Laatst had mijn IC van 17:52 vertraging, ongeveer een kwartier. En de stoptrein vertrok om 18:03, dus die kwam eerder binnen. Iedereen die stond te wachten propte zichzelf in die stoptrein, dus ik besloot nog even te wachten. En jahoor, 2 minuten later kwam de IC binnen. Dus ik zat in een vrijwel lege IC terwijl de stoptrein bomvol zat. En ze vertrokken ook nog tegelijk.
Alleen wel jammer dat de IC niet voorbij de stoptrein kon komen. Achja, alles beter dan als een sardientje in die stoptrein haha
nou ik vind de treinen maar niks de laatste tijd.. heb alleen maar vertraging, en ga net over een rotstuk zegmaar, tenminste vind ik moet van obdam naar alkmaar, van obdam naar hhw gaat nog wel, maar vanaf daar wordt het echt een ramp.. hopen dat we vandaag voor de 1e keer deze week geen vertraging hebben!
Ik moet straks 3 uur naar Groningen en 3 uur terug Heb maar 2 boeken mee, harry potter deel 5 en als die uit is heb ik de bijbel nog, die kost veel meer tijd om te lezen dan al die andere boeken
Ik heb sowieso ALTIJD een boek mee, ook al duurt het maar 10 minuten.. Stel dat ik daar toch moet wachten o.i.d.. En aangezien ik vorig jaar minstens 1x per week amsterdam-groningen deed ken ik dat traject ondertussen ook weer wel. Nu eens in 2 weken (nu toevallig wat vaker) leiden-groningen en ik ken de traject iets te goed
Haha raaare dromen! Ik droomde vanacht dat er aaaaallemaal bommenwerpers boven de stad hingen, in vorm van tomatenketchuptubes. Daar werden we mee gebombardeerd. Weeeird.
Mijn nieuwe dienstregeling is trouwens amper veranderd, 1 minuutje eerder van Utrecht naar Den Haag.
Ik hoop dat morgen alles goed gaat, ik moet namelijk een bus naar Brussel halen . Ik kan wel een trein eerder nemen, maar dan ben ik 3 kwartier te vroeg, dan sta ik om 7 uur al op Amstel in de kou .