Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 14:12

fjordjes schreef:
Siggislief schreef:
Ik heb een Dyson Hot & Cold Airco staan, en nu staat ie aan en gericht op de onderrug.
En ben een kou kleum, dus hij staat wel iets hoger dan dat normale mensen hem aanzetten denk ik.

[ Afbeelding ]

:')

Ff gekeken of dat wat is voor mij maar jeetje dat is wel heel erg duur!

Ik heb hem wel in een soort uitverkoop gekocht aantal jaar geleden.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 14:17

Marcella schreef:
Hhhmm aan gedacht, maar ook aan de ongewenste eventuele extraatjes die je met zoiets mee kan krijgen. :o

Zit je ook op 20 euro per bak ongeveer.

Heb houtkorrel gezien mijn dames niks anders willen en dit lopen ze uiteindelijk door heel het huis heen. Nou ja de stukken waar ze straks mogen komen dan. Maar daar is de vloerbedekking helemaal op ook.

Toch een paar opgeslagen van marktplaats, maar vind op markplaats al vrij pittige prijzen voor een simpel laagpolig kleed.

Ga alleen hopen dat ik geen last van mijn astma erbij gaat krijgen. :=

Is het niet mogelijk voor een dag ofzo een tapijtstomer ergens te huren? Moet zeggen dat ikzelf minder last heb van mijn longen bij afgesleten tapijt, dan bij nieuw tapijt.

Ben nu echt aan het sparen voor een pony erbij. Ruin van mijn zus is niet te genieten en mijn merrie is bloedirritant. Net een oud getrouwd stel met z'n tweeën :')

Edit: hier staat het elektrische kacheltje altijd op 22 graden in de winter. Het duurt veel te lang voordat het huis is opgewarmd als ik die 's nachts omlaag zet, en dat kost veel meer energie. 'S zomers staat het ding uit, en in de lente en herfst op 18-20 graden.
Laatst bijgewerkt door denisesilver op 11-01-25 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 14:25

Als het heel was geweest zou dat kunnen. Het gaat mij erom dat het kapot is en daar gaat vuil onder zitten.

Of ik neem een buitentapijt die als ik terug ga op het balkon kan. Oude kunst gras ga ik weggooien en moet weg met renovatie.

Met zit denken om de mat bij mijn deur ook mee te nemen. Mijn buren konden na de renovatie keuken en douche de matten weggooien.

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 16:06

Man heeft iemand tips voor verstopte holtes? %)
Vorige week ziek geweest en nu eigenlijk wel weer fit behalve wat hoesten maar blijf druk houden op m'n voorhoofdsholte en zo tussen m'n wenkbrauwen.. Echt heel irritant.
Zo even met Guasha aan de slag dat zal vast helpen maar ik zoek een wondermiddel :+

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 16:07

Er achter gekomen dat ik al zon 20 keer om 8 uur begonnen ben op zaterdag terwijl we er om 9 uur moeten zijn

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 16:11

Nyaleti schreef:
Vorige week ziek geweest en nu eigenlijk wel weer fit behalve wat hoesten maar blijf druk houden op m'n voorhoofdsholte en zo tussen m'n wenkbrauwen.. Echt heel irritant.
Zo even met Guasha aan de slag dat zal vast helpen maar ik zoek een wondermiddel :+

Naar de zee. Niks helpt beter.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 16:20

Zout warm water opsnuiven, doet wel zeer zodra er wat ruimte komt tho maar het werkt erg goed.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 16:30

Voor de zoveelste keer: extinction rebellion, die nu ook kruispunten in Den Haag blokkeert waardoor ambulances niet rechtstreeks naar het ziekenhuis kunnen rijden. Je zal maar noodhulp nodig hebben -:(-

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 16:36

Notitie voor de volgende keer als ik iets voor haakproject moet hebben, het project meenemen naar de winkel.

Ik ben bezig om een kussen voor collega te haken en ik heb hem bijna af, wilde hem vanavond bij personeelsfeest geven, heb ik een rits gekocht die te lang is, maar niet de energie om nu weer in de auto te stappen en dan nog het feest erna bijwonen. (Was niet beloofd dat ze hem vanavond zou krijgen, maar vond het wel een mooie deadline.)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 17:16

Volgens mij word ik verkouden. Daar heb ik niet om gevraagd. >;)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 17:21

Ik zit op dit moment zo ruim voor de deadline van de feedbackmomenten voor school (heb op het moment alles voor zo'n 95% af en het moet woensdag en donderdag pas ingeleverd zijn) dat ik gewoon twijfel of ik alles wel heb gedaan :') Ben zo niet gewend om op tijd goed bij te zijn. Juist daardoor sla ik op slot met werken, zonder tijdsdruk een deadline halen is heel erg apart :+

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 17:24

Nyaleti schreef:

Gua sha inderdaad, filmpje op Youtube volgen voor sinus relief. Helpt het beste na stomen (kom heet water, handdoek over je hoofd) met bijvoorbeeld Ademvrij druppels van A. Vogel. Veel drinken, thee, water. En als echt niks helpt, dan medicatie zoals bijvoorbeeld Fluimucil. Zorgt ervoor dat slijm oplost. Beterschap!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 17:27

Ik snap niet waarom Odido tv app op de tv niet werkt.
Zenders 1 t/m 12 doen het niet.
Dan 3 zenders wel. En dan weer een paar niet.

Op mijn telefoon werkt de app wel.
Internet doet het prima, alle andere apps doen het gewoon.

De app is up to date, mijn tv is up to date.
Heb de app al verwijderd en weer terug gezet.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 17:51

Bellatrix schreef:

Ik hoop niet dat je dezelfde krijgt die ik heb, want ik ben echt even 2 dagen helemaal weggeweest. En nu loopt nog steeds het snot overal eruit en het water uit mijn ogen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 18:06

Polarize schreef:
Ik zit op dit moment zo ruim voor de deadline van de feedbackmomenten voor school (heb op het moment alles voor zo'n 95% af en het moet woensdag en donderdag pas ingeleverd zijn) dat ik gewoon twijfel of ik alles wel heb gedaan :') Ben zo niet gewend om op tijd goed bij te zijn. Juist daardoor sla ik op slot met werken, zonder tijdsdruk een deadline halen is heel erg apart :+

Stresspunt gevonden hoor. Heb nog 3 stripjes adhd medicatie over, en ze zijn aan het staken bij de apotheek. Die medicatie gaat op zijn voordat de assessments op school beginnen :+

De deadline is nu om alles af te hebben voordat mijn medicijnen op zijn :')

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 18:14

Polarize schreef:
Polarize schreef:

Stresspunt gevonden hoor. Heb nog 3 stripjes adhd medicatie over, en ze zijn aan het staken bij de apotheek. Die medicatie gaat op zijn voordat de assessments op school beginnen :+

De deadline is nu om alles af te hebben voordat mijn medicijnen op zijn :')

Volgens mij zijn ziekenhuisapothekers wel open. Bij mij wel iig (Utrecht).

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 18:19

Ja als het echt noodzaak wordt kan ik kijken of ik daar mijn medicijnen kan halen, maar mijn apotheek is niet de hele tijd dicht, dus ik heb gewoon besteld en met een beetje geluk kan ik in de loop van volgende week mijn medicijnen ophalen.
Het is "maar" adhd medicatie, maar ik zit wel in de laatste week voor de assessment die bepaald of ik ongeveer de helft van de CE die voor mijn propedeuse gelden ga halen :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 18:20

Dacht dat die stakingen voorbij waren. Mijn medicatie is ook bijna op oeps. :=

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 18:22

Ik dacht het ook, maar mijn apotheek had nog mooi een mededeling staan dat ze dicht "kunnen" zijn :')
Ach ik zie wel, voor hetzelfde geld hebben ze gewoon de melding nog niet weggehaald

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 18:26

Officieel was het alleen afgelopen donderdag en vrijdag, ja. :=

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 18:27

Ik leef met mensen die gewoon 24/7 aan staan. Houd je mond ff vijf seconden alsjeblieft :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 18:37

Benzz schreef:
Bellatrix schreef:

Ik hoop niet dat je dezelfde krijgt die ik heb, want ik ben echt even 2 dagen helemaal weggeweest. En nu loopt nog steeds het snot overal eruit en het water uit mijn ogen.

Oh wat vervelend! :(:) Ik bid dat ik dat niet ga krijgen dan...

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 19:13

denisesilver schreef:
Ik leef met mensen die gewoon 24/7 aan staan. Houd je mond ff vijf seconden alsjeblieft :')

mijn kinderen zijn bij jou begrijp ik... :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 19:16

MyWishMax schreef:
Officieel was het alleen afgelopen donderdag en vrijdag, ja. :=

Hoe is het met jou? Heb jij inmiddels je medicatie?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 19:21

Nyaleti schreef:

Stomen :j en dan meerdere keren per dag. Of met puur kokend water, of met gedroogde kamille of met één (!) druppeltje tea tree olie.