Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
), nog net zo gek op hem en toen durfde hij het wel aan met mij. En zie het resultaat!

Latruda schreef:Zo topic is hard gegaan..
Soms praat mijn vriend wel eens over "vroeger"
Ik vind het dan zo grappig om te horen hoe hij op de fiets van borger naar emmen naar school ging terwijl ik toen nog in de baarmoeder lag..
en bv toen bij in de pubertijd was en zijn vrienden hun 1e vriendinnetje kregen terwijl zijn vriendin dus nog niet eens geboren was..
Hendrie kan zich ook het jaar nog herinneren dat ik geboren werd.. toen was er een dikke sneeuwstorm.
Ik vind dat altijd leuk om over na te denken.
Doen jullie dat ook wel eens??
Tja en verder is hij zo gek als een deur en en voel ik me de oudste hier in huis
En hij is idd ook zo gek als een deur, kunnen heerlijk keten samen en hebben laatst toen er zo'n pak sneeuw lag, samen een sneeuwballengevecht gehouden en een sneeuwpop gemaakt
kavama schreef:19 en 24, da's maar 5 jaar !!??

breezy302 schreef:ik ben 21 en mijn vriend wordt met oud en nieuw 28. Ik heb vanaf mijn 17de met hem hij was toen 24
nikita_benno schreef:wat vinden jullie als iemand van 18 een relatie heeft met iemand van 30? (gaat over mij heb nog niks met hem twijfel een beetje)
, al ben ik nu ook zeer gelukkig in mijn relatie. plutolover schreef:heye
ik heb geen relatie! maar iemand die 9 jaar ouder is dan mij hij is 30 ik ben 21. Die man vind ik wel heel erg leuk.
Hoe hebben jullie als jonge meiden z'n man aan de haak geslagen?
haha twijfel wel heel erg of hij mij ook leuk vind? tja kan niet zo maar open en blood neer zetten. maar voor mensen met intresse kunnen pben?

...
.
...)
.

(zie er ook jinger uit) en hij ziet er wat ouder uit.. hij zit ook bij de brandweer, dus is daardoor ook wel volwassenener.