Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pervinco"]
[quote="frostwood schreef:Maar wie is Mercury nou eigenlijk?
Bij jij nou een omnicum lid, of whatever?
Jamy schreef:Geplaatst: 13-03-04 13:42
Pffff ik snap het nit hoor
Gister was alles nog goed en opeens komt die 's middags ja en ik heb het gechekt of het goed is wat ik heb gedaan (bij de vrouw die de cursus leid ofzo ) en Jamy wil niet met je verder dus ze moet verkocht worden
Ben toen weggegaan en pas om 1 uur weer terug gekomen. Heb met vele mensen gepraat enzo. Wat mijn vader doet dat kan gewoon niet. Hij maakt mij helemaal kapot. Wat hij doet is geestelijke mishandeling en daarom gaan nu een paar mensen een klacht indienen bij de kinderbescherming. Je kind moet ten alle tijden voor jezelf komen. Maar dat ziet mijn vader niet meer in, hij is echt een beetje tjah gehersenspoeld ofzo Volgens hem (of die cursus dan) voeren wij al 3 levens een machtstrijd en heb ik 2 keer gewonnen, en dit keer moet hij winnen. Maar hij zegt zelf elke keer dat strijd voeren slecht is waarom doet die dat dan? Waarom wil die kosten wat kost 'winnen' hij maakt mij helemaal kapot echt waar, hij ziet gewoon niet in (of het boeit hem niks) dat hij mij echt kwijtraak, want waarschijnlijk ga ike rgens anders wonen. Hier kan het niet meer, iedereen zegt het ik moet hier weg, want ik stort straks echt in. Maar ja ik durf gewoon niet goed afscheid ook te nemen, ik woon hier toch al 16 jaar en dit is gewoon mij plekje maar ja het zal wel moeten Maar ik snap ook niet iedereen zegt tegen mij pa als je Lotte dr pony verkoopt dan raak je dr kwijt. En toch doet die het, ik voel me hier ondertussen ook niet welkom. Ik heb ook van alles geprobeerd, rustig met hem gepraat geschreeuw zelfs gedreigd met dingen maar hij ziet het gewoon allemaal niet meer hij is echt gek.
Mijn tante uit Arnhem heeft gister gebeld naarmij dat ze achter mij stond en dat ik altijd mag bellen en ze gaat kijken wat ze kan doen (zus van mijn moeder). En ze zegt ook dat ik moet weten dat mijn moeder dit echt niet gewild heeft. Echt fijn dat iedereen zo lief is voor me ik mag naar iedereen toe en iedereen wil me helpen met alles. dat is echt zo lief Alleen nu moeten we zien te voorkomen dat Jamy niet verkocht, maar de staleigenaresse en nog wat mensen zeggen dat ik mijn geen zorgen moet maken. Desnoods doen we een slot om dr box.
Ik haat me pa echt zo, maar ooit heeft hij mij nodig en dan keer ik hem de rug toe en dan zal die wel zien dat die het fout heeft gedaan. Ik kom er wel, maar hij graaft zijn eigen graf.
Jasmijn schreef:Ik lees en leef erg mee. Heb niets toe te voegen aan alles wat al gezegd is, maar wil nu toch tegen Sjokkemeule en de rest die zich zo inzetten voor Lotte zegen dat ik vreselijk veel bewondering heb voor wat ze doen.
leentje schreef:Super, misschien is dat toch weer een stap naar contact
Hoe ga je dat precies laten gebeuren op de luchthaven? Gewoon laten omroepen dat ze naar de balie moet komen? En dan?
Is het haalbaar om haar een boodschap door te geven (kort/cryptisch) of "de balie" haar laten vragen of ze ok is of iets dergelijks?
(Geen kritiek: ik bedoel alleen maar: als Lotte naar de balie geroepen wordt voor "niks", denk ik dat dat de zaak erger maakt.)