Moet ik hem even met rust laten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

S_uus

Re: Moet ik hem even met rust laten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 15:28

Is het niet gewoon dattie naar je verhaal wil luisteren als het hem uit komt?
Vind het goed dat je je grenst duidelijk maakt naar hem toe Lachen
Juist als je denkt dat je je vriend/maatje hebt gevonden gaat het botsen heel vervelend!!!!

En ik spreek je nog klinkt een beetje bot of als gewoon kameraden Verward

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 15:40

ja dat kan ook, gister heeft hij alleen gevraagd ' kom je uit je werk?'

denk dat hij een beetje in de war is, aangezien ik nog niet werk...ben opzoek naar een baan en heb hem vrijdag nog verteld over leuk gesprek met de directeur van een uitzendbureau voor toerisme!
Hij (mijn (ex)vriend) heeft toen nog gezegd dat ik rustig weer moet beginnen maar wel ambitie moet tonen en dat ik dan weer kan doorgroeien naar een hogere functie (had een vrij goede baan voordat ik ziek werd)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 15:42

Ach Leatits, de soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediend. Alles wat luchtiger zien en dan komt het wel goed.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 15:49

Meisje wat vervelend voor je!

1 tip: laat hem lekker maar even in zijn eigen sop gaarkoken. Hij laat jou niet weten dat hij in het ziekenhuis ligt en wil vervolgens dat je niet meer langskomt (toch? zo begrijp ik het tenminste uit je verhaal). Dan niet!!

Ik ben wat dat betreft heel makkelijk (misschien wel té). Als hij je nu belt met de mededeling dat hij weer naar huis mag is het jouw beurt om eens te vertellen wat jij ervan vindt.. ik zou gewoon zeggen: ow, nu ben ik wel weer goed genoeg?

Ge hem niet bellen/smsen en dergelijke, het is nu zijn beurt!! Hij mag ook weleens intresse in jou tonen Lachen

Is je 'vriendje' het waard om nu zo bij de pakken neer te zitten? Er is meer Lachen. Ja het is even vervelend, maar laat hem zien dat jij ook een leven hebt. Wil hij niet dat je langskomt, prima dan ga je toch lekker je eigen dingen plannen? Bel een vriendin/vriend en plan wat leuks, ga lekker tutten met je paard.. ff lekker uitwaaien op buitenrit!! Ga leuke dingen doen, dingen die je nog wilde doen voordat het drukke leven weer begint met werk en dergelijke!

Kortom: laad je leven niet leiden door hem Lachen

Nogmaals, het is heel vervelend.. maar ga door met je ding! Het is máár een jongen.... zijn er genoeg (en die je wel waard zijn Lachen ) . Dus schop onder je kont, blijven treuren heeft toch geen zin, pyjama uit en hophop naar je vzp!! Als hij belt dan neem je gewoon op met de medeling dat je bezig bent en druk bent Knipoog.

Hij is (of was?) je vriendje, niet je leven Lachen

[edit] wat ik nog wel raar vind is dat je helemaal zenuwachtig en down bent als hij niet opneemt... maar vervolgens neem je zelf je telefoon niet mee...

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 15:58

als ik op hyves zou moeten lezen dat mijn vriend in het ziekenhuis ligt zou ik m zowat zn andere been ook nog breken, tenzij hij een HEEL goede smoes heeft waarom ik niet op de hoogte ben gesteld (als in : het is nog maar een half uur geleden gebeurd oid).
maar dit komt omdat ik 1 keer eerder via via heb moeten horen dat een hele goede vriend in t ziekenhuis lag, en die jongen is overleden (eigenlijk is ie vanaf t "ongeluk" (wat geen ongeluk was) al nooit meer bijgekomen en vrijwel meteen daarna overleden).
maar ik kan me nog haarfijn herinneren dat ik dat bericht op internet las, ik begon gelijk te hyperventileren (voor t eerst in mn leven) en ik raakte helemaal in paniek. (t bericht op internet was dan ook niet mis: GN ligt op de ok en is in levens gevaar, of is zelfs al dood).
oftewel.. als mijn vriend niet mij zsm op de hoogte zou brengen en ik t via via , toevallig, zou moeten horen zou ik enorm boos worden.

dus goed dat je uit jezelf langs bent geweest, ookal was t vaag allemaal, want ik denk dat het voor je eigen gevoel beter is.
laat hem maar lekker gaar koken daar. en als ie er nog 2 weken moet liggen dan moet ie jou maar bellen als ie wil dat je op bezoek komt.

ik zou m trouwens uberhaubt de deur uit gooien als ie nu nog 2 weken in t ziekenhuis moet liggen, niets van zich laat horen, niet wil dat je langs komt.. en dan wel belt als ie weer thuis is, laat dan maar zitten!
jij dient niet om hem te vermaken wanneer het hem uitkomt!

dus idd, lekker naar je paard, lekker weer even wat eten (ookal heb je geen trek!) en zo min mogelijk aan hem denken.
t komt goed, met of zonder hem!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 16:00

Haha laetitia, wij kunnen onze partners ook vaak genoeg achter het behang willen plakken hoor.
Dat is echt een heel normaal gevoel wat je hebt Knipoog

Bij ons thuis is het af en toe alsof we het spelletje hints aan het doen zijn.
Wij vrouwen houden van duidelijkheid, maar mannen houden vaak korte samenvattingen.
Als ik heel simpel vraag, wat wil je eten vanavond, dan krijg ik altijd hetzelfde antwoord, weet ik niet.
Alsof ik daar wat mee kan Verward

Kan het niet zo zijn dat jouw vriend ook van de korte samenvattingen is?

Nu zeg je dat hij nog niet weet wanneer hij naar huis mag.
Dat kan over 2 dagen zijn, maar ook over 2 weken.
Kijk dat dat antwoord niet duidelijk is kan hij niets aan doen. Dokters wil is wet.
Dus als hij morgen of overmorgen nog in het ziekenhuis ligt, gewoon op bezoek gaan hoor vrouwtje.
Daar moet hij niet om hoeven vragen, dat moet je gewoon doen.
Als je daarvoor zijn vriend nog eens moet bellen om te weten te komen dat hij nog steeds in het ziekenhuis ligt, dan moet dat maar. Schijt aan hebben en gewoon die vriend even bellen.

Een dokter heb je nu niet nodig hoor.
Hij ligt in het ziekenhuis, dus je moet niet verwachten dat hij je belt/smst/mailt/even langskomt.
Jouw dagelijkse dingen bestaan nu dus even uit andere dingen.
Boodschapjes doen, paard verzorgen, boekje lezen, filmpje kijken, bij een vriendin op bezoek.
Dat zijn dingen die je normaal gesproken toch ook zou doen?
Zijn leventje staat even op pauze, maar de jouwe gaat nog wel gewoon door.

Je bent van mening dat het contact van beide kanten komt. Dan is het toch goed?
Niet gaan lopen denken dat hij, nu hij in het ziekenhuis ligt, geen contact meer met je wil, want als je in het ziekenhuis ligt heb je nu eenmaal niet allerlei mogelijkheden om het vriendinnetje om de haverklap te bellen.

Spreek met jezelf af: Zolang hij in het ziekenhuis ligt kan hij geen contact met me opnemen, maar ik zal zorgen dat we contact kunnen houden door af en toe even op ziekenbezoek te gaan.
Zodra hij thuis is, behoort het contact weer gewoon van beide kanten te komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 16:10

Ik ga er maar even van uit dat hij niet zelf op hyves heeft gezet dat hij in het ziekenhuis ligt. Dat hij na zoveel pijn en stress zijn beste vriend heeft gebeld, nemen we maar even op de korrel toe, hij was op dat moment niet helder tot anders denken.

Zijn mammie zal het ook wel niet leuk hebben gevonden dat zoontjelief niet haar zelf heeft gebeld. Jammer trouwens wel dat die vriend niet heeft gebeld, maar daar zijn het mannen voor. Die denken nergens aan, dat zijn warhoofden.

Hij weet idd niet wanneer hij naar huis mag, dat wordt op de dag zelf bekend gemaakt door de artsen. Hij is wel zsm geopereerd en daar zit ook een narcose aan vast. Was niet zomaar wat. Hij had nog wel de geest om iemand te waarschuwen.

Laetits, je bent nog niet zijn beste vriend(in), maar wat nog niet is kan nog komen. Moed houden. Ga er maar vanuit dat je vriend momenteel labiel is, het is ook niet zomaar wat en hij zit ook onder de morfine. Je leert hem nu ook beter kennen, dan leer je hoe hij is als hij ziek is en iets naars heeft meegemaakt. Zie het als een leermoment. Het is niet er op of er onder, zoek het grijze gebiedje even op.

Succes.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 16:15

maar zijn mobiel ligt gewoon naast hem op zijn nachtkastje! hij kan best wat laten horen.

En ik begrijp dat hij misschien niet zo'n zin heeft om de telefoon op te nemen als je helemaal ver heen bent. Mijn broertje zei gister ook dat als hij een zware operatie had gehad en onder de morfine zou zitten en pijn hebben, dat hij dan liever niemand wilt zien. Dus dat kan idd. En hij en mijn vriendje (weet niet of het nog aan is!) lijken qua karakter wel op elkaar.

Maar toch vind ik dat hij mij best op de hoogte had kunnen brengen...zeker omdat ik in het begin heb gezegd dat ik me vaak meteen ongerust maak als hij dezelfde dag niet terugbelt (heb ik met mijn broertje ook). Ben dan bang dat er iets ergs is gebeurd of dat hij me niet wilt spreken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 16:19

Wij vrouwen willen bellen, praten, huilen en voelen ons zielig en willen aandacht in zo een situatie. Mannen willen met rust gelaten worden, die willen het liefst onder een steen kruipen. Die willen helemaal niet de hele dag gebeld worden omdat ze pijn hebben, maar slapen de hele dag omdat ze onder de morfine zitten.

Zij zijn echt anders dan wij.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 16:32

Leatitia, moet je niet gewoon leren realiseren dat hij ook niet perfect is..? Wat russel zegt, ze zijn echt anders dan wij (leuke uitspraak, russel Lachen )..

Citaat:
Maar toch vind ik dat hij mij best op de hoogte had kunnen brengen...zeker omdat ik in het begin heb gezegd dat ik me vaak meteen ongerust maak als hij dezelfde dag niet terugbelt (heb ik met mijn broertje ook). Ben dan bang dat er iets ergs is gebeurd of dat hij me niet wilt spreken.

Waar jij behoefte hebt aan extra contact, heeft hij blijkbaar juist even behoefte aan geen contact. Pas op dat je niet doorslaat met je alles op jezelf betrekken. Nogmaals, hij is niet perfect heeft ook gevoelens en behoeftes. Waar jij je niet moet wegcijferen, mag je ook niet van hem verlangen dat hij dat wel doet voor jouw.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 16:37

Russel, dan geloof ik dat ik wel een heel uitzonderlijk exemplaar thuis heb zitten. Clown
En dat ik dan blijkbaar dezelfde types aantrek, want ook mijn ex-vriendjes (de meesten althans, er zitten natuurlijk ook hele rare tussen Haha! ) zouden echt wel iets hebben laten weten op zo'n moment. Knipoog
En als ik kijk naar de vriendjes van vriendinnen, dan zijn zij toch niet veel anders, hoor. Hoe kan dat dan? Ik vind dat je mannen een beetje te kort doet met je post. Knipoog

Bovendien gaat het ook niet helemaal om het feit dat hij zielig is en pijn heeft. Dat snappen we allemaal wel. Toch? Het gaat er om dat je je vriendin even laat weten wat er is, desnoods via je beste vriend (die wel op de hoogte was). Daarbij vind ik zijn manier van communiceren heel vaag. Al hoewel Laetitia eigenlijk (maar dat is altijd makkelijk achteraf) meteen had moeten vragen van 'wil je me niet meer zien dan de komende tijd?'

Verder is het niet zo makkelijk om veel te slapen in een ziekenhuis, zeker niet als je op een zaal ligt. En dat zeg ik uit ervaring. Lachen
Hij kan best bv. even smsen, hoor, zo moeilijk is dat niet als je handen het gewoon nog doen. Clown

Ik heb zelf ook heel lang geleden eens een vriendje gehad, die vrijwel meteen nadat we wat kregen in het ziekenhuis belandde wegens een nare hernia. Ik ben dag in, dag uit naar het ziekenhuis geweest, kan me zelfs nog herinneren dat ik zijn haren moest wassen, zijn gezicht scheren, omdat de verpleging daar te weinig tijd voor had. Ik heb het allemaal gedaan, je was verliefd op elkaar en dan ben je er voor elkaar. Was best apart, zo in het begin van die relatie, maar je komt wel heel dicht bij elkaar en dat is best mooi. Zo dachten wij destijds in elk geval. De revalidatie was ook pittig. Overigens heeft die relatie het niet lang gered, maar dat terzijde. Had niets met dat ziekenhuisgebeuren te maken. Knipoog

Bienotje, maar als de behoeftes van beide mensen in een relatie niet gelijk liggen, krijg je onherroepelijk problemen. En dan kun je maar beter inzien dat dit gewoon niet werkt. Of je cijfert jezelf compleet weg, dat kan ook natuurlijk. Aangezien Laetitia dat nou juist niet nodig heeft in haar leven op dit moment, denk ik dat dit weer een leermoment voor haar is om haar grenzen beter te bewaken.......
En terecht.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 16:42

Laetitia let op wat ik nu zeg!
Ik woon alweer 9 jaar samen, maar al zit de telefoon in zijn broekzak, dan nog belt hij niet als hij later thuis komt, als ik een smsje heb gestuurd, zelfs niet als ik hem sochtens vraag om mij savonds even te bellen voor het een of ander.
Zo is mijn kereltje niet, dus daar moet ik het maar gewoon mee doen, klaar.

Dus omdat hij niet gebelt heeft terwijl zijn telefoon op het tafeltje ligt, wil nog altijd niet zeggen dat het dan maar uit is tussen jullie 2.

Niet zo paniek peeuwen. Go with the flow.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 16:46

Maar jongens, kijk nou eens hoe hij verder tegen haar doet!
Ze wordt niet meegevraagd naar een feestje, hij blijft vaag doen in het ziekenhuis, vraagt ook niet naar haar eerste dagen 'alleen' zonder therapie wat ik in haar geval toch niet echt aardig vind....... Ben ik nou de enige die hier een raar gevoel bij heeft?

Nou ja, ik ben dan ook best kritisch in dit soort zaken, maar liever dat, dan dat een man me zo zou behandelen.....

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 16:48

Ik heb al die tijd al een raar gevoel bij deze hele 'relatie'(zo zou ik het nog niet eens durven noemen). Beide gedragen zich absoluut niet volwassen(weet niet, of dat ook zou moeten qua leeftijd Haha! ) en stellen zich niet goed op tegenover de ander. Dit is dus een gebed zonder end. TS dringt zich teveel op bij haar vriend, maakt zich teveel zorgen, zeurt en dramt(imo) en de vriend in dit verhaal onttrekt zich daar duidelijk aan, door afstand te nemen, niets te laten horen, niet te smsen, etc.

xxmayleexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 16:49

holly schreef:
Ik woon alweer 9 jaar samen, maar al zit de telefoon in zijn broekzak, dan nog belt hij niet als hij later thuis komt, als ik een smsje heb gestuurd, zelfs niet als ik hem sochtens vraag om mij savonds even te bellen voor het een of ander.

Dus omdat hij niet gebelt heeft terwijl zijn telefoon op het tafeltje ligt, wil nog altijd niet zeggen dat het dan maar uit is tussen jullie 2.

Helaas gaan deze soort gedachte niet op met verlatingsangst!!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 16:52

xxmayleexx schreef:
holly schreef:

Helaas gaan deze soort gedachte niet op met verlatingsangst!!

Dan moet de TS eerst gaan werken aan die verlatingsangst, voor zij begint met een relatie, want een relatie op deze manier is echt geen doen hoor!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 17:04

Waar mannen meer op reageren is als jij als vrouw een beetje 'afhoudt'. Vinden ze je echt leuk, dan vliegen ze voor je. Knipoog

Je vast klampen, zeuren, drammen, hem continu opzoeken, bellen en/of smsen, werkt echt niet. Daarom zeg ik ook, laat een man er wat voor doen, zeker in het prille begin. Weet zelf goed wat je wel en niet wilt en hou daar ook aan vast. Je raakt een man echt niet kwijt, als jij duidelijk bent over bepaalde zaken. Tenzij hij je niet waard is en dan kun je er beter meteen maar achter komen.

Verlatingsangst is heftig en daar moet ze ook aan werken natuurlijk. En dan vooral aan haar eigen zelfbeeld, haar eigen zelfrespect. Dat is niet makkelijk. Ik hoop dat ze beseft dat ze ook wat waard is zonder een man in haar leven (ze is heel wat waard zelfs!!!!). Omdat het nu misschien niet werkt, dat dat niet betekent dat ze nooit een fijne relatie kan hebben. Natuurlijk kan dat wel, maar ik denk dat ze misschien eerst wat beter in haar velletje moet gaan zitten en haar leventje wat meer op orde moet hebben (baan/vriendschappen/bezigheden enzovoort).

Laetitia, ik hoop dat je je wat los kunt maken van deze hele situatie. Eet kleine beetjes, ga een wandeling maken of lekker naar je vzp toe. Geniet van de natuur, van de paarden, bel vriendinnen op en maak een afspraak (moeten wij ook nog even doen Knipoog ) en zet een cd op met lekkere uitleef muziek en zing keihard mee.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 17:23

holly schreef:

Ai ai, zo ben ik ook, en ik ben niet eens een man.......

Moet je nagaan als ik een vent zou zijn geweenst...... wanhopig-makend zou het zijn.
Punt is dat ik heus veel van mijn kerel hou, ik heb hem dat gezegd (en ik zeg het wel elke dag) en dan moet hij dat voor de rest van de dag maar onthouden. Kan hij heus wel Ja Hij kan ook onthouden dat hij sokken moet kopen. Onthouden dat zijn vrouw van hem houdt, lijkt me dus geen moeilijke opgave.

Ik ben niet het figuur dat altijd meteen belt als er iets is...... ik heb dan niet altijd zin in mensen om me heen, die roepen hoe zielig ik wel niet ben. Lazer op, zeg. Maar dat zegt niks over dat ik niet van ze hou. Het zegt alleen dat ik nu geen zin heb. Zo simpel is dat Haha!

Ik ben ook vreselijk on-attent. Maar dat ik je verjaardag vergeet, zegt niks over mijn gevoel voor jou.
Ik denk als een kerel, en ik ben niet van het huilen, praten, janken, mailen, sms-en enzovoorts...... pff help, nee.

Maar...... het zegt allemaal niet zo veel. Ik hou nog steeds van mijn lief. Ik vergeet het soms te zeggen, omdat hij zó als een deel van mij voelt, dat ik denk dat hij het heus wel weet....... maar het is echt een ander mens.
Zo ben ik. Zo zijn veel mannen ook.

Het grote voordeel is, dat ze gewoon van je blijven houden, ongeacht hoe ze zich voelen. Het zijn 2 verschillende dingen, die niet zoveel met elkaar te maken hebben. Onthou, dat wat ze ook doen: het betekent niet dat ze neit van je houden.

Als jij daar niet mee om kunt gaan, betekent dat misschien dat jij nog niet helemaal klaar bent voor een relatie. Misschien eerst wat aan je zelfvertrouwen werken, aan je jaloezie en je onzekerheid. Je lief kan die dingen niet voor je oplossen. Je lief kan een aanvulling zijn op je, en je compleet maken, maar voor je geluk ben je zélf verantwoordelijk, en niemand anders Lachen

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 17:55

veel sterkte, ik zou het echt niet lang volhouden.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 18:07

ik vind het trouwens nog niet zo heel vreemd dat de vriend van de ts haar niet mee vraagt naar feestjes..
doet die van mij ook nooit. (niet naar festivals, niet naar 'gewoon' uitgaan en niet naar feestjes/verjaardagen van vrienden).
ik baal daar natuurlijk ook af en toe wel van (vooral in t geval van de verjaardagen) maar wij matchen ook helemaal niet als we samen uitgaan.
ten eerste komt onze muziek smaak totaal niet overeen.
ten tweede sta ik aan een stuk door te dansen en heb helemaal geen tijd om met mn vriend te kletsen (ik denk altijd: dat kletsen kan buiten ook wel, hier wil ik dansen, hij denkt er anders over).
en ten derde ben ik ook gewend om met mensen (ja, jongens) te praten die ik niet ken. gewoon even een praatje maken en weer doorlopen naar waar je op weg was (bar/wc enz), maar zowel mn vriend als ik zijn jaloers aangelegd. dus als ik dat doe wordt hij jaloers.. als hij dat doet wordt ik jaloers..
en als we zo erg op ons gedrag moeten letten wordt niemand daar vrolijker van.
oftewel..de avond eindigt altijd minder vrolijk dan ie begonnen was ^^
vandaar dat ik er ook meestal niet zo mee zit als ie me niet mee vraagt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 18:19

Vind het wel heel wijs om dan niet samen uit te gaan idd Tong uitsteken

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 18:59

Hij heeft me gewoon verteld over dat feestje. Ik heb niet gevraagd of ik mee mocht. Later toen ik zei dat die vriend die dat feestje gaf aan mij vroeg of Ol me niet had meegevraagt, zei Ol tegen me: je mag best mee, maar ik laat de eer aan jou. Ik denk niet dat je het naar je zin zal hebben, zijn ook veel vriendinnen van zijn vriendin en dat zijn van die modepopjes zonder hersenen...

Dus toen heb ik gezegd: als ik niet meegevraagd word ga ik ook niet mee. Graag of niet.

En ja verder waren we wel altijd samen in de kroeg. Met zijn vrienden en mijn vriendinnen. Waren niet constant samen, hij kletste daar wat, en ik daar. Maar dat lijkt me heel erg normaal.

Verder moet ik idd iets aan mijn verlatingsangst doen, maar dat kan ik het beste oefenen in een relatie (en ja relatie, ik weet niet wat wij hebben. Vind het nou geen serieuze relatie als ik er zo over na denk.)

En verliefd, dat ben ik niet. Maar dat laat ik niet toe. Gewoon uit zelfbescherming. Vond hem wel heel erg leuk en steeds leuker. En denk dat hij hetzelfde had.

Maar gaat niet werken zo. Of we moeten volwassen met elkaar omgaan en open zijn tegen elkaar, dan kunnen we denk ik heel wat aan elkaar hebben.
Maar op deze manier en dit moeilijke gedoe, nee dat werkt niet.

se7entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 19:17

Je wilt het niet verliefd noemen omdat je daar bang voor bent maar als ik zo je posts lees ben je echt wel verliefd.
Herken heel veel van mezelf in jou, het ene moment wanhopig en het andere kan ie barsten, maar stiekem willen we gewoon dat ie naar ons toe komt en bevestigd wat wij graag willen horen.
Zeker in het begin is dat lastig als je nog niet zeker weet of het nou wel of niet een serieuze relatie is maar ik denk dat dat moet groeien.
Of het wordt een goede relatie omdat je elkaar leert begrijpen en kennen, of het wordt niks omdat je er achter komt dat het eigenlijk niet werkt.
Maar dat is geen ramp, daar leren we ons zelf beter door kennen en zullen zo dus ook beter leren welke mannen wel bij ons passen.
Tenminste, zo denk ik er dan maar over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 19:17

Meiden over attent gesproken. Ik schaam mij heel diep. Ben 10 jaar getrouwd, maar ik vergeet elk jaar mijn trouwdag en mijn mannetje dus niet... Clown

Elk jaar neem ik het mij voor, maar het lukt niet.. Clown

Wees blij dat je niet bij dat stomme feest was, als het hersenloze modepoppen zijn, is toch niets voor jouw? Had je je nog ongelukkiger gevoeld.

Maar Leatits, als je zegt dat je niet verliefd bent, hou je dan niet de boot een beetje af, onbewust?? Doe je niet onbewust verkeerde signalen uitzenden? Misschien handelt hij wel omdat hij denkt dat hij zo met jouw om moet gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 19:23

Mijn trouwdag onthou ik dan weer wel Clown