kan je weer gaan uitkijken naar de lente hahahaKerstboom vind ik wel supergezellig! Hoeft niet overdreven, maar een nepboom met ballen en lichtjes is toch een echte must
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
kan je weer gaan uitkijken naar de lente hahaha

Jilly_Hayco schreef:De enige reden waarom ik naar Kerst uitkijk is omdat je de kortste dag van het jaar dan alweer achter de rug hebtkan je weer gaan uitkijken naar de lente hahaha
Kerstboom vind ik wel supergezellig! Hoeft niet overdreven, maar een nepboom met ballen en lichtjes is toch een echte must
Ik kan het toch niet met mijn familie vieren. patjelisa schreef:23 of 24 dec is toch de kortste dag?

Suzanne F. schreef:patjelisa schreef:23 of 24 dec is toch de kortste dag?
21 dec.
patjelisa schreef:trouwens ik vind kerst ook leuk omdat ik kerstavond 24 dec. 5 jaar met mijn mop heb.

Suzanne F. schreef:patjelisa schreef:trouwens ik vind kerst ook leuk omdat ik kerstavond 24 dec. 5 jaar met mijn mop heb.
Lief.
Voor mij zou het dan 4 jaar zijn...
Of als je door de stad loopt en die kerstversieringen hangen er al, welliswaar nog niet aan, maar toch! Het is gewoon zo gezellig allemaal!
) hopend op sneeuw en naar kerstdorpjes kijken
Joehoe
laat de sneeuw & de kerst maar komen

mayniac_val schreef:*even off-topic Sara_N, heb even in je profiel gespiekt, wat heb jij een leuke quotes zeg!

lausan schreef:Ik heb totaal het tegenovergestelde: absoluut totaal geen zin in Kerst... Dit wordt namelijk de eerste keer zonder papa (overleden in mei) en we zien er als een berg tegenop. Iedereen gezellig met de hele familie bij elkaar en bij ons is er gewoon een groot gat...