ManonR_ schreef:Quellian schreef:Wát een grapAls heel NL stopt met roken, dan ligt NL financieel op z'n kont.. Als jij dat denkt.....
waar moeten ze dan al die belasting over gaan vragen die ze dan mislopen??
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ManonR_ schreef:Quellian schreef:Wát een grapAls heel NL stopt met roken, dan ligt NL financieel op z'n kont.. Als jij dat denkt.....

Chiqa schreef:Presies, jammer dat de haat en neid in dit topic naar een roker toe weer zo overduidelijk is.
LimaMambo schreef:loveyoutoo schreef:Dat klopt niet. Mensen die langer leven, betalen meer belasting. Roken zorgt voor veel ziektes, dus ziektekosten.
al die zeikende niet-rokers zorgen er ook voor dat ik eerder dood ga
loveyoutoo schreef:Ik vind juist dat sommige rokers hier heel erg aangevallen reageren. Ik geef mijn mening over roken. Ik heb niks tegen rokers. Maar ik heb wel iets tegen sigaretten. En zolang ik er geen last van heb hoor je mij niet klagen. Maar ik vind het wel fijn dat mensen ontmoedigd worden door bijvoorbeeld het rookverbod. Ik heb 2 familieleden verloren door roken, en ik vind dat echt vreselijk. En om die reden vind ik het ook niet 'erg' dat de prijzen omhoog gaan, en om die reden ben ik ook voor het rookverbod.

loveyoutoo schreef:Wie begint er nou met zeiken dan...
De rokers
Quellian schreef:loveyoutoo schreef:Ik vind juist dat sommige rokers hier heel erg aangevallen reageren. Ik geef mijn mening over roken. Ik heb niks tegen rokers. Maar ik heb wel iets tegen sigaretten. En zolang ik er geen last van heb hoor je mij niet klagen. Maar ik vind het wel fijn dat mensen ontmoedigd worden door bijvoorbeeld het rookverbod. Ik heb 2 familieleden verloren door roken, en ik vind dat echt vreselijk. En om die reden vind ik het ook niet 'erg' dat de prijzen omhoog gaan, en om die reden ben ik ook voor het rookverbod.
Dus jij ziet een pakje sigaretten liggen en het stoom komt je uit je oren van woede? En als je iemand ziet roken dan geef je diegene een knuffel omdat je niets tegen rokers hebt? Nee, dán snap ik je
En om te roepen dat je familieleden verloren bent door roken, sja... ik ben tegen openbaar vervoer, m'n neefje was pas 17. Ik ben tegen alcohol, want ik ben door een alcoholist opgevoed, ik ben tegen voedsel, want mijn zus is bijna onder gegaan door Anorexia en Boulimia.
Slap verweer.
Quellian schreef:En om te roepen dat je familieleden verloren bent door roken, sja... ik ben tegen openbaar vervoer, m'n neefje was pas 17. Ik ben tegen alcohol, want ik ben door een alcoholist opgevoed, ik ben tegen voedsel, want mijn zus is bijna onder gegaan door Anorexia en Boulimia.
Slap verweer.
loveyoutoo schreef:Quellian schreef:En om te roepen dat je familieleden verloren bent door roken, sja... ik ben tegen openbaar vervoer, m'n neefje was pas 17. Ik ben tegen alcohol, want ik ben door een alcoholist opgevoed, ik ben tegen voedsel, want mijn zus is bijna onder gegaan door Anorexia en Boulimia.
Slap verweer.
Tja, roken kies je zelf voor, bovenstaande problemen en ongelukken niet, heel slap verweer.
Maar ik ga uit deze discussie stappen. Ik heb belangrijkere dingen om mee druk over te maken.
Een zaterdag overleden familielid bijvoorbeeld
loveyoutoo schreef:Quellian schreef:En om te roepen dat je familieleden verloren bent door roken, sja... ik ben tegen openbaar vervoer, m'n neefje was pas 17. Ik ben tegen alcohol, want ik ben door een alcoholist opgevoed, ik ben tegen voedsel, want mijn zus is bijna onder gegaan door Anorexia en Boulimia.
Slap verweer.
Tja, roken kies je zelf voor, bovenstaande problemen en ongelukken niet, heel slap verweer.
Maar ik ga uit deze discussie stappen. Ik heb belangrijkere dingen om mee druk over te maken.
paix schreef:IK ben een roker en ga ook zeuren over de prijs!..
Belachelijk zeg hoe veel duurder het wordt! Als ze echt denken dat mensen daar door gaan stoppen hebben ze het helemaal fout..
slimmerik schreef:Zolang de rokers, rokers blijven.... zijn de sigaretten niet té duur.
Chiqa schreef:Maken ze de ziekenfondspremie's toch een slaggie hoger Vivalavida![]()
Wij rokers hoeven het lang niet zolang te betalen als een niet roker als ik het zo lees.
Dus...kan heel Nederland beter blijven paffen
Quellian schreef:slimmerik schreef:Zolang de rokers, rokers blijven.... zijn de sigaretten niet té duur.
Ach, er zullen vast genoeg mensen zijn die andere dingen opzij gaan zetten om te kunnen roken, dat heeft niets te maken met wel of niet te duur, maar met keuzes.
Men "kiest" als het ware voor de dure sigaret
Skygirl schreef:paix schreef:IK ben een roker en ga ook zeuren over de prijs!..
Belachelijk zeg hoe veel duurder het wordt! Als ze echt denken dat mensen daar door gaan stoppen hebben ze het helemaal fout..
Ik denk dat ze denken dat de meeste rokers toch wel blijven roken en ze daar dus lekker aan blijven verdienen
DebjeDopje schreef:ik keek laatst in de kast wat ons mam had meegebracht en ik schrok laatst al dat ze weer duurder waren geworden maar nu zag ik een pakje voor 5eurie(!)
ik ben bly dat ik aan het stoppen ben
Succes met het stoppen dan maar...

Adil18 schreef:Jullie zijn me een stel grapjassen bij elkaar![]()
Zitten bijna ruzie te maken om een euro prijsverhoging...Sja, rokers, het is de prijs voor het ongezonde gedrag...Ik denk dat de euro verhoging nodig is voor de verzorging van alle mensen die met longkanker door roken binnen worden gebracht
slimmerik schreef:DebjeDopje schreef:ik keek laatst in de kast wat ons mam had meegebracht en ik schrok laatst al dat ze weer duurder waren geworden maar nu zag ik een pakje voor 5eurie(!)
ik ben bly dat ik aan het stoppen ben
Dus je moeder "voorziet" als het ware een 15-jarige van sigaretten?? Ja, met die prijs kun je ze eigenlijk ook niet zelf betalenSucces met het stoppen dan maar...