[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 23:26

vinurr schreef:
djuulsie schreef:
Vind een theepot eigenlijk wel leuk... :=

enne, er bestaan ook kleine plantjes hoor... heb ik thuis ook!

Ja maar ze wilde dus zo'n 'vrolijke theepot' jeweetwel, met kleurtjes en bloemetjes! We waren pas al samen op pad geweest en tot de conclusie gekomen dat ze allemaal best duur waren! (Ja, ook bij de xenos geweest, alleen daar hadden ze geen leuke) en ik ga geen theepot van 35 euro kopen :P

En over die plantjes, ik hoorde dr pas toevallig dus zeggen dat ze die niet meer wilde omdat het anders echt uit dr huis zou barsten :P

Misschien een hippe theemuts? Of zo'n warmhoudding waar je theelichtje in moet doen?
En anders maak je een theepakket. Weet je in ieder geval dat ze het leuk vindt, omdat ze naar een theepot op zoek was :P

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:19

Ik heb ook een idee nodig!

Oké, dit klinkt best raar als ik dit ga vertellen.

Ik ben fan van een 'bn-er', die in een musical speelt op het moment, die cabaretier is, en in films heeft gespeeld. Niet iedereen kent hem van naam, maar wel een rol die hij gespeeld heeft.

Ik ben ongeveer 7 x naar zijn musical geweest, ga achtetraf dan even naar hem toe om bij te kletsen, en of er verbeterpuntjes zijn, en gewoon even kletsen hoe de week is geweest, en zijn week, etc, echt, ik vind het een vakman, maar ben ook helemaal gestelt geraakt op zijn karakter, op deze man zelf.
Zat gister in de show, 2e rij, en vrouw, die naast me zat, vroeg ; 'Kent hij jou, en mag ik een brutale vraag stellen? Is hij jou vriendje?" Uh.. Nee? "Hij kijkt de hele tijd naar je, en dan glundert hij helemaal!" Oh, oké haha!

Nu ga ik binnenkort naar zijn laatste show toe, ik ga er mee stoppen, kost me teveel geld elke keer, zowel de treinreizen als de kaartjes zelf. Nu wil ik hem bedanken, ik wil hem wat geven, iets waar ik mee kan laten zien hoeveel hij voor mij betekent, als vakman, maar ook als persoon. Ik wil er een briefje bij doen, om hem te bedanken, etc. Maar waar kan ik nu mee aankomen voor hem? Ik ga eerst naar de show, dus een bos bloemen kan ik niet geven haha. Iemand een leuk en orgineel idee?

_Kelly_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 18:07

Lieve mensen.
Mijn vriendin wilt heel graag geld voor haar verjaardag,
maar hoe kan je dit leuk maken?
xx

ZZZZZ

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:09

even google op geld vouwen,
heb ooit leuke olifant gevouwen van briefje van 5, dan ik kaart plakken, is leuk om tegeven.
kost wel effe wat oefening, maar was mij ook in een keer gelukt.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 21:32

Een vriendin van mij heeft afgelopen week verteld dat ze zwanger is, 4 weken nu, dus nog maar erg kort.
Ik wil haar iets geven, gewoon iets kleins, maar wel om te laten zien zeg maar dat ik blij voor ze ben :j
Het moet echt maar een kleinigheidje zijn, als straks de kleine er is geef ik liever wat " groters "...

MAAR... wat is leuk ?? En is het eigenlijk wel leuk om nu al iets te geven, is het niet beter om nog te wachten tot na de eerste echo ? wat vinden jullie ?

locorette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 22:21

Momenteel zit ik in het examenjaar en ik heb gewoon nog nooit zo'n geweldige mentor gehad.
Ik zat erg in de problemen dit jaar, voornamelijk met mijzelf en thuis en ze heeft mij er als het ware doorheen getrokken.
Nu wil ik haar als bedankje iets geven, maar nu is de vraag wat?
Ik heb niet echt een vast budget, ik ben gerust bereid om haar iets duurders te geven omdat ze momenteel ook de enige is die ik ook echt kan vertrouwen enzo. Dus ze verdient echt wel iets zeg maar :o

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 22:26

gewoon Merci met bosje bloemen en een kaartje?

xXxXsasxXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 23:02

Ik zoek een cadeautje voor m'n vriend. Hij wordt 21.
We hebben nog niet zo lang wat (3 maanden), en ik ken hem nu een half jaar.
Weet iemand misschien wat leuks?

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:09

sunshine schreef:
Een vriendin van mij heeft afgelopen week verteld dat ze zwanger is, 4 weken nu, dus nog maar erg kort.
Ik wil haar iets geven, gewoon iets kleins, maar wel om te laten zien zeg maar dat ik blij voor ze ben :j
Het moet echt maar een kleinigheidje zijn, als straks de kleine er is geef ik liever wat " groters "...

MAAR... wat is leuk ?? En is het eigenlijk wel leuk om nu al iets te geven, is het niet beter om nog te wachten tot na de eerste echo ? wat vinden jullie ?

Misschien een heel stom idee.. Maar een leuk fotolijstje waar ze de eerste echo foto in kunnen doen? Er bestaan van die hele leuke baby fotolijstjes :)

Truf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 14:49

@ locorette, is er iets waar ze van houdt? Bijvoorbeeld als ze vaak thee drinkt, kan je een theepakket maken met wat lekkers er bij.

Heel slecht, maar ik ben op zoek naar iets leuks dat mijn vriend aan mij kan geven voor mijn verjaardag. Echt hopeloos dat ze niks kunnen verzinnen, maar wat dat betreft zijn we echt Toos en Koos Inspiratieloos.
Ik word 24 en we zijn 4 jaar bij elkaar, dus mag best een wat groter cadeau zijn. Hij had het er over dat hij iets zocht wat langer mee gaat en iets ontspannends (kan ik af en toe wel gebruiken :P ).

Caiitliin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 18:10

@sunshine: Misschien zo'n ketting met een belletje voor op de buik?

Voor mijn vriend ben ik ook op zoek naar een cadeau! We zouden voor de kerst gaan skiën en ik kreeg parfum en een lingerie setje, maar het skiën is uiteindelijk niet doorgegaan en hij heeft nog een cadeautje tegoed! Weet iemand wat?

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 23:16

mijn vader word 50
iemand die iets leuks weet.
mag tot een redelijk budget (500)

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 23:33

Iemand een leuks valentijnascadeau? :D

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 11:34

Kelly ik moet ook wat weten voor valentijnsdag!

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 11:36

Ik heb al een lief kaartje gemaakt :) Misschien dat ik nog een foto van ons laat uitprinten voor op zijn kamer!

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 12:00

En ik denk dat ik vriendje lief mee neem naar de bioscoop op ''date'' ! :j

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 12:02

Mijn vriendinnetje krijgt een zilveren ketting met een slotje en een sleuteltje van zilver met diamantjes van Swarovski. :+:

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:06

Goh jij geeft veel geld uit met valentijnsdag ! :+ Met zijn verjaardag krijgt hij wel een groot cadeau! Valentijnsdag is voor mij iets kleins geven aan elkaar dus kom maar op met de ideetjes!!

RF_Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 16:31

weet iemand wat leuks voor vader wordt 54 ik geef elk jaar deo en wou iets speciaals doen ? iemand iedeetje ik zelf weet niks

ennaile

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 16:32

ik heb ook wat nodig voor valentijnsdag!
hihi kwam op het idee miss een hartjesfotolijstje met gekke foto erin?

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 16:34

RobinxD schreef:
weet iemand wat leuks voor vader wordt 54 ik geef elk jaar deo en wou iets speciaals doen ? iemand iedeetje ik zelf weet niks

Wat zijn zijn hobby's?
Kan je daar iets creabea mee doen? :)

RF_Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 16:36

Nymphadora schreef:
RobinxD schreef:

Wat zijn zijn hobby's?
Kan je daar iets creabea mee doen? :)

hij heeft niet echt hobby's

B_r_e_n

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 11:04

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 17:48

Ik heb een cadeau gekocht, althans.. Ik heb een waardenbon voor in een ferrari te rijden (die dag na valentijn hebben we 2 jaar dus we doen het in 1). :)

Het is zeg maar een waardebon, weten jullie hier een leuk idee mee om in te pakken ofzo? :D
Ik heb ook een kaartje waar ik een lief zinnetje op zet. Maar wil iets leuks hoe ik het in kan pakken ofzo. Ik ga het met plastic laten smelten, zodat het zegmaar waterdicht is en makkelijker in gepakt kan worden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 17:56

Hilde_q schreef:
Goh jij geeft veel geld uit met valentijnsdag ! :+ Met zijn verjaardag krijgt hij wel een groot cadeau! Valentijnsdag is voor mij iets kleins geven aan elkaar dus kom maar op met de ideetjes!!

Een boxer van de america today! :D Die zijn echt leuk haha :')!