Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:36

Sjokkemeule., weet je al wat meer of een oplossing ofzo??

rode_kool

Pervinco"]
[quote="frostwood schreef:
Maar wie is Mercury nou eigenlijk?
Bij jij nou een omnicum lid, of whatever?

Sorry mercury dat ik even voor je spreek... Maar ik durf (nog steeds) te zeggen dat mercury geen lid is van Omnicum. Durf ik mijn hand voor in het vuur te steken...

Ken het achterliggende verhaal inmiddels ook; kan best begrijpen dat ze het anoniem doet, erg goed zelfs...
[/quote]

Oke, maar ik vroeg me het sterk af, aangezien ze ineens vanalles er over wist enzo, maar dat is dus gewoon een shaduwaccount?

Georgette

Jeetje, heb een dag gewerkt en het topic is al van 15 naar bijna 80 pagina's. Ik heb een uur lang alle reacties gelezen. Dit is echt vreselijk. Ik hoop dat het allemaal meevalt met Lotte, al heb ik daar m'n twijfels over..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:37

Ik vind het heel moeilijk om er een gedachte bij te krijgen. Het kan ernstig zijn, maar het kan ook van niet. Een aantal dingen zeggen mij.....er is echt oliebol, maar aan de andere kant geloof ik niet dat haar vader haar lichamelijk wat zal aandoen. Met de nadruk op lichamelijk.

Ik denk echt wel dat ze over 2,5 week weer gewoon thuis komt, maar wat er daar in Brazillie gebeurd........ik zou het werkelijk niet weten wat ik hiervan moet denken.

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:39

Onlangs heb ik ook ervoor gezorgd om uit de buurt van een man te komen die zichzelf moest reinigen volgens zieners.
Hij had daar een heel ritueel bij met zelfs een geslachte kip in huis.
Moest ook naar Zuid-Amerika voor de laatste reiniging.
Aan de buitenkant was dit voor iedereen een hele rustige lieve man.
Wat de rest van de wereld ziet is niet altijd wat de mensen in de directe omgeving te zien krijgen.
Het kan ook zo zijn dat ze zelf een beetje is doorgeschoten in haar gedrag dat weet ik natuurlijk niet.
Maar als ik de reacties hier zo lees lijkt me dat onwaarschijnlijk.

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:41

Ow te snel op ok geklikt in vorige bericht.
Ik heb in de auto contact gehad met de kerk, en gewoon de situatie uitgelegd. Een verhaal vertellen over huiswerk heeft geenzin dat soort zaken trapt een kerk niet in.

Ik heb verteld dat ik met nagenoeg elke instantie contact heb gehad, en die doen nix om wat voor reden dan ook. En samen met mij meerderen. Ik heb de naam van de oom doorgegeven, en die is inderdaad wel bekend. De kerk overlegd wat nu wijsheid is en wat die oom nu wel en niet verteld kan worden. Ons wordt in ieder geval om geen contact met die oom te zoeken, wat wij dus vanaf nu ook gaan laten toch? Ikke wel in ieder geval. Als de kerk contact heeft, wordt ik weer ingelicht op mijn 06. Omdat ik die lijn ook zakelijk nodig heb, geef ik die liever hier niet vrij, ik hoop dat jullie daar respect voor hebben. Verder kijk ik of ik vannacht vluchthaven te pakken krijg en dan houd ik mij voorlopig even kalm, anders brand ik op, heb ook nog een prive leven.

Maar echt ik geloof dat we gedaan hebben tot nu toe wat we konden doen.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:42

Ik denk dat we nu gewoon moeten afwachten op een seintje van Lotte...

gretoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:42

heb net alle reacties es bekeken! wat een gedoe zeg!! Ik hoop echt voor iedereen, maar vooral vor lotte zelf dat het allemaal goed komt!

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:43

@ Lis Precies je kunt beter iets doen dan afwachten wie er gelijk heeft.
Hoe dan ook die familie heeft problemen en die zullen aangepakt moeten worden.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:44

Jeetje wat een verhaal. Ik heb eigelijk alleen maar het eerste verhaal kunnen lezen maar aan de reacties te lezen is ze nu dus "weg"???

Het eerste verhaal komt over alsof de vader 'ziekelijk' is. Ik heb al woorden als borderline en schizofrenie gehoord en zo gek klinkt me dat niet in de oren Ik hoop dat alles goed is met Lotte maar heb er geen lekker gevoel over. En net als iedereen zegt: lichamelijk geweld komt misschien niet aan de orde, maar geestelijke mishandeling/onderdrukking.. Scheve mond

leentje

Ik ben het met ArwenLune eens. Geestelijke mishandeling, manipulatie, ... kan enorm veel kwaad doen.

Ik hoop dat Lotte sterk genoeg zal zijn om boven alles te staan wat haar overkomt en op haar bord gegooid zal worden.
Maar langs de ene kant twijfel ik daar aan, als je ziet hoe haar vader haar elke keer weer aan het twijfelen kreeg (wel of niet meegaan naar Brazilië, "jamaar misschien komt het nu wel allemaal weer goed als ik deze ene keer nog toegeef", ...), met daarbovenop de speculatie dat ze zich "overgegeven" heeft aan de situatie en geen stennis gemaakt heeft op Schiphol, het vliegtuig, ...
Ja dan hebben we waarschijnlijk wel over 2.5 weken "een" Lotte terug, maar of dat nog dezelfde Lotte zal zijn als degene die vannacht zo hartverscheurend om hulp riep Verward

Langs de andere kant: als ze sterk genoeg is om deze 2.5 weken te doorstaan, dan vrees ik dat ze nog niet onmiddellijk terugkomt.

Ik wil me niet uitspreken over of en in welke situaties ivm Omnicum ze zal belanden, maar alleen al hoe haar vader gewoon thuis in Nederland al met haar omging, als je dat projecteert naar een situatie waar ze er helemaal alleen voorstaat, niet op Bokt kan om haar hart te luchten/om raad te vragen, idem voor vriendinnen, school, als ze gewoon geen kant opkan en echt ALLEEN is...
Ja da's geestelijke mishandeling. Ja volgens mij is het de bedoeling om haar geestelijk te breken. Lichamelijk maak ik mij geen zorgen om Lotte. Geestelijk vrees ik het ergste.
Laatst bijgewerkt door leentje op 04-06-04 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

rode_kool

Sjokke, goed werk weer, nu maar hopen dat we je snel weer wat krijgt te horen van die kerk.

gretoes

ik denk dat het afwachten betre is, als ze nou niet terug komt over 2,5 weken, ja dan is het echt niet goed, maar, ik vind het wel super wat iedereen doet!!

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:48

Ik vond dit in een topic in HK;
Jamy schreef:
Geplaatst: 13-03-04 13:42
Pffff ik snap het nit hoor
Gister was alles nog goed en opeens komt die 's middags ja en ik heb het gechekt of het goed is wat ik heb gedaan (bij de vrouw die de cursus leid ofzo ) en Jamy wil niet met je verder dus ze moet verkocht worden
Ben toen weggegaan en pas om 1 uur weer terug gekomen. Heb met vele mensen gepraat enzo. Wat mijn vader doet dat kan gewoon niet. Hij maakt mij helemaal kapot. Wat hij doet is geestelijke mishandeling en daarom gaan nu een paar mensen een klacht indienen bij de kinderbescherming. Je kind moet ten alle tijden voor jezelf komen. Maar dat ziet mijn vader niet meer in, hij is echt een beetje tjah gehersenspoeld ofzo Volgens hem (of die cursus dan) voeren wij al 3 levens een machtstrijd en heb ik 2 keer gewonnen, en dit keer moet hij winnen. Maar hij zegt zelf elke keer dat strijd voeren slecht is waarom doet die dat dan? Waarom wil die kosten wat kost 'winnen' hij maakt mij helemaal kapot echt waar, hij ziet gewoon niet in (of het boeit hem niks) dat hij mij echt kwijtraak, want waarschijnlijk ga ike rgens anders wonen. Hier kan het niet meer, iedereen zegt het ik moet hier weg, want ik stort straks echt in. Maar ja ik durf gewoon niet goed afscheid ook te nemen, ik woon hier toch al 16 jaar en dit is gewoon mij plekje maar ja het zal wel moeten Maar ik snap ook niet iedereen zegt tegen mij pa als je Lotte dr pony verkoopt dan raak je dr kwijt. En toch doet die het, ik voel me hier ondertussen ook niet welkom. Ik heb ook van alles geprobeerd, rustig met hem gepraat geschreeuw zelfs gedreigd met dingen maar hij ziet het gewoon allemaal niet meer hij is echt gek.
Mijn tante uit Arnhem heeft gister gebeld naarmij dat ze achter mij stond en dat ik altijd mag bellen en ze gaat kijken wat ze kan doen (zus van mijn moeder). En ze zegt ook dat ik moet weten dat mijn moeder dit echt niet gewild heeft. Echt fijn dat iedereen zo lief is voor me ik mag naar iedereen toe en iedereen wil me helpen met alles. dat is echt zo lief Alleen nu moeten we zien te voorkomen dat Jamy niet verkocht, maar de staleigenaresse en nog wat mensen zeggen dat ik mijn geen zorgen moet maken. Desnoods doen we een slot om dr box.

Ik haat me pa echt zo, maar ooit heeft hij mij nodig en dan keer ik hem de rug toe en dan zal die wel zien dat die het fout heeft gedaan. Ik kom er wel, maar hij graaft zijn eigen graf.

We hebben het steeds over een tante uit Groningen, is dit een andere? En heeft het dan misschien zin om deze op te sporen, aangezien uit dit bericht blijkt dat zij achter Lotte staat.

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:48

Ik lees en leef erg mee. Heb niets toe te voegen aan alles wat al gezegd is, maar wil nu toch tegen Sjokkemeule en de rest die zich zo inzetten voor Lotte zegen dat ik vreselijk veel bewondering heb voor wat ze doen.

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:49

Super, misschien is dat toch weer een stap naar contact

Hoe ga je dat precies laten gebeuren op de luchthaven? Gewoon laten omroepen dat ze naar de balie moet komen? En dan?
Is het haalbaar om haar een boodschap door te geven (kort/cryptisch) of "de balie" haar laten vragen of ze ok is of iets dergelijks?

(Geen kritiek: ik bedoel alleen maar: als Lotte naar de balie geroepen wordt voor "niks", denk ik dat dat de zaak erger maakt.)

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:52

Lis, dat is misschien wel mogelijk, maar dan moet je de achternaam van die vrouw weten. Of misschien wel de achternaam van de man van die vrouw. En hoe kom je daar achter? Scheve mond

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:54

Jasmijn schreef:
Ik lees en leef erg mee. Heb niets toe te voegen aan alles wat al gezegd is, maar wil nu toch tegen Sjokkemeule en de rest die zich zo inzetten voor Lotte zegen dat ik vreselijk veel bewondering heb voor wat ze doen.

Lees mijn eerdere bericht, bedank mij maar als Lotte er weer is, en dan nog liever niet, kleur ik zo rood van Tong uitsteken

Marieke

Citaat:
Mijn tante uit Arnhem heeft gister gebeld naarmij dat ze achter mij stond en dat ik altijd mag bellen en ze gaat kijken wat ze kan doen (zus van mijn moeder).

Er staat mijn tante uit Arnhem!
Ze komt uit Arnhem dus Haha!

WendyBZ

Zitten er ook vriendinnen van Lotte op bokt die aan adressen/telefoonnummers kunnen komen?

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:55

leentje schreef:
Super, misschien is dat toch weer een stap naar contact

Hoe ga je dat precies laten gebeuren op de luchthaven? Gewoon laten omroepen dat ze naar de balie moet komen? En dan?
Is het haalbaar om haar een boodschap door te geven (kort/cryptisch) of "de balie" haar laten vragen of ze ok is of iets dergelijks?

(Geen kritiek: ik bedoel alleen maar: als Lotte naar de balie geroepen wordt voor "niks", denk ik dat dat de zaak erger maakt.)

Idd, zoiets had ik in gedachten ja, en dan weet ik het ook niet meer.....

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:57

ehm zo komt mijn website nooooooooooit af Lachen

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:59

Ja maar ze heeft ook een tante in groningen maar ik weet alleen dat hij haar daar eerst heen wou sturen ofzo..
Ik zal dat berichtje ook is opzoeken

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:00

sjokkemeule schreef:

Natuurlijk wel, nu kan je eraan werken, en overeen uurtje of 4/5 ben je weer hard nodig als er misschien nieuws komt Knipoog

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:01

frostwood"]
[quote="sjokkemeule schreef:

Natuurlijk wel, nu kan je eraan werken, en overeen uurtje of 4/5 ben je weer hard nodig als er misschien nieuws komt Knipoog
[/quote]

Ok:) en bedankt he, ome sjokkie komt dan wel weer opdraven Lachen