femmefatale1 schreef:Wanneer verdwijnt dat bord voor je ogen en ga je zien wat hij met je doet??
Dat gaat niet gebeuren denk ik.
TS is zó gek op die jongen, dat ze álles zal accepteren, als hij maar bij haar blijft.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
femmefatale1 schreef:Wanneer verdwijnt dat bord voor je ogen en ga je zien wat hij met je doet??
carrie79 schreef:moet eerlijk zeggen dat ik ook denk dat je niet goed bij je hoofd bent
nee bedoel het eigenlijk niet zo banketstaaf...maar meid...doe wat aan je eigen onzekerheid..zodat je duidelijk ziet dat wat hij je aandoet, niet normaal is en je dus beter verdiend.
dit wil je jezelf de rest van je leven toch niet aandoen??!!
_knollie_ schreef:carrie79 schreef:moet eerlijk zeggen dat ik ook denk dat je niet goed bij je hoofd bent
nee bedoel het eigenlijk niet zo banketstaaf...maar meid...doe wat aan je eigen onzekerheid..zodat je duidelijk ziet dat wat hij je aandoet, niet normaal is en je dus beter verdiend.
Wat moet ik dan doen aan me onzekerheid? Hoe moet ik dat veranderen? Ik snap gewoon niet dat ik nog gevoelens voor zo'n iemand kan hebben, hij heeft me zo vaak vernederd, gekwetst en zoveel pijn gedaan. Ik snap het gewoon niet, ben ontzettend gefrustreerd en ik kan het niet los laten. Hoe kan je nou van zo iemand houden!
_knollie_ schreef:carrie79 schreef:moet eerlijk zeggen dat ik ook denk dat je niet goed bij je hoofd bent
Wat moet ik dan doen aan me onzekerheid? Hoe moet ik dat veranderen? Ik snap gewoon niet dat ik nog gevoelens voor zo'n iemand kan hebben, hij heeft me zo vaak vernederd, gekwetst en zoveel pijn gedaan. Ik snap het gewoon niet, ben ontzettend gefrustreerd en ik kan het niet los laten. Hoe kan je nou van zo iemand houden!
femmefatale1 schreef:Marchador schreef:Liefde maakt blind
Ok, maar ik hou meer van mezelf dan van iemand anders..
Met mezelf MOET ik altijd verder, met een ander wil ik altijd verder.. maar wat niet gaat gaat niet.
Suzanne F. schreef:Een keer zal je het inzien.
Het zal nog lang duren en je zal keer op keer gekwetst en teleurgesteld worden. Hij zal je pijn doen tot in het diepste van je gevoel. Maar op een dag ben je het zat, dan trek je dit niet meer en zal je beetje bij beetje gaan inzien wat hij waard is...
Storm76 schreef:Knollie,
vraagje;
Denk je dat hij van je houd en met je oud wil worden?
_knollie_ schreef:Dat denk ik ergens ook...heb veel PM's gehad van mensen die een soort van hetzelfde hebben meegemaakt en bij sommige duurde het ook jaren voor ze die stap hadden gezet. Achteraf had niemand er spijt van.
_knollie_ schreef:Storm76 schreef:Knollie,
vraagje;
Ik denk wel dat hij van me houdt, dat laatste kan ik geen antwoord op geven. Hij kan het gewoon niet, naja..het ene moment wel en dan weer niet.
_knollie_ schreef:Storm76 schreef:Knollie,
vraagje;
Ik denk wel dat hij van me houdt, dat laatste kan ik geen antwoord op geven. Hij kan het gewoon niet, naja..het ene moment wel en dan weer niet.