Stom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 18:06

Picopico schreef:
Volledig mee eens. Roken is stom (vies vooral).

Hier ook wat stoms. Ik werd vannacht wakker en toen zat er een grote zwarte spin boven mijn bed. Maar ik sloeg mis (zat op onhandige plek) en daarna kon ik hem niet meer vinden. Hij zit er dus nog ergens |( :brr:

En ik moet werken tijdens dodenherdenking, want ik ben vergeten vrij te vragen. Ook stom :(

Bij mij zaten er honderd spinnen op het balkon. Toen ik terugkwam waren ze allemaal weg. (En m’n balkondeur stond open..)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 23:05

Mijn katje heeft iets naar binnen gesleept. Ik weet niet wat want ze was me te snel af toen ik haar probeerde tegen te houden. Haar meest gebruikelijke prooi is muis. En nu durf ik niet goed rond te lopen en al helemaal niet te douchen omdat ik bang ben dat er ergens een eng beest ligt. En ondanks ehhh interessante ervaringen met dit soort dingen in het verleden vind ik het toch stom en kinderachtig van mijzelf.

Hoewel het natuurlijk ook best een kipnugget kan zijn.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 07:12

Moeten werken vandaag is stom. :roll:

Koper, heb je nog een beest gevonden?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 08:26

Nee, gelukkig niet! Ik denk dat het toch iets eetbaars is geweest wat niet meer leefde. Er is hier in de straat nogal wat kroegverkeer in het weekend dus ik houd het er maar op dat iemand wat heeft weggegooid of dat er iets van een consumptie is gevallen van iemand die langsfietste. Afgelopen zaterdag was de poetie jarig en blijkbaar heeft ze zelf voor de eerste snack gezorgd. Ze heeft er later nog veel meer gekregen natuurlijk :#

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 07:38

Nog stommer dan pakketbezorger tussen 10 en 18:

pakket zou best wel eens vandaag kunnen komen maar we weten niet eens welke vervoerder dus wacht maar gewoon af.

Ongetwijfeld is die aanpak geënt op de gemiddelde Nederlander. Wat heerlijk dat onze gemiddelde medelander geen leven heeft en het fantastisch vindt om de hele dag de gebeurtenissen af te wachten.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 08:27

En nog stommer: pakket blijkt vandaag helemaal niet te komen. Hadden ze even vergeten te melden.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 08:33

Dat is super stom. :\

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 09:11

Verkoper reageert ook niet meer. Ook stom. Maar ze lijken wel met echte mensen te werken, ipv met een demente en laagbegaafde bot zoals bol.com.

~~

Vorige week maandag en donderdag, twee keer dus, had ik aan de dierenarts gevraagd of ze hun factuur zo gauw mogelijk wilden mailen. Het is nu een week later en ik heb 'm nog steeds niet.

Vind ik ook stom.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 09:15

Sowieso zijn pakketbezorgers stom. Vaak te lui om moeite te doen. Net rit naar dorp, daarvoor moet ik 20 minuten varen en 20 minuten rijden en hebben ze het pakket gewoon terug gestuurd en heb het zo hard nodig.. zucht. Gelukkig was mijn andere pakketje er wel.
En de eigenaar van de zaak die de pakketjes opvangt is ook stom, chagerijnige vent, mocht vanmorgen zeker niet toen hij zin had en zijn vrouw niet.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 09:24

Dat klinkt wel erg stom ja. Lijkt me ook niet heel makkelijk om zo afgelegen te wonen. Tenminste zo klinkt het. Woon je op een eiland?

Hier zijn de pakketbezorgers gelukkig wel aardig. Alleen de bedrijven waar ze voor werken communiceren niet altijd even handig.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 09:39

Ik moet vandaag maar even naar een dorpje wat 20 minuten rijden is op de scooter - want ik kan niet autorijden - om een vintedpakketje op te halen, want in plaats van één van de andere vintedgo punten in de buurt te vinden, besloten ze het maar naar een heel ander dorp te brengen

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 10:09

Koper schreef:
Dat klinkt wel erg stom ja. Lijkt me ook niet heel makkelijk om zo afgelegen te wonen. Tenminste zo klinkt het. Woon je op een eiland?

Hier zijn de pakketbezorgers gelukkig wel aardig. Alleen de bedrijven waar ze voor werken communiceren niet altijd even handig.

Ja, bijna, ik woon op een varend eilandje :D Ik woon op een boot en moet dan voor alles naar de kant varen. Daarom kluster ik zoveel mogelijk en dat had ik met dit ook. Dus mag ik van de week nog een keer naar de kant. Gelukkig vind ik varen leuk.
Het gebeurd alleen vrij regelmatig dat je voor niks ergens naar toe rijdt en ik hou er niet van om onzinnig brandstof te gebruiken omdat een bezorger te beroerd is om zijn werk te doen.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 10:15

Snap ik. Is slecht voor je humeur. En ook voor het milieu, al die extra CO2-uitstoot ;)

Luie bezorgers hebben we hier gelukkig niet, daar heb ik ook een hekel aan.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 13:19

Ik vind stom om hier te wonen. Meerdere keren per dag politie in de straat. Overal ligt afval. En ben nog lang niet aan de beurt voor een sociale huurwoning en particulier is ook bijna niet te vinden.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 14:53

Wachtmuziekjes via de telefoon, verschrikkelijk, daar heb ik echt een bloedhekel aan, het klinkt altijd alsof er iemand over zijn nek gaat, zo overstuurt. En zo hard.. of ben ik daar een uitzondering in?
Ik vind het superstom iig

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 14:57

Wachten aan de telefoon is sowieso stom :+

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 19:31

Het stomste liedje wat ik hoorde in een wacht was Hold the line...

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 19:37

Bij Coolblue kan je kiezen of je wel of geen muziek wil :)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 19:50

Vooral dat het altijd schel en hard gaat.

Ik heb ooit ergens, weet echt niet meer waar, aan de lijn gehangen en kreeg je 538 of zo te horen.
Ook niet snoeihard, dat was wel een leuk idee.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 21:23

Oh en zo erg, kun je kiezen voor geen wachtmuziek, wat krijg je, wachtmuziek.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 22:44

En dat er dan zo’n bandje komt: ‘het wachten duurt momenteel langer dan u van ons gewend bent’.

Nou nee hoor, dit is precies wat ik gewend ben :+

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 23:01

Of je hebt problemen met je internet en krijgt te horen... voor vragen kunt u terecht op www....

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 07:17

Alles wat jullie zeggen is inderdaad spuugirritant.

Ik heb eens gehuurd van een woningbouw die een wachtmuziekje had wat aanzwol en dan weer afnam. En elke keer als het stil werd dacht ik: nu krijg ik iemand aan de lijn. Maar nee hoor, dan begon het alweer: Emótions. Of. The. Óce-án. Keer op keer. Ergste wachtmuziek die ik ooit gehoord heb.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 09:57

Oh, precies dat had ik gisteren ook.. Stopte de wachtmuziek, denk ik krijg iemand en dan begint die ellende weer. Het wachtmuziekje van Odido is ook zo erg, evenals hun klantenservice en diensten.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 10:17

Ik zag het al een beetje aankomen met Odido: goedkoop, snel je kunnen aansluiten en gelikte reclame. Dan kan de klantenservice vast niet veel soeps zijn.

Ik vind 't verder ook stom dat ik vorig jaar mijn paarsgestreepte enkelsokken heb weggegeven omdat ik ze toch niet vaak droeg en nu ineens een paarsgestreepte blouse heb waar dus geen sokken bij kunnen. Want tweede stom: deze zomer kan ik bij die blouse of bij wat dan ook alleen gympen aan en geen pumps of iets wat ook maar op een leuke zomerschoen lijkt ivm derde stom: een losse teennagel (overigens wel ook paars) die ergens volgend jaar zomer pas is uitgegroeid en weer pijnvrij in dat soort schoeisel kan ^)