Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Sorriso schreef:Pabo heeft een bep. postbusnummer geloof ik, alom bekend onder de postbodes.
Het is discreet verpakt, maar dat nummer verklapt alles.
Ik heb nml met mijn ma meegereden soms... En die verpakking is ook altijd hetzelfde, anoniem, niet bij de buren bezorgen
Njen schreef:Sorriso schreef:Pabo heeft een bep. postbusnummer geloof ik, alom bekend onder de postbodes.
Nou als het door selektvracht word bezorgd staat het met koeieletters op hun bezorglijst, dus dat heeft niks met een postbusnummer te makenIk heb nml met mijn ma meegereden soms... En die verpakking is ook altijd hetzelfde, anoniem, niet bij de buren bezorgen

Alhoewel mijn exen de ene voor een string was en de andere voor een boxer
Daar voelde ik me dus ook niet echt sexy in, maar ik draag zelf meestal strings of hipsters
in de paardenwereldNjen schreef:Sorriso schreef:Pabo heeft een bep. postbusnummer geloof ik, alom bekend onder de postbodes.
Nou als het door selektvracht word bezorgd staat het met koeieletters op hun bezorglijst, dus dat heeft niks met een postbusnummer te makenIk heb nml met mijn ma meegereden soms... En die verpakking is ook altijd hetzelfde, anoniem, niet bij de buren bezorgen

de zooi van Attitude kwam altijd in een doorzichtige zak.
moest toch meteen uit
toch maar eens naar binnen om te vragen wat dat mag kosten en of mijn cup A daar niet in verzuipt. Denise1984 schreef:Ach wat kan mij het ook schelen dat de postbode nu weet dat ik bij de pabo bestel. Hij krijgt het toch niet te zien hihi.

Maar mijn ma hoeft het niet te weten, want die is zwaar anti zulke dingen, ze zei al eens, zodra ik zo'n pakketje zie verdwijnt het in de kliko

urselin schreef:Mooie bh Manutjuh, in het echt vind ik hem nog mooier!
Bij Hünkemoller en H&M niks moois gezien vandaag... en niks in mijn maat, het is allemaal te wijd

Chessiej schreef:Sorriso schreef:Wat vinden jullie btw van die open cups? Ik denk dat dan het leuke eraf is, niet? Vind het er ook maar wat vreemd uitzien.
Vind ik ook niks hoor, vind met cups leuker! Met open cups is het leuke er inderdaad af, vind ik dan
Sorriso schreef:Wat vinden jullie btw van die open cups? Ik denk dat dan het leuke eraf is, niet? Vind het er ook maar wat vreemd uitzien.
[/quote]
'
Zeeuwtje68 schreef:Enne, voor de mensen die een goedkopere zoeken, die wel gaaf is:
http://www.provea.com/Provea/ProveaFinal/Miriale/Sensuality/RO/RO_SY_Emmanuelle_4page1.aspx?seq=1&pid=196&ID_Offer=4399&ID_TemplateToClub=2848&LangId=nl&SessionFlag=
Hey bedankt ik heb hem maar meteen besteld echt gaaf![]()
verder heb ik heel veel sexy kleding, alles gekocht via de pabo
Ik ben er heel tevreden over en vriendlief nog meer hihihi

Chessiej schreef:Heb het gevonden wat ik eergister gekocht heb:
Pagina 4-5 van 8! En dan rechts bovenin
http://www.hunkemoller-folder.nl/TurnPa ... openPage=8
Tenminste, dat idee heb ik. Ik heb 85B van BH's, soms 90 want die maten kloppen soms ook niet. En vind dan maar eens iets moois dat ook nog staat als je wat voller bent..