nog nooit een vriendje gehad

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dennisje

Re: nog nooit een vriendje gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 20:20

ik ga wel vaak elke zaterdag stappen maar puur voor de gezelligheid en drink verder ook niet. wij gaan naar een klein cafe en kennen daar iedereen en is altijd gezellig

en vanavond ga ik ook naar die leuke gozer we zijn alle2 gek op elkaar maar we zetten geen van beide de eerste stap vanavond ga ik het maar is proberen

wish me luck

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 20:21

Succes!!

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 20:24

Fijne avond en veel succes!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 20:25

*Meld zich*
Ook hier een 21-jarige zonder vriendje. Nooit geweest ook. Maarja, geduld is een schone zaak. Alleen erg lastig als je geen geduld hebt... Tong uitsteken
@ Wuis: Jij bent écht niet vreselijk hoor! Ga je mee naar het schoolfeest ? Knipoog

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 20:25

dankje ik hoop dat we iets verder komen vanavond ik zal het morgen wel hier neerzetten hoe en wat bokse allemaal

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 20:26

@nikita_benno: heel veel succes!! Maak er wat van Knipoog
en laat je het even weten? Haha!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 20:27

Ook ik meld me in dit rijtje! Lachen
Ik ben er gewoon nooit klaar voor geweest, ik ben nu 16 en eigenlijk pas sinds een paar maanden heb ik zoiets van ja, ik ben wel toe aan een vriend! Daarvoor best wel heel onzeker geweest, wat dingen meegemaakt vroeger en pas nu mijn zelfvertrouwen weer terug. Er zijn soms wel jongens die op me vallen, maar dan val ik niet op hen ( lekker handig Clown). Maar verder ben ik ook niet zo'n makkelijk persoontje... ben wel heel makkelijk met mensen opzich maar er valt niet voor iedereen makkelijk met mij om te gaan zegmaar, haha.

Maar dametjes, ik hoop dat jullie beseffen dat jullie nog jong zijn en minstens 60 worden ( vind ik) en dat jullie dus nog 10 tallen jaren te gaan hebben. 'Op ieder potje past een dekseltje' zegt mijn vriendin altijd en er komt vanzelf iemand voorbij! Lachen

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 20:28

Casca schreef:
@nikita_benno: heel veel succes!! Maak er wat van Knipoog
en laat je het even weten? Haha!

ja ik zal het laten weten doe ik morgen gelijk als ik opsta

amorlover1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 20:47

plutolover schreef:
Silence schreef:
Ik heb het ook.
Ben 22 jaar, maar ook nog nooit een vriend gehad.
Zelf denk ik persoonlijk altijd dat dat logisch is, dat er nooit iemand op mij zal vallen.
Dat zijn helaas de overblijfselen uit mijn kindertijd waarin ik ontzettend gepest ben.
Vind mezelf niet zoveel waard.....

ik ben vroeger ook gepest en vaak afgewezen door jongerns daarom is het denk ik ook erger geworden. Maar ik vind mezelf wel wat waard.(klinkt stom maar dat komt door me paard) hopelijk ga jij dat ook zien dat je zeker wel waard bent

Dit is bij mij ook ik ben vroeger ook heel erg gepest(ben 17) ik kreeg op mijn 11de mijn paardje en door haar ben ik wel sterker geworden en zag ik weer wat nut in het leven omdat ik eindelijk wat leuks in mijn leven kreeg.En heb eigenlijk ook nog nooit een vriend gehad(ja eentje maar die kon je niet echt een vriend noemen)
Ik ben ook heel erg verlegen dat speelt bij mij ook een grote rol
Misschien komt het ooit nog of misschien ook niet.
ik heb mijn paard en daar ben ik heel erg gelukkig mee Haha!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 21:03

Ik zeg altijd; op ieder potje past een dekseltje. Ja Ik had tot 15 ook nog nooit een vriendje gehad en nu twee jaar later ben ik ook een serieuze relatie en een heleboel scharrels rijker. Lachen Mijn tip, probeer niet eens te gaan voor een jongen waarvan je denkt dat hij jou niet ziet staan, dat werkt niet. Macho types moet je juist met de nek aankijken en negeren, en dan ben je opeens interessant en komt het allemaal van hun kant, is een hele goede truc, werkt eigelijk altijd! En nog een tip, behandel kerels altijd zo als ze jou behandelen; weet je dat je enkel een lolletje bent, zie hun dan ook op die manier! Dan kun je namelijk nog een leuke avond hebben zonder gekwetst te worden. Vork En de allerlaatste tip, iedereen is mooi op zijn of haar manier, er zijn nog ontelbaar andere factoren die tellen! Het ligt er aan hoe je je presenteerd, hoe je overkomt, want je gedraagt je en beweegt je zoals je je voelt. Zelfverzekerdheid en vrolijkheid zijn aantrekkelijk! Lachen

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 22:16

Ik zal me hier ook maar melden, ik ben 18 en heb ook nog nooit echt een relatie gehad. Ook een soort afsluitingsangst..
Op een of andere manier ben ik heel wantrouwig, krijg wel eens aandacht van jongens, maar zodra ik het te serieus vind worden (als ik hem al de moeite waard vind Bloos ) dan is het wat mij betreft weer over..
Ik heb afgelopen half jaar een best zware periode moeten doorstaan, toen had ik ook totaal geen behoefte eigenlijk aan een serieuse relatie, nu lijkt het me op zich wel leuk maar ik werp me echt niet zomaar aan de voeten van elke jongen.. Ik zie wel hoe het verder gaat Nagelbijten / Gniffelen

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 08:18

highwaykind schreef:
Heb uitgaan nooit leuk gevonden. Ben wel muzikaal, ben wel atletisch, maar zodra die 2 gecombineerd moeten worden (dansen) gaat er wat fout.

Huilen van het lachen

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 09:09

@ nikita_benno: en? Hoe was je avond? Haha!

@ highwaykid, wat boven me is gequote... Veel mensen in mijn omgeving hebben er ook last van Knipoog maar die gaan vaak naar kroegen enzovoorts.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 09:22

Toen ik 18-20 was kon ik me ook nooit voorstellen dat er ooit iemand zou zijn die mij leuk genoeg vond voor een relatie.. Inmiddels bijna 25 en nog steeds nooit een serieuze relatie gehad, maar nu vrijwillig. Ik geniet van het single zijn en scharrel vrolijk rond Knipoog Als ik de ware tegenkom super, zo niet, jammer maar ik vermaak me wel Knipoog

totomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 12:46

hallo, ik ben nu 19 jaar en ik heb ook nog nooit een vriendje gehad. dit komt zeer waarschijnlijk doordat ik me afsluit van mensen (vooral jongens). er is nu wel een die ik erg leuk vind maar ik durf dus niks tegen hem te zeggen. ik vind dit heel irritant en het wordt erg vervelend. dus als er mensen zijn die tips voor me hebben hoor ik het graag... mag ook via pb;)

xoxsannexox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 12:47

Ik meld me ook! Ik ben 19 en ook nog nooit een vriend gehad!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 12:53

*wat me opvalt is dat de mensen uit 1989 (ik zelf ook) wel in de meerderheid hier zijn? Haha!*

**voelt zich niet meer alleen Tong uitsteken **

totomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 13:02

ja misschien is het wel een slecht jaar geweest om geboren te worden:P

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 13:18

of moeten wij daar gewoon iets aan gaan veranderen Tong uitsteken haha *ook uit bouwjaar 89 Knipoog *

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 13:20

Ik heb wel vriendjes gehad, maar toen de laatste relatie na 8 maanden stuk liep realiseerde ik me dat ik eigenlijk helemaal niet toe ben aan een serieuze relatie. Ik heb dus nu al een jaar bewust geen vriendje. *LOL*

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 13:28

Gisteravond ook uit geweest, het zijn gewoon niet mijn types? Clown Te hoge eisen oid.

Hoe was je avond Nikita : ben benieuwd! Lachen

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 13:34

ja ik ook Haha!

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 13:43

liever lang singel dan vriendje na vriendje na vriendje hoor! Ik ben tot mijn 18e(oké ik was nog een week 17 Clown ) totaal singel geweest, ik ben tot die tijd heel erg vaak afgewezen en heb wel een aantal eikels gehad die het er echt om deden om je zoveel mogelijk pijn te doen geloof ik. Daardoor werd ikzelf na een tijdje nogal afwijzend, als ik iemand ontmoette met uitgaan of wat dan ook en hij vroeg mijn nummer moest ik opeens naar huis. Maar ik heb wel in de kroeg mijn vriend ontmoet, terwijl ik mezelf maar voorhield dat ik helemaal geen vriend wilde. Ik vertrouwde hem vanaf moment 1 en dat doe ik nog steeds. Hij heeft echt een berg meisjes achter hem aan huppelen en die hebben echt de meest verschikkelijke dingen over mij of tegen mij gezegd maar dat kan me hélemaal niks schelen!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 13:51

ik ook bouwjaar 89, rotte is dat ik het uitgaan in de skihut leuk vind, maar de gasten daar te dronken zijn om een leuke uit te pikken. En dan heb je eindelijk sjans, gaat die achter je staan en grijpt je gelijk bij de kruis. Ja ho effe, daar ben ik dus niet van gedient hoor. Dus weg scharrel Tong uitsteken . Even later bleek dat die gewoon iemand voor de seks zocht.
Bah, zo vrouwoneerend vind ik het als ze je gelijk bij je kruis grijpen.

En alezz, wat herkenbaar betreffende het telkens afgewezen worden en daarna zelf afwijzend zijn. Dat is hetgeen waar ikzelf overheen moet komen.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 13:54

Hier ook bouwjaar 1989 Huilen van het lachen Gister hele leuke avond gehad, gezellig gepraat met een gozer, alleen dies al begin 30 Nagelbijten / Gniffelen