Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Berdien schreef:DitHele wijk zit verstopt door die schijtwerkzaamheden.
[ [url=m/DIlwz0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als jouw gemeente ook maar een beetje is zoals de onze, gooien ze alles tegelijk dicht voor werkzaamheden.
Zonnetje81 schreef:Een leerling die rare neus ophaal geluidjes maakt....
Suzanne F. schreef:Zonnetje81 schreef:Een leerling die rare neus ophaal geluidjes maakt....
Bij ons in de kerk is ook zo’n jochie die dat continue doet. Ik dacht eerst dat hij verkouden was dus dat het incidenteel was. Maar hij doet het verdorie elke keer. Gewoon zo’n snorkend ophalen weet je wel. Niet gewoon snif ophalen maar snork ophalen. Ik vind het zo verschrikkelijk irritant dat ik hem daar in gedachten hele erge dingen toewens. Of ik ga een keer naar hem toe om hem een pakje zakdoekjes te geven. Misschien valt het kwartje.
Berdien schreef:Nou dit is het staartje van werkzaamheden die al jaaaaaren duren. De zuidelijke ring van Groningen gaat ondergronds, en ze zijn nu het nieuwe knooppunt aan elkaar aan het knutselen. Daardoor is diezelfde zuidelijke ring nu helemaal dicht, en alles gaat door de wijken ipv officiële omrij-route.
axel_1997 schreef:Ik heb me geërgerd aan automobilisten die niet opschieten en onwillekeurig gas gaan geven als ze worden ingehaald.
Overal leeg asfalt, 95 op de middelste rijstrook, maar je komt er niet langs zonder 120 te rijden.
En meestal zakken ze dan gelijk weer terug als je je inhaalactie afbreekt. En als je er wel voorbij komt blijven ze aan de trekhaak hangen en halen weer in zodra je naar rechts gaat om dan opnieuw in te gaan houden op de middelste rijstrook.
Ook irritant. De snelheid laten zakken bij het passeren van een vrachtwagen. Je zit in de dode hoek! Maak je inhaalactie af! Veilig inhalen duurt niet langer dan nodig is!
Zo, irritatie er weer uit.
Polarize schreef:studeerkosten...au
en met een kunstopleiding is het natuurlijk lekker duur met al het extra materiaal wat erbij komt kijken
Suzanne F. schreef:Alja schreef:Dat hele erge dingen toewensen is niet echt heel netjes op de plek waar je dan bent…
Nee maar wie zonder zonde is werpe de eerste steen. En als ik naar buiten loop zijn al mijn zonden me weer vergeven he?