Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

). Maar verder ben ik ook niet zo'n makkelijk persoontje... ben wel heel makkelijk met mensen opzich maar er valt niet voor iedereen makkelijk met mij om te gaan zegmaar, haha.
Casca schreef:@nikita_benno: heel veel succes!! Maak er wat van
en laat je het even weten?

plutolover schreef:Silence schreef:Ik heb het ook.
Ben 22 jaar, maar ook nog nooit een vriend gehad.
Zelf denk ik persoonlijk altijd dat dat logisch is, dat er nooit iemand op mij zal vallen.
Dat zijn helaas de overblijfselen uit mijn kindertijd waarin ik ontzettend gepest ben.
Vind mezelf niet zoveel waard.....
ik ben vroeger ook gepest en vaak afgewezen door jongerns daarom is het denk ik ook erger geworden. Maar ik vind mezelf wel wat waard.(klinkt stom maar dat komt door me paard) hopelijk ga jij dat ook zien dat je zeker wel waard bent
Ik had tot 15 ook nog nooit een vriendje gehad en nu twee jaar later ben ik ook een serieuze relatie en een heleboel scharrels rijker.
Mijn tip, probeer niet eens te gaan voor een jongen waarvan je denkt dat hij jou niet ziet staan, dat werkt niet. Macho types moet je juist met de nek aankijken en negeren, en dan ben je opeens interessant en komt het allemaal van hun kant, is een hele goede truc, werkt eigelijk altijd! En nog een tip, behandel kerels altijd zo als ze jou behandelen; weet je dat je enkel een lolletje bent, zie hun dan ook op die manier! Dan kun je namelijk nog een leuke avond hebben zonder gekwetst te worden.
En de allerlaatste tip, iedereen is mooi op zijn of haar manier, er zijn nog ontelbaar andere factoren die tellen! Het ligt er aan hoe je je presenteerd, hoe je overkomt, want je gedraagt je en beweegt je zoals je je voelt. Zelfverzekerdheid en vrolijkheid zijn aantrekkelijk!
) dan is het wat mij betreft weer over..
highwaykind schreef:Heb uitgaan nooit leuk gevonden. Ben wel muzikaal, ben wel atletisch, maar zodra die 2 gecombineerd moeten worden (dansen) gaat er wat fout.

maar die gaan vaak naar kroegen enzovoorts.
Als ik de ware tegenkom super, zo niet, jammer maar ik vermaak me wel
*
**
haha *ook uit bouwjaar 89
*
Te hoge eisen oid.
) totaal singel geweest, ik ben tot die tijd heel erg vaak afgewezen en heb wel een aantal eikels gehad die het er echt om deden om je zoveel mogelijk pijn te doen geloof ik. Daardoor werd ikzelf na een tijdje nogal afwijzend, als ik iemand ontmoette met uitgaan of wat dan ook en hij vroeg mijn nummer moest ik opeens naar huis. Maar ik heb wel in de kroeg mijn vriend ontmoet, terwijl ik mezelf maar voorhield dat ik helemaal geen vriend wilde. Ik vertrouwde hem vanaf moment 1 en dat doe ik nog steeds. Hij heeft echt een berg meisjes achter hem aan huppelen en die hebben echt de meest verschikkelijke dingen over mij of tegen mij gezegd maar dat kan me hélemaal niks schelen!
. Even later bleek dat die gewoon iemand voor de seks zocht.
Gister hele leuke avond gehad, gezellig gepraat met een gozer, alleen dies al begin 30