uitdagende setjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sorriso

Re: uitdagende setjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 18:59

Pabo heeft een bep. postbusnummer geloof ik, alom bekend onder de postbodes.
Het is discreet verpakt, maar dat nummer verklapt alles.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 19:04

Sorriso schreef:

Nou als het door selektvracht word bezorgd staat het met koeieletters op hun bezorglijst, dus dat heeft niks met een postbusnummer te maken Clown Ik heb nml met mijn ma meegereden soms... En die verpakking is ook altijd hetzelfde, anoniem, niet bij de buren bezorgen Tong uitsteken

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 19:07

Njen schreef:
Sorriso schreef:

Nou als het door selektvracht word bezorgd staat het met koeieletters op hun bezorglijst, dus dat heeft niks met een postbusnummer te maken Clown Ik heb nml met mijn ma meegereden soms... En die verpakking is ook altijd hetzelfde, anoniem, niet bij de buren bezorgen Tong uitsteken

haha, ja das wel duidelijk Nors opkijken Haha!

op sensual feelings staan ook wel leuke.. maar ik zoek eigelijk iets met kousen maar niet te ordi. Met kant enzo vind ik altijd wel mooi.. maar kan niet echt iets vinden...

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 19:33

Lieve mensen ik heb vandaag ook even rondgekeken bij de hunkemoller, de setjes die ik nu draag zijn niet echt bepaald sexy te noemen, meer gewoon comfi. Maar ik draag niet zo graag strings, meestal hipsterd of boxers. Maar wat is jullie ervaring met de mannen, soms hoor ik dat mannen liever een mooie hipster zien ens sommige willen een string.
Wat vinden ze mooier? String of Hipster?

De BH heb ik al, nu nog eronder Haha!

dit is de Bh geworden: http://www.hunkemoller.nl/shop/ProductV ... a6381979c1

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 19:57

Hipster, dat hoor je meestal. Knipoog Alhoewel mijn exen de ene voor een string was en de andere voor een boxer Huilen van het lachen Daar voelde ik me dus ook niet echt sexy in, maar ik draag zelf meestal strings of hipsters Lachen

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:04

ook ik d8 in het begin uitdagende setjes Clown in de paardenwereld
hipster bij mijn vriend haha..
maar ben ook zó vreselijk setjes monster...
vaak bh's en string/hipster zelfde kleur en setje..
ook heb ik 3 hele mooi bustie van de pabo met bijpassende string/hipster (hoe schrijf je dat?)bustie?

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:10

Njen schreef:
Sorriso schreef:

Maar dat had de bezorger er zelf toch op gekrabbeld? Zo begreep ik het.
Mijn ma is postbode geweest, die zegt dat het postbusnummer de boosdoener is... En dat was gewoon TNT, dus ook daar wordt het direct herkend terwijl het wel anoniem verzonden wordt.

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:14

*vind dat er enorm leuke en mooie setjes tussen zit, en blijft nog even gezellig meekijken*

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:15

Ach wat kan mij het ook schelen dat de postbode nu weet dat ik bij de pabo bestel. Hij krijgt het toch niet te zien hihi.

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:16

Mij boeit het echt niet wat de postbode er van vindt Tong uitsteken de zooi van Attitude kwam altijd in een doorzichtige zak.

Ik ben trouwens meer van de boxers en ik heb nog geen klachten gehoord van het andere geslacht Tong uitsteken moest toch meteen uit Schijnheilig

Ik fietse vanochtend langs de Christine le Duc en daar hadden ze wel een errug mooi corset Bloos toch maar eens naar binnen om te vragen wat dat mag kosten en of mijn cup A daar niet in verzuipt.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:20

Denise1984 schreef:
Ach wat kan mij het ook schelen dat de postbode nu weet dat ik bij de pabo bestel. Hij krijgt het toch niet te zien hihi.

Ja dat is ook zo, vind ik ook hoor.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:34

Mij boeit het ook niet zoveel, maar bij tnt werken ze anders als bij bijv. selektvracht Lachen Maar mijn ma hoeft het niet te weten, want die is zwaar anti zulke dingen, ze zei al eens, zodra ik zo'n pakketje zie verdwijnt het in de kliko Rolleyes

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:54

Haha, hoop dat mijn ouders niet in de gaten hebben vanwaar die discreet verpakt post vandaan komt *LOL*

Mooie bh Manutjuh, in het echt vind ik hem nog mooier!
Bij Hünkemoller en H&M niks moois gezien vandaag... en niks in mijn maat, het is allemaal te wijd Boos!

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 23:20

leuk topic Tong uitsteken
Ik heb op het moment geen relatie maar ik houd wel enorm van uitdagende setjes..moet er trouwens wel voor in de mood zijn.
ik heb zelf niet veel setjes omdat mn partner het nooit zo belangrijk vond. (ben lesbisch trouwens) maar ik kijk er wel regelmatig naar.
gisteren nog een prachtig kertachtig korset met string gezien bij (dacht ik) de C&A..maar die krengen zitten zo ongemakkelijk..
ik moet dat dan altijd voor de daad aan doen en dan is de hele verassing er al af..ik vind het fijner om het al aan te hebben.

ik heb ook vaak broekjes met een stoer hemdje *beetje jongensachtig* valt hier ook goed in de smaak..

ik hou wel van stijlvol..niet van overdreven..

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 11:28

urselin schreef:
Mooie bh Manutjuh, in het echt vind ik hem nog mooier!
Bij Hünkemoller en H&M niks moois gezien vandaag... en niks in mijn maat, het is allemaal te wijd Boos!

Ja inderdaad! Die bh is super! Kwijl

H&M heeft zo nu en dan echt geweldig spul.. maar met 80D slaag ik nooit Huilen van het lachen

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:21

Haha kan ik me voorstellen *LOL*

Ik heb qua omvang echt maatje 65/70 en die corsetten beginnen vanaf S (75/80). Heb het gister nog geprobeerd, qua cup zat het goed, alleen veel te wijd Verdrietig

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:36

Chessiej schreef:
Sorriso schreef:
Wat vinden jullie btw van die open cups? Ik denk dat dan het leuke eraf is, niet? Vind het er ook maar wat vreemd uitzien.

Vind ik ook niks hoor, vind met cups leuker! Met open cups is het leuke er inderdaad af, vind ik dan Knipoog

Open cups zijn echt lelijk. Niks aan.

De kwaliteit van de Pabo vind ik ook niet echt super trouwens. En mij maakt het echt niet uit of iemand zie dat ik daar bestel.

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:38

Sorriso schreef:
Wat vinden jullie btw van die open cups? Ik denk dat dan het leuke eraf is, niet? Vind het er ook maar wat vreemd uitzien.

Vind ik ook niks hoor, vind met cups leuker! Met open cups is het leuke er inderdaad af, vind ik dan Knipoog[/quote]

Open cups zijn echt lelijk. Niks aan.

De kwaliteit van de Pabo vind ik ook niet echt super trouwens. En mij maakt het echt niet uit of iemand zie dat ik daar bestel.[/quote]

Alsof je postbode zal denken : 'Whooo zij besteld lingerie setjes van daar en daar ! Gaaaap'
Het boeit mij ook echt niet, myn voordeel, men ouders weten dat ik setjes enorm leuk vind en betalen ze soms dan ook vóór me (A)

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 14:18

maar wanneer doe je zoiets aan dan?

korset bijvoorbeeld ook onder je kleding?

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 14:24

Ik heb ook een korset, tja je kan hem als netjes dragen en als iets spannend voor je vriend! Ik heb vorig jaar met kerst een rode gekocht, en die had ik over een witte blouse gedaan.
Heb hem ook wel is gebruikt om me vriend op te vrolijken Knipoog

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 14:25

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 14:31

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 14:37

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 14:38

Ik vind setjes ook heel mooi! Bijvoorbeeld van die kousen en jarretels en bustiers en zo, maar dat is eigenlijk alleen mooi als je slank bent Clown Tenminste, dat idee heb ik. Ik heb 85B van BH's, soms 90 want die maten kloppen soms ook niet. En vind dan maar eens iets moois dat ook nog staat als je wat voller bent.. Huilen van het lachen

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 14:52

Ik heb een normale C75,
En ebn gewoon normaal gebouwd, zoals de meeste meisjes,
Nja, ik kan toch nog enorm leuke dingen vinden, (A)