. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Mandy_ schreef:
milo schreef:echt heel leuk!!
ik zou goed bedenken wat ik graag zou willen hebben, en eventueel de diamant daarvoor inruilen.
Als je hem nu verkoopt en je hebt €5000, heb je het geld wel, maar dan..? casperrr schreef:Is nog best een joekel! Persoonlijk zou ik hem niet verkopen, ik denk dan altijd, het is maar geld... Zou hem gewoon houden en lekker van genieten! Als er ooit eens een tijd komt dat je echt geld nodig hebt kun je het altijd overwegen.Als je hem nu verkoopt en je hebt €5000, heb je het geld wel, maar dan..?
Maar zolang ik de auto van ons mam veel mee kan nemen komt die wagen er ook nog niet hoor en dus de diamant nog bij mij

casperrr schreef:Diamonds Are Forever....
Wat leuk dat je die hebt gewonnen! Zou toch wel twijfelen, zou zonde zijn om hem te verkopen en dat je minder waarde terug krijgt. Maar aan de andere kant, durf je met een diamant van €5000 op straat rond te lopen...?
ik zou hem ook verkopen hihi zou veeltste bang zijn hem te verliezen oid
yousra schreef:casperrr schreef:Diamonds Are Forever....
Wat leuk dat je die hebt gewonnen! Zou toch wel twijfelen, zou zonde zijn om hem te verkopen en dat je minder waarde terug krijgt. Maar aan de andere kant, durf je met een diamant van €5000 op straat rond te lopen...?
Waarom zou dat trouwens niet kunnen?
Mijn moeder loopt ook wel soms met sieraden tussen de 5000 en 10.000 euro en niemand die er naar kijkt hoor
Je weet maar nooit waar iemand woont of in wat voor B-weg/steegje/stad er wat kan gebeuren.
De een voelt zich er misschien ongemakkelijk bij om met zo'n waarde over straat te gaan. Mijn moeder heeft ook super dure parels thuis liggen, maar die vind dat niet fijn om er (dagelijks) mee over straat te gaan.

yousra schreef:casperrr schreef:Diamonds Are Forever....
Waarom zou dat trouwens niet kunnen?
Mijn moeder loopt ook wel soms met sieraden tussen de 5000 en 10.000 euro en niemand die er naar kijkt hoor