Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 18:40

hahahatsjoe schreef:
Stal_Fiore schreef:
Dat snap ik helemaal.

Ik ben nu paar daagjes in Bremen. Wel wat leuke dingetjes voor m’n lootje gescoord. Kijken of diegene dat straks door heeft.

Is Bremen n aanrader?

Ja geweldig, vooral tijdens de Kerstmarkt, maar de winkels zijn ook leuk. En je kunt de toren van de kerk sosm beklimmen.[/quote]

Thanks!
Staat hier nog op de planning om heen te gaan :)

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 19:38

Vandaag lagen er twee hele lieve kaartjes in de bus, dankjewel Santa (links/onder) en organisatie (rechts/boven), echt heel erg lief van jullie. Santa, ik moest heel hard lachen om de kaart die je hebt gekozen, qua humor zou je zo in mijn familie passen.
Afbeelding

Afbeelding
Ik ben thuis rustig aan het herstellen, voelde me na de operatie al een stuk beter dan er voor, dus ik ben heel erg blij dat ik zo snel geopereerd kon worden. (Voor het beeld, ik had die middag een afspraak met de chirurg om operatie te bespreken en was gewaarschuwd dat zelfs als ze me flink voorrang zouden geven op de wachtlijst het minstens een week zou duren. Chirurg hoorde hoeveel last ik had en ik mocht gelijk blijven).

Leuk alle foto’s van de huisdieren. Ik zeg altijd dat mijn huisdier op kamers woont; mijn grote vriendin Eva, KWPN merrie van 22. Mocht je iets voor haar willen sturen dan doe je haar een enorm plezier met een wortel, appel, peer, bleekselderij, etc. maar het hoeft absoluut niet.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 19:45

Fijn zo, Roulette.
Wat een lieve kaartjes!

Ik zie wel meer kaartjes voorbij komen van de organisatie en mocht er vorig jaar ook één ontvangen n.a.v. de geboorte van Henry en Ellie.
Zo ontzettend lief en dat terwijl ik die editie nieteens meedeed.
Ik heb sowieso het idee dat het allemaal heel lekker loopt met de huidige organisatie, echt dikke chapeau voor jullie!

Bedankt voor alle felicitaties :)

Stal_Fiore, wat leuk!
Veel plezier in Bremen.
Even lekker eruit.

Roosch

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 19:51

Echt wel super van het beheer, mijn complimenten!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 20:05

Graag gedaan Roulette!

De goede sfeer is mede mogelijk gemaakt door jullie allemaal. {:)

Veel plezier in Bremen.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 20:11

Roulette, echt fijn dat je zo snel kon worden geholpen! Lijkt me vreselijk om nog meer maanden zoveel pijn te moeten lijden. Lief die kaartjes! Een goed herstel gewenst!

Bremen ziet er leuk uit. Veel plezier daar!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 20:18

Fijn dat je je al beter voelt Roulette_, hopelijk ben je snel volledig hersteld!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 20:59

Weekvraag 42 is denk ik speciaal voor mij erin gegooid omdat ik het nooit over mijn bende van ellende heb O:)

Ik heb een aantal diertjes en voor hun mag er zeker wat in het pakket zitten… maar ze worden altijd voldoende verwend om het niet te hoeven overleven op een secret Santa pakket. Het moet dus absoluut niet!

Leuke akita dingetjes zijn ook welkom. Japanse akitas wel… en liefst de tijgertjes ( brindle ).

Afbeelding

En nog even een foto waar ik mega trots op ben van afgelopen weekend. De fokker van mijn honden heeft ze geshowd ( waar ik eerst juist naar Polen mee zou gaan om andere mensen te helpen met showen ).

Roulette wat fijn dat je al zo snel geholpen bent kunnen worden en heeeeel veel succes met het genezen!

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 22:22

_AB_ schreef:
Stal_Fiore schreef:
Dat snap ik helemaal.

Ik ben nu paar daagjes in Bremen. Wel wat leuke dingetjes voor m’n lootje gescoord. Kijken of diegene dat straks door heeft.

Is Bremen n aanrader?

Ik vind het echt een mooie stad. Er is een prachtige Middeleeuwse wijk die nog heel goed in tact is. Door de hele stad beelden, zoals de bekende Bremer Stadsmuzikanten. Een mooi park langs een stuk van de oude stadswal.
En vanaf vandaag tot november een mega kermis.
Daarna komt de kerstmarkt, wat ook super gezellig is.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 22:23

Wat een lieve kaartjes Roulette!

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 00:10

Wat krijgen jullie al leuke SS post allemaal, leuk <3

De weekvragen nog even :

Weekvraag week 41
Hoe ziet voor jou een gezellige avond eruit? Met wie ben je, waar ben je en wat doe je?
Dit is voor mij wel met mijn partner op de eerste plek, en dan thuis op de bank onder een dekentje lekker serie kijken, een spelletje doen, een kaasfonduetje erbij eventueel. We zijn beide niet heel erg van het uit huis moeten zijn voor een gezellige avond samen, maar als we uit huis gaan voor onze vaste date night dan is het met een social dealtje naar een leuk restaurant, een escaperoom of naar de bios.

En als het niet met vriendlief is dan is het met mijn beste vriendin een domme serie op de achtergrond zetten als achtergrondgeluid en dan lekker beppen over allerlei onzin van het leven :+

Een gezellige avond met mezelf is lekker tegen de honden aankruipen op de bank met een goed boek, een borduurwerkje of een leuke serie.

Weekvraag week 42
Welk (huis)dier(en) heb je? Zou je het leuk vinden om er wat voor in je pakket te krijgen? Zo ja, wat dan?

We hebben 2 honden , een ex straathond Moira van inmiddels 8 jaar en een beagle dame van 3 jaar : Aloy
Afbeelding
Er mag altijd wat voor ze in het pakket , ik doe ook mee met de dog editie SS, liever niet teveel snoepjes/kluifjes want de Beagle is op streng dieet permanent :j

Verder hebben we 15 gelderse paarden, waar ik dagelijks druk mee ben, 9 staan er op de huidige locatie, de rest in de opfok dus toekomstmuziek. Daar loopt ook een topic over op Bokt, die mensen wellicht wel kennen.

Ik las nog iets terug over bakvormen of die een top zijn voor mensen. Ik heb een nieuwe oven gekregen van vriendlief voor mijn verjaardag, dus ik kan weer heerlijk volop aan de bakkerij deze winter. Ik heb een paar bakvormen die kapot zijn gegaan, dus bakspulletjes zijn altijd welkom.
Met name een cupcakevorm/muffinvorm/broodjesvorm :j

Verder kan ik het hier ook echt niet bijhouden en merk ik dat ik op dit moment echt een terugslag heb van alle stress het afgelopen jaar, wat erin hakt nu na de grote verhuizing van de paarden. Het werk gaat gewoon door en de zorg voor de paarden ook, daarnaast weer een nogal onverwacht overlijden gehad, dus dit bijhouden ligt voor mij ook even niet als prio 1, sorry SS. Ik hoop dat je het kunt begrijpen. (Er is veel terug te vinden in de voorgaande edities en in mijn activiteit op Bokt, mocht je iets willen weten dan vraag gerust)

Ik zit nu in mijn nachtdienstenreeks , die ook aardig druk is, maar ik zal mijn best doen wel wat actiever te reageren op de weekvragen etc.
Maar alle berichten bijhouden, ik snap niet hoe sommigen dat hier doen, en dan ook nog eens op iedereen reageren , chapeau.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 00:18

Op iedereen reageren lukt mij ook niet, dat sla ik bij voorbaat al over :o

Ik ben vandaag nog even in de stad geweest en weer wat gescoord voor mijn lootje :))

Morgen ga ik naar oktoberfest, geen Bremen maar ergens anders. Wel leuk! En eenmaal toch in Duitsland eerst nog even naar de dm wat inkopen doen :-)

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 06:46

Bienotje schreef:
Op iedereen reageren lukt mij ook niet, dat sla ik bij voorbaat al over :o

Ik ben vandaag nog even in de stad geweest en weer wat gescoord voor mijn lootje :))

Morgen ga ik naar oktoberfest, geen Bremen maar ergens anders. Wel leuk! En eenmaal toch in Duitsland eerst nog even naar de dm wat inkopen doen :-)

De DM is echt geweldig! :D
Veel plezier op oktoberfest!

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 06:48

Veel plezier op het Oktoberfest Bienotje !
De DM is echt gewoon genieten voor een Nederlandse burger :o ga er ook 1x in de maand naartoe als we boodschappen doen in Duitsland

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 08:33

Veel plezier Bienotje!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 09:17

Bedankt! Ik ga niet zo vaak naar dm, 1 of 2x per jaar en alleen dat is al een leuk uitje idd :)

En dit seizoen hebben ze adventskalenders, dus hoop daar ook iets van te scoren :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 09:35

Fijn weekend ! Ik ben dit weekend een beetje minder actief, sorry santa :(:)
Gisteren feest van 1 van de bedrijven waar ik voor werk en vandaag met vrienden naar toverland/fright nights.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 09:53

Veel plezier in Duitsland en bij Toverland!

Mijn dochter en ik gaan dit weekend naar een theather show van Sterrin Smalbrugge
Sterrins Feit & Fabelshow (over het dierenrijk)
Ben benieuwd.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-25 10:17

Wat een super leuke antwoorden allemaal op de weekvraag! Ik zal straks even uitgebreid een berichtje maken over de dieren die ik heb. :D

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 11:50

foxy80 schreef:
Ja, 2 edities terug was het ook de man van .... wiens accent mijn lootje genadeloos verraden heeft haha!

De boerenkool was mjam. Vond recept van AH en heb er nog wat ajuin bij gebakken, nog wat room door de stoemp, goed afkruiden...

Capopjecop, dat vuilnisbakkie mag met een strik om deze kant op hoor, wat een plaatje en dat in combo met de leeftijd! Kan je trots op zijn.

Wij hebben 2 katten, Harley en Panache. Vlekkenbeest Manitou staat in de wei.
De katten mogen alles van snoep en speelgoed is welkom. Voor paard heb ik alles wel.

Ah, ons Antwerpse accent waar we niet vanaf komen :')
Ik werk nu in Sint-Niklaas, daar horen ze mijn afkomst ook haha!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 12:15

Ik las iets over Toverland. Grappig, ik ben hier ook vandaag :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 15:49

Zertab schreef:

Jij ook veel plezier :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 16:08

Ik heb ook mijn eerste spul binnen voor mijn lootje en dat is eigenlijk alleen nog maar de hint. :+

Meestal struggle ik met de hint, maar dit jaar is het andersom haha.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 16:24

Jullie gaan hard!

Ik heb nog niks gekocht, maar wel in grote lijnen een lijst samengesteld met wat ik wil kopen. Dus als ik dan ga winkelen ergens dan pak ik hem erbij.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 17:24

Mondy schreef:
Zertab schreef:

Jij ook veel plezier :D

Doe jij ook de spookhuizen?