Sigaretten wéer duurder: €1 p/p

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Sigaretten wéer duurder: €1 p/p

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:34

ManonR_ schreef:
Quellian schreef:
Als heel NL stopt met roken, dan ligt NL financieel op z'n kont.
Wát een grap Huilen van het lachen. Als jij dat denkt.....

waar moeten ze dan al die belasting over gaan vragen die ze dan mislopen??

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:35

ManonR_ schreef:
Quellian schreef:
Als heel NL stopt met roken, dan ligt NL financieel op z'n kont.
Wát een grap Huilen van het lachen. Als jij dat denkt.....

Hahahaha ik hoop dat je zelf wel ziet dat je nu een hele domme opmerking maakt? Haha!
Ga er voor het gemak maar vanuit dat je nu een geintje maakt.

loveyoutoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:35

Chiqa schreef:
Presies, jammer dat de haat en neid in dit topic naar een roker toe weer zo overduidelijk is.

Ik vind juist dat sommige rokers hier heel erg aangevallen reageren. Ik geef mijn mening over roken. Ik heb niks tegen rokers. Maar ik heb wel iets tegen sigaretten. En zolang ik er geen last van heb hoor je mij niet klagen. Maar ik vind het wel fijn dat mensen ontmoedigd worden door bijvoorbeeld het rookverbod. Ik heb 2 familieleden verloren door roken, en ik vind dat echt vreselijk. En om die reden vind ik het ook niet 'erg' dat de prijzen omhoog gaan, en om die reden ben ik ook voor het rookverbod. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:36

Maken ze de ziekenfondspremie's toch een slaggie hoger Vivalavida Tong uitsteken

Wij rokers hoeven het lang niet zolang te betalen als een niet roker als ik het zo lees.
Dus...kan heel Nederland beter blijven paffen Sigaar

loveyoutoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:37

LimaMambo schreef:
loveyoutoo schreef:
Dat klopt niet. Mensen die langer leven, betalen meer belasting. Roken zorgt voor veel ziektes, dus ziektekosten.

al die zeikende niet-rokers zorgen er ook voor dat ik eerder dood ga Huilen van het lachen

Wie begint er nou met zeiken dan...
De rokers Lips are sealed

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:38

loveyoutoo schreef:
Ik vind juist dat sommige rokers hier heel erg aangevallen reageren. Ik geef mijn mening over roken. Ik heb niks tegen rokers. Maar ik heb wel iets tegen sigaretten. En zolang ik er geen last van heb hoor je mij niet klagen. Maar ik vind het wel fijn dat mensen ontmoedigd worden door bijvoorbeeld het rookverbod. Ik heb 2 familieleden verloren door roken, en ik vind dat echt vreselijk. En om die reden vind ik het ook niet 'erg' dat de prijzen omhoog gaan, en om die reden ben ik ook voor het rookverbod. Lachen

Dus jij ziet een pakje sigaretten liggen en het stoom komt je uit je oren van woede? En als je iemand ziet roken dan geef je diegene een knuffel omdat je niets tegen rokers hebt? Nee, dán snap ik je Haha!

En om te roepen dat je familieleden verloren bent door roken, sja... ik ben tegen openbaar vervoer, m'n neefje was pas 17. Ik ben tegen alcohol, want ik ben door een alcoholist opgevoed, ik ben tegen voedsel, want mijn zus is bijna onder gegaan door Anorexia en Boulimia.
Slap verweer.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:38

loveyoutoo schreef:
Wie begint er nou met zeiken dan...
De rokers Lips are sealed

de rokers zeiken over de prijzen..
de niet-rokers over de rokers.. Knipoog

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:40

Quellian schreef:
loveyoutoo schreef:

Dus jij ziet een pakje sigaretten liggen en het stoom komt je uit je oren van woede? En als je iemand ziet roken dan geef je diegene een knuffel omdat je niets tegen rokers hebt? Nee, dán snap ik je Haha!

En om te roepen dat je familieleden verloren bent door roken, sja... ik ben tegen openbaar vervoer, m'n neefje was pas 17. Ik ben tegen alcohol, want ik ben door een alcoholist opgevoed, ik ben tegen voedsel, want mijn zus is bijna onder gegaan door Anorexia en Boulimia.
Slap verweer.

Huilen van het lachen

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:41

IK ben een roker en ga ook zeuren over de prijs!..
Belachelijk zeg hoe veel duurder het wordt! Als ze echt denken dat mensen daar door gaan stoppen hebben ze het helemaal fout..

loveyoutoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:42

Quellian schreef:
Slap verweer.

Tja, roken kies je zelf voor, bovenstaande problemen en ongelukken niet, heel slap verweer.
Maar ik ga uit deze discussie stappen. Ik heb belangrijkere dingen om mee druk over te maken.

Een zaterdag overleden familielid bijvoorbeeld

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:43

loveyoutoo schreef:
Quellian schreef:
Slap verweer.

Tja, roken kies je zelf voor, bovenstaande problemen en ongelukken niet, heel slap verweer.
Maar ik ga uit deze discussie stappen. Ik heb belangrijkere dingen om mee druk over te maken.

Een zaterdag overleden familielid bijvoorbeeld

je kiest er toch ook zelf voor om naar buiten te gaan? dus kies je voor het risico dat je aangereden kan worden.. slap verweer..

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:44

loveyoutoo schreef:
Quellian schreef:
Slap verweer.

Geloof dat je voor alcohol ook kunt kiezen en voor eten ook, waarom verbieden ze dat dan niet? Waarom maken ze de prijs van alcohol niet afschuwelijk hoog? En waarom verbieden ze dat niet in openbare gelegenheden? Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat dat héél wat meer stuk kan maken dan een sigaret.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:45

paix schreef:
Belachelijk zeg hoe veel duurder het wordt! Als ze echt denken dat mensen daar door gaan stoppen hebben ze het helemaal fout..

Ik denk dat ze denken dat de meeste rokers toch wel blijven roken en ze daar dus lekker aan blijven verdienen Sigaar
Laatst bijgewerkt door Kahawa op 24-11-08 16:45, in het totaal 1 keer bewerkt

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:45

Zolang de rokers, rokers blijven.... zijn de sigaretten niet té duur. Knipoog

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:46

slimmerik schreef:

Ach, er zullen vast genoeg mensen zijn die andere dingen opzij gaan zetten om te kunnen roken, dat heeft niets te maken met wel of niet te duur, maar met keuzes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:47

Chiqa schreef:
Maken ze de ziekenfondspremie's toch een slaggie hoger Vivalavida Tong uitsteken

Wij rokers hoeven het lang niet zolang te betalen als een niet roker als ik het zo lees.
Dus...kan heel Nederland beter blijven paffen Sigaar

psies... vind het ook zo zielig voor de niet rokers als de ziekenfondsen ineens heel duur worden Ach gut Sigaar

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:48

Quellian schreef:
slimmerik schreef:

Ach, er zullen vast genoeg mensen zijn die andere dingen opzij gaan zetten om te kunnen roken, dat heeft niets te maken met wel of niet te duur, maar met keuzes.

Yep, en die keuzes zijn de verantwoording van het gezonde verstand van de roker. Knipoog Men "kiest" als het ware voor de dure sigaret ROFL

DebjeDopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:50

ik keek laatst in de kast wat ons mam had meegebracht en ik schrok laatst al dat ze weer duurder waren geworden maar nu zag ik een pakje voor 5eurie(!)
ik ben bly dat ik aan het stoppen ben Haha!

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:50

Skygirl schreef:
paix schreef:

Ik denk dat ze denken dat de meeste rokers toch wel blijven roken en ze daar dus lekker aan blijven verdienen Sigaar

Gaan we massaal als heel nederland stoppen..
En ben het er mee eens dat ze de prijs op alcohol wel eens omhoog mogen doen.. Dat maakt pas veel stuk!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:52

DebjeDopje schreef:
ik keek laatst in de kast wat ons mam had meegebracht en ik schrok laatst al dat ze weer duurder waren geworden maar nu zag ik een pakje voor 5eurie(!)

Dus je moeder "voorziet" als het ware een 15-jarige van sigaretten?? Ja, met die prijs kun je ze eigenlijk ook niet zelf betalen Bloos! Succes met het stoppen dan maar... Knipoog
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 24-11-08 16:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Limanade

en wat dacht je van chips??

en de mc donalds? zag vd week echt een vetklep van een kind een mc flurrie kopen..
laten ze daar ook maar eens wat aan doen!!

Adil

Jullie zijn me een stel grapjassen bij elkaar Clown

Zitten bijna ruzie te maken om een euro prijsverhoging...Sja, rokers, het is de prijs voor het ongezonde gedrag...Ik denk dat de euro verhoging nodig is voor de verzorging van alle mensen die met longkanker door roken binnen worden gebracht Duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:53

is wel zo maar van mij hoeft dat ook weer niet Tong uitsteken
doe maar XTC en alles legaal en daar dan honderden euro's voor vragen.. zijn we daar ook weer vanaf Sigaar

Limanade

Adil18 schreef:
Jullie zijn me een stel grapjassen bij elkaar Clown

Zitten bijna ruzie te maken om een euro prijsverhoging...Sja, rokers, het is de prijs voor het ongezonde gedrag...Ik denk dat de euro verhoging nodig is voor de verzorging van alle mensen die met longkanker door roken binnen worden gebracht Duivel

nee hoor.. daar betalen we allemaal al ziektekosten voor Knipoog

DebjeDopje

slimmerik schreef:
DebjeDopje schreef:

Dus je moeder "voorziet" als het ware een 15-jarige van sigaretten?? Ja, met die prijs kun je ze eigenlijk ook niet zelf betalen Bloos! Succes met het stoppen dan maar... Knipoog

ze rookt zelf ook en het is lijkt mij dan íetsjes beter dan alles stiekem lopen doen
en ik krijg geen zakgeld of niets Knipoog