Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Dat is vast niet de bedoeling, en het is vast heel moeilijk om geduld te hebben.. Maar je vraagt hem elke dag of ie het al weet, je vraagt hem er steeds om. Zo wordt het echt niet beter, sms júist over andere leuke dingen. En zeg niet steeds dat je 'm niet kwijt wil, dat weet ie nu wel. Hij moet nu toch echt zelf nadenken, wat wil hij? Meestal wordt het na een tijdje inderdaad 'houden van..' en veel mensen verwarren dat met 'geen gevoelens meer'. Het voelt natuurlijk anders dan verliefd zijn, dat gaat nou eenmaal weg. Maar hij kan nog wel gevoelens voor je hebben, en juist als jij hem na laat denken & hem de tijd geeft, komt ie er vanzelf achter wat ie mist.
Jane_ schreef:Ik volg je topic al een tijdje en ik vind het apart dat als iedereen zegt van je kan beter hem even laten gaan dat je er toch tegenin gaat, als je het zelf zo goed weet dan waarom vraag je dan om een mening ?
Niet l*llig bedoelt hoor maar zo zie ik het.
Ik vind dat je hem beter even met rust kan laten want het komt vast wel goed als ik het zo hoor! Succes

en wonen ook nog eens 40km uit elkaar.

Janine1990 schreef:Wow heftig zeg!
Ik ben jaloers![]()
Gelukkig dat het zo goed loopt nu!!
Janine1990 schreef:We volgen dit topic op de voet![]()
Ik verveel me toch de pleuris
J_Charissa schreef:Janine1990 schreef:We volgen dit topic op de voet![]()
Ik verveel me toch de pleuris
haha, hoe is het nu met de 'jouwus' dan? anders maak jij ook een topic aan
(al ben ik stiekem nu wel nieuwsgierig naar jouw verhaal want die wijsheid moet toch ergens vandaan komen
)