Vind het goed dat je je grenst duidelijk maakt naar hem toe

Juist als je denkt dat je je vriend/maatje hebt gevonden gaat het botsen heel vervelend!!!!
En ik spreek je nog klinkt een beetje bot of als gewoon kameraden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

. Ja het is even vervelend, maar laat hem zien dat jij ook een leven hebt. Wil hij niet dat je langskomt, prima dan ga je toch lekker je eigen dingen plannen? Bel een vriendin/vriend en plan wat leuks, ga lekker tutten met je paard.. ff lekker uitwaaien op buitenrit!! Ga leuke dingen doen, dingen die je nog wilde doen voordat het drukke leven weer begint met werk en dergelijke!
) . Dus schop onder je kont, blijven treuren heeft toch geen zin, pyjama uit en hophop naar je vzp!! Als hij belt dan neem je gewoon op met de medeling dat je bezig bent en druk bent
. 
)..Citaat:Maar toch vind ik dat hij mij best op de hoogte had kunnen brengen...zeker omdat ik in het begin heb gezegd dat ik me vaak meteen ongerust maak als hij dezelfde dag niet terugbelt (heb ik met mijn broertje ook). Ben dan bang dat er iets ergs is gebeurd of dat hij me niet wilt spreken.
) zouden echt wel iets hebben laten weten op zo'n moment.

) en stellen zich niet goed op tegenover de ander. Dit is dus een gebed zonder end. TS dringt zich teveel op bij haar vriend, maakt zich teveel zorgen, zeurt en dramt(imo) en de vriend in dit verhaal onttrekt zich daar duidelijk aan, door afstand te nemen, niets te laten horen, niet te smsen, etc. holly schreef:Laetitia let op wat ik nu zeg!
Ik woon alweer 9 jaar samen, maar al zit de telefoon in zijn broekzak, dan nog belt hij niet als hij later thuis komt, als ik een smsje heb gestuurd, zelfs niet als ik hem sochtens vraag om mij savonds even te bellen voor het een of ander.
Zo is mijn kereltje niet, dus daar moet ik het maar gewoon mee doen, klaar.
Dus omdat hij niet gebelt heeft terwijl zijn telefoon op het tafeltje ligt, wil nog altijd niet zeggen dat het dan maar uit is tussen jullie 2.
Niet zo paniek peeuwen. Go with the flow.
xxmayleexx schreef:holly schreef:Laetitia let op wat ik nu zeg!
Ik woon alweer 9 jaar samen, maar al zit de telefoon in zijn broekzak, dan nog belt hij niet als hij later thuis komt, als ik een smsje heb gestuurd, zelfs niet als ik hem sochtens vraag om mij savonds even te bellen voor het een of ander.
Dus omdat hij niet gebelt heeft terwijl zijn telefoon op het tafeltje ligt, wil nog altijd niet zeggen dat het dan maar uit is tussen jullie 2.
Helaas gaan deze soort gedachte niet op met verlatingsangst!!
) en zet een cd op met lekkere uitleef muziek en zing keihard mee..... holly schreef:Laetitia let op wat ik nu zeg!
Hij kan ook onthouden dat hij sokken moet kopen. Onthouden dat zijn vrouw van hem houdt, lijkt me dus geen moeilijke opgave.