Stom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 18:06

Picopico schreef:
Volledig mee eens. Roken is stom (vies vooral).

Hier ook wat stoms. Ik werd vannacht wakker en toen zat er een grote zwarte spin boven mijn bed. Maar ik sloeg mis (zat op onhandige plek) en daarna kon ik hem niet meer vinden. Hij zit er dus nog ergens |( :brr:

En ik moet werken tijdens dodenherdenking, want ik ben vergeten vrij te vragen. Ook stom :(

Bij mij zaten er honderd spinnen op het balkon. Toen ik terugkwam waren ze allemaal weg. (En m’n balkondeur stond open..)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 23:05

Mijn katje heeft iets naar binnen gesleept. Ik weet niet wat want ze was me te snel af toen ik haar probeerde tegen te houden. Haar meest gebruikelijke prooi is muis. En nu durf ik niet goed rond te lopen en al helemaal niet te douchen omdat ik bang ben dat er ergens een eng beest ligt. En ondanks ehhh interessante ervaringen met dit soort dingen in het verleden vind ik het toch stom en kinderachtig van mijzelf.

Hoewel het natuurlijk ook best een kipnugget kan zijn.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:12

Moeten werken vandaag is stom. :roll:

Koper, heb je nog een beest gevonden?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:26

Nee, gelukkig niet! Ik denk dat het toch iets eetbaars is geweest wat niet meer leefde. Er is hier in de straat nogal wat kroegverkeer in het weekend dus ik houd het er maar op dat iemand wat heeft weggegooid of dat er iets van een consumptie is gevallen van iemand die langsfietste. Afgelopen zaterdag was de poetie jarig en blijkbaar heeft ze zelf voor de eerste snack gezorgd. Ze heeft er later nog veel meer gekregen natuurlijk :#