Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Indy_Mouse_9 schreef:Gisteren is onze levering van de AH geannuleerd, en ik neem aan van heel veel mensen.
Wat gebeurd er met die boodschappen? Worden die terug uitgepakt en naar andere mensen gebracht? Of gaat alles integraal naar de voedselbank oid?
MarlindeRooz schreef:Indy_Mouse_9 schreef:Gisteren is onze levering van de AH geannuleerd, en ik neem aan van heel veel mensen.
Wat gebeurd er met die boodschappen? Worden die terug uitgepakt en naar andere mensen gebracht? Of gaat alles integraal naar de voedselbank oid?
Ik had voor ik wist dat het ging sneeuwen al besteld voor morgen. Ik ben benieuwd.
En heel blij als het wel komt want ik wil niet naar buiten.
Foaly schreef:Wat doen jullie met dit weer als je met de kat in een mandje naar de DA moet? Ik had er gister een extra dik dekentje in gelegd, maar toen zat de kat klem dus dat werkte nietEn alleen een handdoek vind ik met dit weer niet warm genoeg
DuoPenotti schreef:Eigenlijk vind ik dat niet leveren van boodschappen best kwalijk.
Dan krijg je toch dat mensen slechter ter been de weg op moeten.
En dan kun je wel zeggen dat het gevaarlijk is voor zo'n bestuurder..ja dat is het ook voor de vrachtwagenchauffeur die de winkel bevoorraad, de arts en verpleging en schoonmaak enz in het ziekenhuis. De ambulance en de brandweer enz enz.
Zoveel mensen die toch de weg op moeten voor hun beroep en niet thuis kunnen werken
chanicha schreef:Nou mijn kleinzoon doet het als bijbaan en die moest eigenlijk werken gisteren, hij vroeg aan mij wat hij moest doen en ik zei niet gaan!
Hij hoeft zich niet dood te rijden voor de boodschappen van een ander!
Ze gaven hem de keus op zijn werk dus dat scheelde maar in Utrecht eo was het echt drastisch op de weg hoor.
DuoPenotti schreef:ja vroeger, de tijd van de houden gulden....
Nu wel.
Het zou wat zijn als de brandweer zegt, ja jammer dat je huis fikt, wij hebben vorstverlet.
MarlindeRooz schreef:DuoPenotti schreef:ja vroeger, de tijd van de houden gulden....
Nu wel.
Het zou wat zijn als de brandweer zegt, ja jammer dat je huis fikt, wij hebben vorstverlet.
Ik vind noodhulp toch wat anders dan boodschappen die je vooraf kan inslaan.![]()
Maar ik ben toch blij dat morgen de AH komt (als het goed is). Er zit hier geen AH en de wegen naar de AH zijn matig.
DuoPenotti schreef:MarlindeRooz schreef:
Ik vind noodhulp toch wat anders dan boodschappen die je vooraf kan inslaan.![]()
Maar ik ben toch blij dat morgen de AH komt (als het goed is). Er zit hier geen AH en de wegen naar de AH zijn matig.
maar als alle vrachtwagenchauffeurs nu zo denken kun je niet eens boodschappen meer doen...
d MarlindeRooz schreef:DuoPenotti schreef:maar als alle vrachtwagenchauffeurs nu zo denken kun je niet eens boodschappen meer doen...
Klopt maar dat zijn vaak ervaren bestuurders die ook meer betaald krijgen vaak. Ook te weinig vind ik hoor. Maar Picnic buit zijn mensen bijvoorbeeld echt uit.
MarlindeRooz schreef:Klopt! Maar toch doen mensen het.![]()
Ik ga alvast wat kleingeld klaarleggen voor de bezorgers van morgen. Vind het maar dapper.