Kopen & verkopen op Vinted #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 21:29

Zonnetje81 schreef:
Waf ik erger vind is dat mensen liegen. Schoenen erop zonder prijskaartje eraan maar dat wel vermelden. Je ziet aan de foto’s dat de schoenen gedragen zijn.

Of afgetrapte schoenen als HEEL GOED betitelen.

Best triest.

Had ik laatst ook met schoenen. De originele zolen eruit en vervangen door andere. Het leek wel op drie laagjes papier achtige stof. En de zolen scheef afgelopen. Maar wel als heel goed gelabeled en deze dingen stonden natuurlijk niet op de foto.
Maar dat iks ook een beetje het risico natuurlijk.

En sneeuwlaarzen die zogezegd nog waterproof waren maar dat helemaal niet waren.

Ik heb laatst een rijlegging verkocht met een beschadiging maar deze was wel perfect deaagbaar. Dus alles netjes op de foto gezet en in de beschrijving.

Ik vind het jammer dat je voor verrassingen komt te staan maar dat is deel van het spelletje zeker?

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 21:30

Ik kan niet meer zien wanneer een advertentie geplaatst is, dat is wel jammer -O-

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 21:34

Waidida schreef:
Zonnetje81 schreef:
Waf ik erger vind is dat mensen liegen. Schoenen erop zonder prijskaartje eraan maar dat wel vermelden. Je ziet aan de foto’s dat de schoenen gedragen zijn.

Of afgetrapte schoenen als HEEL GOED betitelen.

Best triest.

Had ik laatst ook met schoenen. De originele zolen eruit en vervangen door andere. Het leek wel op drie laagjes papier achtige stof. En de zolen scheef afgelopen. Maar wel als heel goed gelabeled en deze dingen stonden natuurlijk niet op de foto.
Maar dat iks ook een beetje het risico natuurlijk.

En sneeuwlaarzen die zogezegd nog waterproof waren maar dat helemaal niet waren.

Ik heb laatst een rijlegging verkocht met een beschadiging maar deze was wel perfect deaagbaar. Dus alles netjes op de foto gezet en in de beschrijving.

Ik vind het jammer dat je voor verrassingen komt te staan maar dat is deel van het spelletje zeker?

Ja en nee.
Dan de hoofdprijs vragen en mensen een beetje oplichten. Het moet wel wen beetje normaal blijven.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 21:35

maessie schreef:
Ik kan niet meer zien wanneer een advertentie geplaatst is, dat is wel jammer -O-

Ik net nog wel…..op de informatie klikken vd advertentie en dan helemaal onderaan.

maessie

Re: Kopen & verkopen op Vinted #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:27

Ik krijg enkel dit rijtje dan nog:
Afbeelding

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:46

Oh raar!
Ik dit:

Afbeelding

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:59

Ja dat had ik eerst idd ook, vind het altijd wel fijn om te weten voor als ik bv een bod wil doen oid.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:02

Ik heb een prolite pad erop staan en krijg daar echt de meest lage biedingen voor. Ik denk dat ik hem maar op marktplaats ga zetten

Heb nog nooit een item gehad waar ik zoveel biedingen op kreeg maar allemaal ontzettend laag

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:03

Ik had weer een aparte. :')

Ik verkoop een tarot set. In nieuwstaat. Koper is allereerst al aan het afdingen. Ik vroeg 7,50, zij biedt eerst 5, bij afwijzen gaat ze naar 5,35. Ik kom haar tegemoet en zeg 6. Dus, ze koopt het alsnog. Prima.

Ze heeft het opgehaald, de betaling vrijgegeven en vervolgens krijg ik 4 sterren, want, ze vindt het niet nieuw. Nou, ok, dat kan.

Maar wat ik apart vind, is dat ze de bestelling accepteert, geen contact opneemt, dan een review achter laat en ik ben geblokkeerd.

Dus ik heb ook maar 4 sterren bij haar geplant en een opmerking gemaakt dat als ze contact had gemaakt ipv een review achter te laten en mij te blokkeren, ik met haar naar een oplossing had gezocht.

Soms zijn Fransen echt heel vreemd.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:00

Ik kan op Vinted voor een product al drie dagen geen andere optie dan DHL selecteren. Heeft de verkoper de andere opties uit staan ofzo?
Ik ga toch echt geen €5,- verzendkosten betalen als het product goedkoper is :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:08

Ik moet op zoek gebied klikken om meer te kunnen zien. Ik had er ook eentje die kon alleen naar dhl.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:11

Zonnetje81 schreef:
Ik moet op zoek gebied klikken om meer te kunnen zien. Ik had er ook eentje die kon alleen naar dhl.

Ja heb ik al gedaan maar alleen DHL... Heel jammer

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:19

Ik denk dat ze het uit hebben staan. Ik heb ooit punten moeten aangeven waar je naartoe wil gaan.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:21

Raar want die van vinted kan je niet uitzetten.

Afbeelding

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:21

Ja maar goedkopere dan dhl zijn gewoon niet uit te zetten dus die zouden toch moeten verschijnen

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:44

Ik heb wel vaker dat ik vintedgo niet kan zien. Ms bestaat dat in bepaalde buitenlanden niet?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:54

Hier kan ik ook Vinted Go niet selecteren maar was er eigenlijk vanuit gegaan dat dat komt omdat veel pakketpunten sluiten met carnaval.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:30

Ik kon dagen lang alleen maar bij koop voor Mondial kiezen en geen Vinted go

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:55

Oehh dit is verslavend haha, ik heb nu via 2 verkopers een complete set bikini van calvin klein gekocht die nieuw moet zijn voor 25 euro, normaal kost 1 deel al veeeel meer.

Edit:
Het is wel handig want je ziet bijv nu varianten die je hier in NL niet kan kopen of als ergens iets uitverkocht is...

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:58

Heb het eerste deel van mijn geld laten uitbetalen gisteren. Alleen er staat dat het de 16e op mijn rekening aan komt, maar ik zie overal online 2 tot 3, max 5 werkdagen. Weet iemand hoe dat zit? :o

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:00

Het is er vaak eerder al, denk dat ze een ruime marge hebben omdat ze naar zoveel verschillende landen uitbetalen. Zal vast niet overal even snel gaan

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:23

Mijn ervaring is ook dat het er sneller is dan dat ze noemen. Gok dat ze een veiligheidsmarge noemen, zodat niet iedereen na 2 dagen al gaat klagen :)

Even nagekeken, vorige keer was het binnen 2 dagen op mijn rekening.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:04

Ik had het binnen 2 dagen.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:13

Hier ook 2 of 3 dagen (met weekend of feestdag). Iig snel genoeg

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:24

Wat zouden jullie voor review achterlaten?
Ik heb iets gekocht, werd op de laatste dag verzonden en ik had na 1 dag al een opdringerig bericht dat het aangekomen was. Ja dat zie ik, vinted stuurt mij daar ook melding van. Dus ik het een dag later ophalen, is de hele verpakking gescheurd. Het item zelf is niet beschadigd en ben er superblij mee. Heb de transactie wel gewoon goedgekeurd want het item was verder mooi. Heb haar wel wat foto's gestuurd van de verscheurde verpakking, met hoi even ter info, de volgende keer beter verpakken. Wel gezien geen reactie.
Ik ben eigenlijk geneigd om maar 4 sterren te geven, laat verzenden vind ik geen probleem, maar vervolgens direct opdringerig worden als iemand het niet meteen ophaalt, slecht verpakken maar vooral niet reageren.