Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fiffill schreef:Nee Madeira_ dat heb ik niet.Mijn dromen zijn zo echt alsof het mijn eigen leven is.
Alleen zoals ik al zij bij die momenten dat ik wakker word en niks meer kan doen, als ik dan ga dromen dan heb ik wel door dat ik in een droom zit omdat ik in feite wakker ben.
@ Zoezie: wel leuk zo'n ballonvaart, al was het als echte verassing misschien nog leuker geweest.
Het is alleen niet altijd fijn. Ik was ook de enige die wist dat mijn oma ging overlijden, toen ze net had gebeld dat alles goed met haar ging. Ik heb dat ook wel vaker, ik weet wel vaker wanneer er iemand van mijn vrienden ziek is. Dan spreek ik diegene op MSN of aan de telefoon, en dan zeg ik al "beterschap" voordat ik te horen heb gekregen dat hij of zij ziek is. Dan zijn ze vaak ook nogal bevreemd.
Fiffill schreef:Dat bedoel ik ook, dat droom ik ook niet.
Ik vind het niet spooky verder, is gewoon zo.
Fiffill schreef:Hm, ik ben zelf heel erg nuchter en down to earth.![]()
En inderdaad, ik vertel mijn dromen ook nooit omdat ik uit ervaring weet dat mensen er vaak nogal vreemd op reageren.
Fiffill schreef:@ x_liesje_x: toch is er een groot verschil tussen slaapverlammingsdromen en "gewone" dromen; bij slaapverlammingsdromen is alles nog veel echter dan de gewone dromen al zijn. Dan lijkt het bijv. ook alsof er iemand in je kamer staat, of je hoort stemmen e.d.
En nee dat is nog niet voorbij gekomen Mientjeuh, ik ga het nu even lezen.
marleen_usar schreef:Zoezi het meisje wat verongelukte ben jij zelf,je hebt namelijk mensen nodig om te dromen en die mensen kies je zelf uit.Het verongelukken betekend dus dat er ergens een einde aan kwam.