Na

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cursebreaker schreef:Vandaag dan eindelijk eens de houdbare keukenkast gedaan. Ook de bovenste kast gedaan met de aziatische producten allemaal, smeerbaar beleg, kruiden/specerijen maar geen Voor/Na foto's van om te vergelijken, dus alleen van de onderste kast:
Voor
[ Afbeelding ]
Na
[ Afbeelding ]
Ik vind het niet perse Heel veel beter uit zien voor m'n gevoel hahaha maar ik heb een boodschappen krat vol met spul eruit gehaald - want het zat op beide planken tot achterin helemaal vol. Ik heb nu achterin op beide planken heel veel ruimte over, en Overig spul gaat nu dus in de kelder op de stellage zodat het in zicht kan staan. Ik heb rechtsonder een mandje apart gezet met spul wat ik wil opmaken en/of richting de datum gaat, zodat ik daar even op kan focussen om dat op te gaan maken binnenkort. Wil eigenlijk echt heel graag nog uitschuifbare manden voor in deze kast, in de hoop dat het gewoon wat netter oogt allemaal en ik dit niet telkens kan blijven doen elke zoveel maandenMaar ik weet toch al dat dat hoe dan ook gebeurd. Ik woon al ruim 18 jaar op mezelf, en het draait altijd op hetzelfde uit