hihi ik las die post en riep direct: MENEER CACTUS! (klein detail: de enige die me dat hoort roepen is mn kat... ehhhh beetje enthousiast misschien?) Met kweetniet en mevrouw stemband Geweldig!
Een vriendin van mij is wat minder bedeeld wat betreft haar borstpartij.. Haar dochter van 7 vroeg laatst wat nou precies het verschil was tussen een jongentje en een meisje,..
Vriendin zegt, Jongetjes hebben een piemeltje, meisjes hebben borsten en een doosje..
Vraagt haar dochter... Maar ben jij dan een jongen? Waar zijn jouw borsten dan?
Ik heb er zelf ook nog 1. Van de kinderen uit mijn stageklas. Na een gesprek over of ik nog naar school ging, en wanneer ik dan klaar zou zijn met school:
Kind: ''Maar eh juf, hoe oud ben jij nu dan?'' Ik: ''Ik ben nu 19.'' Kind: ''Aaah oké!'' Kind2: ''Maar weet je.... Dan ben jij eigenlijk nog maar net volwassen!!''
Een van mijn oppaskindjes over mijn nieuwe broek 'Wat heb jij een rare broek aan, je lijkt wel een jongen' En tegen haar moeder iets later: 'Mama, waarom zie je eruit als een omatje?'
Ik was net met de familie uit eten in een chique restaurant voor de 90e verjaardag van mijn oma. Mijn neefje moest naar de wc, zegt hij tegen een mevrouw die net van de wc komt 'u heeft toch niet gepoept he, want dat stinkt!' zijn moeder stond even raar te kijken waarop hij zei 'dat moet ik weten hoor anders neem ik die wc niet...
Mijn zusje en een paar vriendinnen (tussen de 11 en 14) hadden het over oma's en overgrootmoeders.
Zusje: Mijn beide oma's leven nog en wonen ook nog in een boerderij. Vriendin: Mijn oma woont op zichzelf Andere vriendin: Mijn overoma woont ook op zichzelf... onder de grond!
Best wel hard, maar toen ik het hoorde in combi met haar gezicht kon je me opvegen
Bloempotje
Geplaatst: 19-07-09 00:58
Nou niet echt een uitspraak maar wel pas;
Ik was in de bossen met mijn paard en had een hengstenvlecht in zijn manen liggen. Kwamen er kleine kinderen aan 'is het een jongen of een meisje'? Ik; 'een jongen ' Kind; 'Volgensmij echt een meisje hoor, want die heeft een vlechtje en dat is alleen voor meisjes'!
bokken123
Geplaatst: 20-07-09 13:58
Gisteren had ik nog concours. Een vader en 3 kinderen waren bij de trailers aan het kijken voor paarden. Ik ben mijn pony aan het afzadelen, zegt 1 van de kinderen tegen zijn vader: OOOH!! Papa! Kijk!, dat paard heeft kleertjes aan en sokken. Ik had een deken en bandages om
Mijn dochter praat niet, maar weet feilloos alle geluiden te maken. Mijn man en ik zaten in de auto en ik ging eruit dus we gaven elkaar een kus, horen we achter ons vanuit het zitje echt zo'n smak-kus komen Hihihihi En elke keer als wij elkaar een kus gaven dan maakte zij dat geluid echt geweldig!!!
berdien85
Geplaatst: 20-07-09 18:57
pluklief schreef:
Een van mijn oppaskindjes over mijn nieuwe broek 'Wat heb jij een rare broek aan, je lijkt wel een jongen' En tegen haar moeder iets later: 'Mama, waarom zie je eruit als een omatje?'
Wat voor broek had jij aan dan???
Lady1969
Geplaatst: 21-07-09 08:19
Kook programma op tv, "en dan voeg je een lente ui toe"
Kijkt Daphne (bijna 7) mij aan Heb je ook winteruien mamma??
Ik hoorde dr gister 1 van mijn tante, die was in gesprek mn dr kleindochter. Daisy:Later wil ik moeder worden. Dr moeder: En wat word ik dan? Daisy:Uhm... Dr moeder: Oma! Dr oma: En wat word ik dan? Daisy: ''Denkt lang na'' Dan ben je dood!
MandyR
Geplaatst: 21-07-09 08:58
Vertel haar maar niet over de winterpeen dan.
Sterre
Geplaatst: 21-07-09 10:49
Gisterenavond op de vrjaardag van mijn schoonmoeder:
Zegt mijn schoonvader tegen zijn jongste kleindochter (mijn nichtje, net 3 geworden): "Ga maar even naar je tante!" Nichtje: "dat is niet mijn tante, dat is mijn Caroline!" (Kreeg meteen 2 kleine armpjes om m´n nek .)
Sandraaaa
Geplaatst: 21-07-09 14:51
haha prachtig die uitspraken.. mijn moeder vertelde me laatst ook iets over mezelf toen ik klein was.. volgens mij een jaar of 3..
was een boekje aan het lezen.. en had het boekje over de kop. zegt mijn moeder tegen mij. ' sandra je hebt het boekje over de kop, zo kan je het niet lezen'.. had mijn moeder vreemd aangekeken, en deed het boekje op mijn hoofd. 'zo goed mem?'
mackkwek
Geplaatst: 22-07-09 00:02
vandaag gebeurd:
toevallig moesten we vandaag bij het amstelhotel in amsterdam zijn. wisten wij veel dat op dat moment U2(bono etc) daar logeerden en dus naar buiten kwamen om naar hun concert te gaan. Ons dochtertje van elf stond vooraan bij het hek op hem te wachten.
naderhand kwam ze heel enthousiast naar me toe gerend: " kijk mam,. ik heb een hand gehad van BONZO!!!" (ze bedoelde dus Bono )
ps. driemaal raden wel merk voer onze hond eet: bonzo dus haha
Arlette_
Geplaatst: 24-07-09 16:17
Vroeger hadden mijn ouders een keer een nieuwe auto gekocht. En mijn vader had toen mijn broer ( toen 4 ofzo ) uitgelegd over de nieuwe auto en dat de nieuwe auto stuurbekrachtiging had. Nou de volgende dag zaten mijn moeder en mijn broer in de auto, vraagt hij aan mijn moeder : en mam, rijd dat nou fijn, stuurverkrachting?
x_Rebecca
Geplaatst: 27-07-09 18:25
Vandaag een paar mooie uitspraken gehoord van de kinderen van de boer waar ik op het moment werk.
Jongentje (3) was gister samen met zijn moeder en zusje naar de zwarte cross geweest. Komtie heel blij de kantine binnen "MAAAAAM. wanneer mag ik weer brommers kiekn?" (Moet je vooral doen met 4 puberende meisjes in dezelfde kamer )
En het meisje (5) staat eens even te kijken naar hoe wij werken, zet dr handjes in dr zij en zegt heel bijdehand "Lukt het dames?" En een paar minuten later "Jeetje en dit noemen we tegenwoordig muziek... "
geweldige kinderen echt waar .
Anoniem
Geplaatst: 27-07-09 19:01
Vanochtend met rijden was de kleindochter van de eigenaar mee, ze is net 3 jaar. We waren naar de bak toe gestapt en ik stapte eerst een rondje in de bak omdat m'n bijrijdpaard nogal schrikkerig is. Nu dus ook weer, het ene moment is er niks aan de hand, het volgende moment schiet ze behoorlijk opzij. Hoor ik van de kant:"Wel voorzichtig doen *mijnnaam*!" Kwam er zo bijdehand uit, net alsof paardjelief zo schrok door iets wat ik deed