Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Janine1990 schreef:Dat is gewoonweg belachelijk, extreem laag niveau. Dat was ook wel te zien aan de resultaten van die toets die je in groep 8 krijgt. Ik weet de naam niet meer.
Die toets, is een maatstaf voor de school, en als je dan op een gemiddelde van 520 komt, is dat belachelijk laag!
steeffie schreef:& even off topic:Janine1990 schreef:Dat is gewoonweg belachelijk, extreem laag niveau. Dat was ook wel te zien aan de resultaten van die toets die je in groep 8 krijgt. Ik weet de naam niet meer.
Die toets, is een maatstaf voor de school, en als je dan op een gemiddelde van 520 komt, is dat belachelijk laag!
Ik neem aan dat je de CITO bedoeld? De CITO toets is grotendeels een intelligentietoets, en wordt vaak compleet onterecht gebruikt als kwaliteit meting voor scholen. Het kan best een slechte school zijn geweest hoor, maar dat er maar een paar leerlingen op het VWO terecht zijn gekomen hoeft helemaal niets te zeggen over de kwaliteit van het onderwijs
ze hoeven je niet aardig te vinden, je dochter moet gelukkig worden
marleen_usar schreef:Ja ze is naar die training geweest, en ik heb een gesprek op school met de directeur er bij.Ik ga eisen dat ze wat doen

marleen_usar schreef:Mijn man gaat bewust niet mee,die kookt dus die blijft thuis.
Shadow0 schreef:marleen_usar schreef:Ja ze is naar die training geweest, en ik heb een gesprek op school met de directeur er bij.Ik ga eisen dat ze wat doen
Maar je hebt toch al eens eerder met de directeur gesproken? En ze hebben toch al eens eerder beloofd dat ze wat gaan doen? Heb je voor jezelf concrete grenzen wat je wilt en wat je wel en niet acceptabel vindt? En geloof je de directeur als die een beetje vaag zegt 'er echt mee aan de gang te gaan'?
dwaallicht schreef:Als ik heel eerlijk ben had ik ook niks anders van de TS verwacht. Bij al haar posts vind ik haar overkomen als iemand die veel te veel in een eigen wereldje leeft.
Ik ben zelf vroeger ook gepest en weet wat het inhoudt. Ik gun het geen kind om mishandeld te worden door klasgenoten. Als je als volwassene geslagen, gestompt en bedreigd wordt, ga je naar de politie. Voor een kind is het nog een veel angstiger ervaring en daar mogen kinderen het dan maar zelf uitzoeken.
Ik zou zeggen, regel een andere school, hopelijk is je kind nog niet verschrikkelijk beschadigd.
marleen_usar schreef:Ja ze is naar die training geweest, en ik heb een gesprek op school met de directeur er bij. Ik ga eisen dat ze wat doen anders gaat ze daar weg.Ik wil precies weten wat er zoal op een dag gebeurd?
marleen_usar schreef:Mijn man gaat bewust niet mee,die kookt dus die blijft thuis.
.