Mensen die verstand hebben van recht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo_Wystan

Re: Mensen die verstand hebben van recht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 10:25

KiWiKo schreef:
Njen schreef:
Nou het punt is dat hij helemaal niks heeft gedaan en ik en meerdere kunnen dat bevestigen, hij werd bedreigd door mijn andere ex en is toen naar de politie gelopen om te vragen of hij aangifte kon doen. Er zijn er toen een aantal naartoe gelopen en die hebben gevraagd wat er aan de hand was en die zijn per direct de stad uitgezet en er zijn er twee neergeslagen, maar niet opgepakt. Een derde wel die scheldend de stad uitliep, maar dat is natuurlijk belediging dus kan ik wel begrijpen, maar ik vind het wel vreemd, want hij liep al de stad uit en ze gingen er speciaal achteraan. Een meisje hebben we ook de stad uit moeten dragen omdat ze niet meer kon lopen en die werd ook opgejaagd door ze samen met een vriend van haar. Het is echt heel raar gelopen dat is een ding wat zeker is... En hij loopt idd achter de feiten aan, maar dit komt door meerdere dingen Lachen

tuurlijk................... je wordt in elkaar geslagen door de politie........... euhmzzzzzzz zomaar?????? gewoon omdat je een vraag stelt........ echt het is aan de orde van de dag....

Kom nou toch

mijn ex zat bij de politie en was me behoorlijk aan het lastigvallen, verder heb ik vaak dit soort verhalen gehoord. En vorige keer werd ik aangereden door een scooter met de politie voor mijn neus, ze deden niets... geloof me als ik echt hulp nodig heb, ga ik niet naar de politie Knipoog