens werd hij boos en zei hij "Kunnen we nou nooit eens gezellig met elkaar omgaan". Nou na het telefoon gesprek zat ik weer te janken.
Verstandelijk wil ik van hem af, maar mijn gevoel blijft zo sterk voor hem. Het vervelende is, dat twee van mijn beste vriendinnen nu net weg zijn voor een half jaar op buitenlandse stage, dus die heb ik nu ook niet om me heen voor steun.
Zit erover te denken om donderdag gewoon niet op te komen dagen, maar dat is ook niet echt eerlijk van me. Ik snap gewoon niet waarom ik me nog zorgen kan maken over die jongen, terwijl hij mij zo'n pijn doet. Soms denk ik weleens dat ik zelf gewoon niet helemaal goed bij me hoofd ben.

carrie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 19:27

moet eerlijk zeggen dat ik ook denk dat je niet goed bij je hoofd bent Clown

nee bedoel het eigenlijk niet zo banketstaaf...maar meid...doe wat aan je eigen onzekerheid..zodat je duidelijk ziet dat wat hij je aandoet, niet normaal is en je dus beter verdiend.
dit wil je jezelf de rest van je leven toch niet aandoen??!!

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 19:32

carrie79 schreef:

nee bedoel het eigenlijk niet zo banketstaaf...maar meid...doe wat aan je eigen onzekerheid..zodat je duidelijk ziet dat wat hij je aandoet, niet normaal is en je dus beter verdiend.

Wat moet ik dan doen aan me onzekerheid? Hoe moet ik dat veranderen? Ik snap gewoon niet dat ik nog gevoelens voor zo'n iemand kan hebben, hij heeft me zo vaak vernederd, gekwetst en zoveel pijn gedaan. Ik snap het gewoon niet, ben ontzettend gefrustreerd en ik kan het niet los laten. Hoe kan je nou van zo iemand houden!

carrie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 19:37

ik heb in ook zo'n soort relatie gezeten..tja wat trekt je daarin aan...mischien de spanning? mischien omdat je vind dat je het waard bent om zo behandeld te worden?
ik lees steeds tussen je regels door dat je vind dat het terrecht is dat hij op een bepaalde manier reageert, dat hij boos word, of niet met je wil praten.
Tja hoe doe je dat je onzekerheid te overwinnen...mischien eens beginnen met deze jongen de deur uit te zetten...je zult eens zien hoeveel je aankan...Je zal hem missen mischien (vraag je eens af wát je eigenlijk mist als hij weg is)
maar je krijgt er zoveel voor terug! je wordt niet gekleineerd, je kan ongestoord met vriendinnen op pad en zo leer je langzaam dat je wle degelijk iets waard bent. Je moet je eigenwaarde niet ontlenen aan hem maar aan jezelf Knipoog

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 19:47

Lieverd, als die jongen écht spijt had, dan kwam hij wel eerder dan donderdag of vrijdag, dan had wel tijd voor je gemáákt!
Nu weet je precies hoeveel hij voor je over hebt.
Afzeggen en niet gaan donderdag.
Je zal even heel veel verdriet hebben, maar daar kom je wel doorheen, het is niet het einde van de wereld.

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:12

Als ik dit zo lees wordt ik echt boos! Omdat hij jou dit aandoet maar nog meer omdat jij je dit aan laat doen!!! Kom op ! je bent een leuke meid die een veel leukere vriend verdient!!! Het is misschien moeilijk om hem aan de kant te zetten en je zal je er een tijdje rot over voelen maar daarna gaat de zon weer schijnen en kom je vast een leuke jongen tegen die wel onvoorwaardelijk lief voor je is . Ik hoop echt dat je in gaat zien dat deze jongen niet goed voor je is of hij het nu zo bedoelt of niet.
Veel sterkte gewenst!

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:14

en nu is het weer hij die aan de touwtjes trekt. Het is inderdaad wel lastig dat je vriendinnen nu op vakantie zijn.

Ik zou zeggen vertel het aan je moeder en vraag bij haar wat steun. Zij kan je vast ook echt wel helpen.

Mocht je besluiten donderdag heen te gaan, dan moet je ook nog steeds eens vragen hoe dat nou zit met die collega enzo. Want dat word nu beetje vergeten.

Mocht je donderdag heen gaan en hij zegt weer waarom kunnen we niet normaal met elkaar om gaan, dan zou ik gewoon aangeven dat je eerst alles uitgepraat wil hebben zodat jij na kunt gaan denken wat jij nu wilt. Kijk uit dat hij niet weer over je heen banketstaaf.

Maar meid, die gozer is je niet waard hoor, maar dat moet je blijkbaar zelf nog inzien. Succes!!!

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:16

_knollie_ schreef:
carrie79 schreef:

Wat moet ik dan doen aan me onzekerheid? Hoe moet ik dat veranderen? Ik snap gewoon niet dat ik nog gevoelens voor zo'n iemand kan hebben, hij heeft me zo vaak vernederd, gekwetst en zoveel pijn gedaan. Ik snap het gewoon niet, ben ontzettend gefrustreerd en ik kan het niet los laten. Hoe kan je nou van zo iemand houden!

Door een streep te zetten onder deze relatie zal je zelfvertrouwen wat toe nemen..
Denk aan jezelf.. en je kan best zonder iemand die je niet fair behandeld.. vraag is alleen of je het wilt..

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:21

_knollie_ schreef:
carrie79 schreef:

Ga dáár aan werken in plaats van je energie in die knul te steken!

Hij zet je iedere seconde in de zak echt waar... dit geintje gaat al meer dan een jaar, hoe lang nog?
Je eigenachting daalt net door hem.

NEGEER hem en ga leuke dingen doen, dan zul je snel genoeg zien hoe dom je was (en dat bedoel ik niet bot maar dat zul je binnen een tijdje echt wel kunnen beamen).

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:29

sorry dat ik het zeg maar je hebt echt een plank voor je hoofd.

Jij blijft hem maar kansen te geven om het zogenaamd goed te praten. Ik weet niet hoe vaak het je hier gezegd is dat je het beste hiermee kunt stoppen, dat hij je niet waard is. Probeer hier wat kracht uit te halen om zonder hem verder te gaan. Ik weet niet hoeveel leuke mensen rond lopen om leuke dingen mee te gaan doen maar jij blijft net bij die ene hangen die voor mijn gevoel jou alleen maar erbij heeft.
Wat ik gok zijn het alleen maar smoesjes wat hij jouw vertelt, als je iemand leuk vind dan stel je die op z'n minst voor.

Het probleem is echter dat je het niet wilt zien, nou ja zien doe je het wel. Maar je onderneemt geen actie.
Alleen JIJ kan hier iets aan veranderen. Bel hem eens niet meer, sms niet meer, kijk eens of er van zijn kant iets uit komt. Negeer hem, doe hetzelfde als wat hij bij jou doet. Laat hem in zijn eigen sop gaarkoken zonder jou hierin mee te trekken. Dalijk zijn er 20 leuke jongens aan je voorbij gelopen omdat je maar steeds blijft hangen aan die ene waar je zo vaak vernederd, gekwetst en zoveel pijn door bent gedaan.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:36

Knollie,
vraagje;

Denk je dat hij van je houd en met je oud wil worden?

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:48

Voor je onzekerheid etc zou je ook een assertiviteitstraining kunnen gaan volgen.

En misschien echt met je moeder gaan praten en advies en steun krijgen van een naast iemand van je.

Sterkte.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:51

Een keer zal je het inzien. Ja
Het zal nog lang duren en je zal keer op keer gekwetst en teleurgesteld worden. Hij zal je pijn doen tot in het diepste van je gevoel. Maar op een dag ben je het zat, dan trek je dit niet meer en zal je beetje bij beetje gaan inzien wat hij waard is...

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:55

femmefatale1 schreef:
Marchador schreef:
Liefde maakt blind Knipoog

Ok, maar ik hou meer van mezelf dan van iemand anders..
Met mezelf MOET ik altijd verder, met een ander wil ik altijd verder.. maar wat niet gaat gaat niet.

Dat bedoel ik.
Wat niet gaat dat gaat niet, maar als je dat niet inziet wordt dat lastig. Uiteindelijk kies je dan voor het positieve en vergeet je het negatieve of wil je dat niet inzien.

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 21:04

Suzanne F. schreef:
Een keer zal je het inzien. Ja
Het zal nog lang duren en je zal keer op keer gekwetst en teleurgesteld worden. Hij zal je pijn doen tot in het diepste van je gevoel. Maar op een dag ben je het zat, dan trek je dit niet meer en zal je beetje bij beetje gaan inzien wat hij waard is...

Dat denk ik ergens ook...heb veel PM's gehad van mensen die een soort van hetzelfde hebben meegemaakt en bij sommige duurde het ook jaren voor ze die stap hadden gezet. Achteraf had niemand er spijt van.

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 21:05

Storm76 schreef:
Knollie,
vraagje;

Ik denk wel dat hij van me houdt, dat laatste kan ik geen antwoord op geven. Hij kan het gewoon niet, naja..het ene moment wel en dan weer niet.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:07

_knollie_ schreef:
Dat denk ik ergens ook...heb veel PM's gehad van mensen die een soort van hetzelfde hebben meegemaakt en bij sommige duurde het ook jaren voor ze die stap hadden gezet. Achteraf had niemand er spijt van.

Ja
In ieder geval heel veel sterkte, wat je ook doet.
Ik ben ook steeds teruggevallen. Het is vaak een weg van steeds terugvallen, weer gekwetst worden, jezelf weer bijelkaar rapen, dan gaat het weer even goed en dan val je weer terug... Lachen
Hoort er allemaal bij. Een keer houdt het op, you'll see.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:14

_knollie_ schreef:
Storm76 schreef:
Knollie,
vraagje;

Ik denk wel dat hij van me houdt, dat laatste kan ik geen antwoord op geven. Hij kan het gewoon niet, naja..het ene moment wel en dan weer niet.

Je denk dat hij wel van je houd...?Zou hij zijn leven voor je willen geven? Gaat hij door het vuur voor je? Gooit hij alles aan de kant om jouw lieve glimlach te zien als is het maar voor 5 minuten? Verzinnen jullie babynamen ook al wil je nog lang geen kinderen? Plannen jullie al de zomervakantie? Laat je een scheet als je bij hem bent en barsten jullie dan beide in schaterlachen uit?

Dát is houden van... en daar twijfel je nooit over, dat is er of dat is er niet, klaar.

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:18

prachtig storm 76 niks aan toe te voegen
ts: kop op, kies voor jezelf, ik heb ook een rada voor de verkeeerde vriendjes..maar er zijn echt andere jongens op deze aardbol hoor

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:32

_knollie_ schreef:
Storm76 schreef:
Knollie,
vraagje;

Heel hard, maar ik denk niet dat hij van je houdt. Ik denk wel dat je een leuk speeltje voor hem bent, wat hij kan oppakken als hij dat wil en weer weggooien als hij het weer voor een tijdje zat is.
Je zegt: hij kan het gewoon niet....onzin! Hij kán het wel, maar hij wíl het niet. En waarom niet? Omdat jij wel weer komt en opzit als hij fluit.....

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 23:16

Meis........ niet komen opdagen heeft geen zin. Denk niet dat je hem daar mee hebt. Denk dat hij het allemaal wel best vind!
Laat m maar naar jou toekomen met een bos bloemen die niet door de voordeur past...... en dan op zijn knieen zegt dat ie er spijt van heeft en dat ie je nooit meer kwijt wil!!!

Ik hoop echt dat het niet zal gebeuren maar mijn ervaring leert: ooit komt de dag dat ie je op een of andere manier zoveel pijn doet........ Ik wil je hier graag voor behoeden! De pijn die je nu hebt valt in het niet bij hetgeen dat je zult voelen als je hier mee door blijft gaan!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 23:19

Ik geloof uit wat ik hier lees geen nanoseconde dat hij van je houdt. Integendeel. Je bent geen mens voor hem maar een simpel gebruiksvoorwerp dat hij aan de kant legt als hij het niet nodig heeft. En net zo makkelijk weer uithaalt. En of hij het op de grond smijt of in een fluwelen doekje in de kast legt maakt niks uit, je laat het telkens moeiteloos toe.

Ik hoop dat je hem nooit meer ziet Lachen