Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Less schreef:Ik kan ook niet zonder seks hoor... soms maken mijn man en ik er wel een grapjes over. Hij is druk met zijn werk en dan komt het minder seks hebben ter sprake... "Ach, ik heb wel seks alleen niet met jou" zeg ik dan. Mannen denken soms nog steeds dat ze onmisbaar zijn in bed
. Voor vrouwen zijn er heel veel leuke hulpmiddelen. Ikzelf wil/kan dat niet. Ik vind dat je seks met z'n tweetjes moet hebben en anders maar niet. Jaja, ik zit liever zonder als dat ik mezelf help zeg maar
. Ook al word ik af en toe tot waanzin gedreven
.
Pel schreef:Toch denk ik, als het er op aan komt, dat ik het niet vol zou kunnen houden. Want onbewust lukt het me prima maar wanneer ik er op ga letten en echt niet kan, komt het gevoel juist omhoog.
Onassa schreef:wat me hier opvalt is dat veel meiden/vrouwen zeggen het te kunnen maar dat dan vriend lief het niet ziet zitten.
en zo niet, dan wacht de een wel op de ander, ongeacht hoe lang. (en ja, ik geloof er oprecht in dat mn vriend eindeloos zou wachten if need be en het echt niet enkel daarom zou uitmaken oid.
) way!! veel te verslaafd aan mijn vent

VivaLaVida schreef:WOW wat zeggen er veel ja!!!
meintje schreef:VivaLaVida schreef:WOW wat zeggen er veel ja!!!
ja vind ik ook opvallend. en uitzonderingen daar gelaten, geloof mij mensen; t is moeilijker dan t lijkt. als je jezelf iets ontzegd wil je het daarna pas echt graag!!!!
hij ook niet dat weet ik wel zeker 

Suuskipje schreef:scrabblen
hmm.. vind het overigens ook erg verbazingwekkend dat mensen het kunnen... zeker als je een vriend hebt
mag vanavond weer, na 2 weken niets gehad te hebben![]()
pharagirlke schreef:Suuskipje schreef:scrabblen
hmm.. vind het overigens ook erg verbazingwekkend dat mensen het kunnen... zeker als je een vriend hebt
hoezo is dat verbazingwekkend als ik vragen mag?
Je moet met twee zijn, wil de ene niet, gebeurt het niet. Maakt niet uit of het de jongen of het meisje is dat niet wil... Iig dat is de "regel" bij ons... Als een van beide geen zin heeft of zelfs "twijfeld" gebeurt het niet. pharagirlke schreef:IMO moet een gast gewoon respect hebben.Je moet met twee zijn, wil de ene niet, gebeurt het niet. Maakt niet uit of het de jongen of het meisje is dat niet wil... Iig dat is de "regel" bij ons... Als een van beide geen zin heeft of zelfs "twijfeld" gebeurt het niet.
)
Suuskipje schreef:scrabblen
mag vanavond weer, na 2 weken niets gehad te hebben![]()
arme jij Suzanne F. schreef:Pel schreef:Toch denk ik, als het er op aan komt, dat ik het niet vol zou kunnen houden. Want onbewust lukt het me prima maar wanneer ik er op ga letten en echt niet kan, komt het gevoel juist omhoog.
Ja apart is dat he? Ik zou uit mezelf ook best meer willen maar als ik een partner heb die heel veel wil en aandringt dan krijg ik een soort afkeer ervan en wil ik helemaal niet meer. Als hij niets zou ondernemen zou ik veel actiever daarin zijn en wel meer zin hebben... Pff raar...