Snowboarden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Snowboarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:57

Intersport!
Zo lekker warm Lovers Ik heb m alleen gevoerd met creme bont!

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:57

Intersport Vork Waar is dat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:03

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:12

Ik ga denk ik een trui van A&F kopen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:15

foto?

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:40

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 22:07

Oeh nice!
Die zijn ook wat langer he? Niet dat ze een stuk boven je broek komen bedoel ik Vork ..

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 13:08

Ik hoop het, dat is iig waar ik naar op zoek ben Lachen
Trouwens, wat ook handig is tegen afzakbroeken en truien die omhoog schuiven: een oud shirtje om je billen doen zegmaar, dan is het net alsof je een heel lang shirtje aan hebt, en dat is best wel relaxed. Begrijp je? Clown

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 17:24

Ik snowboard ook Haha!
Heb ook mn eigen spullen, board van Salomon, wit met paars/bruin, mn outfit is ook wit/paars/creme/bruin Lachen vorige maand nog nieuwe helm aangeschaft;
Afbeelding
Lovers

en ik ga over precies 13 dagen al naar Frankrijk Haha! Les deux alpes, 10 dagen lang Lachen met vriendlief en een vriendin&vriend, gezellig met zn 4tjes.. beetje stunten enz Haha!

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 17:30

Mooie helm! Ik ga denk ik gewoon een zwarte helm kopen Lachen

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 17:42

ook een mooie helm Marrepar
ik met nog een skibril en dan is mijn set zo goed als compleet.
Heb bij Aldi een skibroek en jas gekocht Lachen leuk hoor voor weinig geld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 17:42

Dit heb ik uitgezocht bij A&F Bloos

Afbeelding

Gave helm mar!

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 18:21

Zoo veel Lachen Ik weet nog niet of ik die trui ga kopen, aangezien de verzendkosten meer zijn dan de kosten van de trui zelf Clown

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 18:29

Ik ben ook een snowboarder.
Voor een tijdje al Knipoog weet niet precies hoelang. Weet dat ik van af kleins afaan (3 jaar) op skies heb gestaan.
Maar weet wel dat ik het echt zo verschrikkelijk leuk vind! Vorig jaar weer een hele week geboard, lekker stunten! Heeerlijk!

Mijn snowboard kleding is een knal blauwe broek, bruin met blauw en beige jas en weer knal blauwe handschoenen. Helm moet eigenlijk nog komen Knipoog

Edit: Ik ga eind februari pas weer op wintersport » Kitzbuhl Lovers

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 19:20

er zitten op bokt meer snowboarders dan aanvankelijk gedacht Lachen
erg leuk

als jullie ervaringen hebben en zo, aarzel niet om ze neer te pennen he Lachen
gekke stunts
een domme val (eentje waarbij je niet te erg in de lappenmand bent terecht gekomen)
goeie tips
of je outfit showen

komop
Haha!
als ik nog eens ben gaan oefenen dan zal ik hier een foto neerzetten van mijn complete outfit.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:26

Tijdje geleden stuntte ik wel beetje, gewoon over schansen en grinds enzoo.. maar mag nu niet meer omdat mn rug niet goed is.
Een meisje waar ik een keer mee ging boarden wilde over een schans maar durfde eerst niet zo goed, dus wilde gewoon langzaam eroverheen zodat ze niet de lucht in vloog. Zij er dus rustig aan op, maar ze had te weinig snelheid dus ze gleed weer terug ROFL

En in mijn eerste week vond onze leraar het leuk om ons de zachte sneeuw in te sturen. Het heeft ongeveer een half uur geduurd voordat we er allemaal uit waren ROFL

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:48

Hebben er hier trouwens meer mensen last van kramp onder de voet? Ik wil graag weten wat ik daar tegen kan doen, heb al van alles geprobeerd.

Afbeelding
Mijn outfit, nu wel met een lelijke rode helm met racestrepen Huilen van het lachen Maar mijn pa gaat hem matzwart spuiten. En ik heb ondertussen een andere jas erop, werd ook wel tijd. Broek vind ik nog steeds hip Vork

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:51

Jou broek lijkt heel erg op mijn broek Lachen nice

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:56

Ik vind het trouwens wel jammer dat die hippe broeken zo duur zijn, had vorig jaar een te vette gezien, leek op een spijkerbroek. En een met ruitjes, echt stoer, maar ik vind 200 euro voor een week boarden te duur.

Ik heb trouwens mijn board laten tunen, wist niet wat ik meemaakte Vork

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 20:12

capopjekop: mooie broek

ik vind die broeken ook allemaal te duur om een paar keer per jaar te gebruiken.
Had er bij decathlon wel een mooie gezien en die kost 99euro. vind dat al genoeg

mijn set van de Aldi is misschien niet trendy maar ik heb wel een jas en broek voor 59 euro Haha!
kan ik wel een tijdje mee verder.
en als ik zeker ga blijven boarden (die kans zit er wel dik in dan kan ik nog wel eens kijken voor een leukere broek)

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:25

Hier nog een fanatieke boarder. Vanmiddag nog even de outfit compleet gemaakt met een korte broek met bescherming (hoe moet ik dat uitleggen, hahaha). Vorig jaar een keer keihard gevallen en stuitje gebroken dus dit jaar ietsjes meer bescherming, hahaha.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 22:25

Leuke spullen Laura!
Ik moet ook nog even een paar vesten regelen voor de vakantie. En ben nog steeds op zoek naar een oranje snowboardbroek, helaas niet al te makkelijk te vinden. Misschien dat ik maandag even naar Amsterdam ga, iemand tips waar daar wintersportzaken zitten?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 12:06

Daar hebben ze een o'neil winkel met super veel vette broeken, betaal je wel voor, maar er zitten echt super gave bij.

mas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 12:08

capopjekop schreef:
Hebben er hier trouwens meer mensen last van kramp onder de voet? Ik wil graag weten wat ik daar tegen kan doen, heb al van alles geprobeerd.

Mijn outfit, nu wel met een lelijke rode helm met racestrepen Huilen van het lachen Maar mijn pa gaat hem matzwart spuiten. En ik heb ondertussen een andere jas erop, werd ook wel tijd. Broek vind ik nog steeds hip Vork

Als je kramp in je voeten krijgt dan sta je te gespannen op je bord. Doe je binding dan iets losser en probeer je voeten te ontspannen! Lachen Evt. even fake rijden zodat je pijnlijke voet kan ontspannen

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 12:18

Nou dat is het niet volgens mij. Ik dacht dat zelf namelijk ook en ben les gaan volgen, ik dacht dat mijn techniek niet goed was en dat ik teveel druk op mijn voet zet, maar volgens de instructeur was er niks mis met mijn stijl. Maar ik heb gister een topic geopend en daar raadde iemand me aan om een grotere maat schoen te proberen. Bindingen losser heb ik al geprobeerd, maar dan voel ik me niet meer veilig omdat ik dan speling heb in mijn binding.