40 dagen zonder sex

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ik denk dat ik 40 dagen zonder sex vol zou houden

ja
424 (72%)
nee
92 (15%)
ik zou het echt, eerlijk niet weten
40 (6%)
ik hoop van wel, maar denk van niet
30 (5%)

Totaal aantal stemmen: 586

Bramasole

Re: 40 dagen zonder sex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 09:23

Ik kan ook niet zonder seks hoor... soms maken mijn man en ik er wel een grapjes over. Hij is druk met zijn werk en dan komt het minder seks hebben ter sprake... "Ach, ik heb wel seks alleen niet met jou" zeg ik dan. Mannen denken soms nog steeds dat ze onmisbaar zijn in bed Nagelbijten / Gniffelen

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 09:50

Less schreef:
Ik kan ook niet zonder seks hoor... soms maken mijn man en ik er wel een grapjes over. Hij is druk met zijn werk en dan komt het minder seks hebben ter sprake... "Ach, ik heb wel seks alleen niet met jou" zeg ik dan. Mannen denken soms nog steeds dat ze onmisbaar zijn in bed Nagelbijten / Gniffelen

Zullen we ze maar lekker verder laten dromen Haha! . Voor vrouwen zijn er heel veel leuke hulpmiddelen. Ikzelf wil/kan dat niet. Ik vind dat je seks met z'n tweetjes moet hebben en anders maar niet. Jaja, ik zit liever zonder als dat ik mezelf help zeg maar Tong uitsteken . Ook al word ik af en toe tot waanzin gedreven Hamer .

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 10:33

Ik kan het wel..kan ik met zekerheid zeggen omdat ik heel erg weinig zin heb in seks.
Ik heb net mijn relatie beeindigd met mijn vriendin, waarin ik de laatste maanden hooguit 4 keer seks heb gehad.
Het is ook een soort belemmering denk ik, maar waar vandaar weet ik niet.
Op het moment is mijn 'zin' wel iets hoger, er zit nu geen druk meer achter. Dat zat er in onze relatie wel. Zou wou ook wel iedere dag, een aantal keer. Dan moest ik haar telkens teleurstellen want tegen mn zin wou ik al helemaal niet.
Compleet tegenovergestelde dus Clown

Toch denk ik, als het er op aan komt, dat ik het niet vol zou kunnen houden. Want onbewust lukt het me prima maar wanneer ik er op ga letten en echt niet kan, komt het gevoel juist omhoog.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 10:36

Pel schreef:
Toch denk ik, als het er op aan komt, dat ik het niet vol zou kunnen houden. Want onbewust lukt het me prima maar wanneer ik er op ga letten en echt niet kan, komt het gevoel juist omhoog.

Ja apart is dat he? Ik zou uit mezelf ook best meer willen maar als ik een partner heb die heel veel wil en aandringt dan krijg ik een soort afkeer ervan en wil ik helemaal niet meer. Als hij niets zou ondernemen zou ik veel actiever daarin zijn en wel meer zin hebben... Pff raar...

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 12:34

Onassa schreef:
wat me hier opvalt is dat veel meiden/vrouwen zeggen het te kunnen maar dat dan vriend lief het niet ziet zitten.

Nee tuurlijk vind hij het leuk, maar dat wil niet zeggen dat ik me verplicht voel hoor, helemaal niet. Hij heeft lang genoeg op mij gewacht en duidelijk laten merken dat het hem niet enkel daarom gaat. Zolang je er beiden plezier in hebt, prima toch. Haha! en zo niet, dan wacht de een wel op de ander, ongeacht hoe lang. (en ja, ik geloof er oprecht in dat mn vriend eindeloos zou wachten if need be en het echt niet enkel daarom zou uitmaken oid. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 13:46

no (fiets Tong uitsteken ) way!! veel te verslaafd aan mijn vent Tong uitsteken

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 14:22

Tsja ik heb 12 maanden geen sex gehad dus het ging prima, maar dan rekenen we geen plastic, batterijen en 2 gezonde handen mee he? dus het gaat alleen om het bewust geen gebruik maken van piemeldrang? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 14:25

WOW wat zeggen er veel ja!!! Bloos

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 14:28

Hou ik wel vol meestal Clown

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 14:42

VivaLaVida schreef:

ja vind ik ook opvallend. en uitzonderingen daar gelaten, geloof mij mensen; t is moeilijker dan t lijkt. als je jezelf iets ontzegd wil je het daarna pas echt graag!!!!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 14:45

meintje schreef:
VivaLaVida schreef:

ja vind ik ook opvallend. en uitzonderingen daar gelaten, geloof mij mensen; t is moeilijker dan t lijkt. als je jezelf iets ontzegd wil je het daarna pas echt graag!!!!

Ik wil er tans gerust een weddenschapje op zetten. Mijn vent mag me het nog ""moeilijk"" maken ook als hij wil. Nu heb ik in het algemeen vrij veel zelfbeheersing (eigenlijk past "controle" meer.) dus misschien dat het daar ook aan ligt... (beetje te veel van tijd)
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 18-11-08 14:46, in het totaal 2 keer bewerkt

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 14:46

nee ik kan het echt niet zoals ik al eerder zie, ga ook mooi die weddenschap niet aan Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 14:47

me neither Clown hij ook niet dat weet ik wel zeker Clown

neee het scrabblen is mij veels te lief Tong uitsteken

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 14:49

scrabblen Haha!
hmm.. vind het overigens ook erg verbazingwekkend dat mensen het kunnen... zeker als je een vriend hebt Scheve mond

mag vanavond weer, na 2 weken niets gehad te hebben Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 14:50

Suuskipje schreef:
scrabblen Haha!
hmm.. vind het overigens ook erg verbazingwekkend dat mensen het kunnen... zeker als je een vriend hebt Scheve mond

hoezo is dat verbazingwekkend als ik vragen mag?

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 14:56

pharagirlke schreef:
Suuskipje schreef:
scrabblen Haha!

hoezo is dat verbazingwekkend als ik vragen mag?

omdat zelfs als je jezelf iets wil ontzeggen het lastig is om dat ook aan iemand anders op te leggen, zeker als je diegene graag een plezier doet...

diam0nd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 14:57

Ik kan het echt prima hoor, zit inmiddels alweer veels te lang zonder helaas. Maar ik ben er dus nu achter gekomen dat ik er prima zonder kan, zolang ik er dan maar niet te veel over nadenk!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 14:58

IMO moet een gast gewoon respect hebben. Nagelbijten / Gniffelen Je moet met twee zijn, wil de ene niet, gebeurt het niet. Maakt niet uit of het de jongen of het meisje is dat niet wil... Iig dat is de "regel" bij ons... Als een van beide geen zin heeft of zelfs "twijfeld" gebeurt het niet.

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 15:05

pharagirlke schreef:
IMO moet een gast gewoon respect hebben. Nagelbijten / Gniffelen Je moet met twee zijn, wil de ene niet, gebeurt het niet. Maakt niet uit of het de jongen of het meisje is dat niet wil... Iig dat is de "regel" bij ons... Als een van beide geen zin heeft of zelfs "twijfeld" gebeurt het niet.

nee natuurlijk niet!!!! maar als ik ineens besluit dat ik mij 40 dagen nog een keer wil doen staat mijn vriend ook wel even te kijken. en zegt waarschijnlijk vervolgens; heel leuk schat maar aangezien je niet echt een goede reden hebt, vind je t heel erg als ik hier even niet vrolijk van wordt??
en ja als ik t echt wil is t prima, maar zal t toch wel ff moeten motiveren anders verklaart ie me voor gek (en accepteerd t vervolgens wel hoor Haha! )

bedoelde alleen maar, als je dat wil als je een relatie hebt moet hij automatisch mee doen,en das niet helemaal eerlijk.... dus dan is t lastiger

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 15:06

Ik denk eigenlijk dat als ik zeg "nu wil ik een maand (anderhalve maand) even niets" dat ie het gewoon accepteerd... Zonder morren zelfs. Maar dat ligt ook aan andere dingen... Nagelbijten / Gniffelen

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 15:12

zo moeilijk is dat niet.
ben nu 11 maanden vrijgezel en dus ook al 11 maanden zonder sex

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 15:13

Ik hou dat ook makkelijk vol. Als de gelegenheid zich voordoet en ik écht een leuke jongen tegenkom, kan dat heus gebeuren. Maar ben nu al een half jaar geen jongen tegengekomen, waarnaast ik 's ochtends wakker wil worden, dus ook al een half jaar geen seks voor mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 15:20

Suuskipje schreef:
scrabblen Haha!

2 weken Bloos arme jij

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 15:26

najah ook al zou ik een leuke jongen tegen komen, mijn niet gezien om zomaar het bed in te duiken.
noway geen vriend is voor mijn ook geen sex

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 15:31

Suzanne F. schreef:
Pel schreef:

Ja apart is dat he? Ik zou uit mezelf ook best meer willen maar als ik een partner heb die heel veel wil en aandringt dan krijg ik een soort afkeer ervan en wil ik helemaal niet meer. Als hij niets zou ondernemen zou ik veel actiever daarin zijn en wel meer zin hebben... Pff raar...

Jah, dat gevoel heb ik nou ook..