Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 15:20

Vanmorgen ziek moeten melden door migraine en dat de HA zo'n idioot kort belmoment heeft voor afspraken

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 15:41

Ruzie met de zitmaaier en te lui om af te stappen om te kijken of er gras in de tunnel vast zit.
Dus nu ff op bokt sneupen _O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 15:47

_San87_ schreef:
Berdien schreef:
Dit -O- Hele wijk zit verstopt door die schijtwerkzaamheden.

[ [url=m/DIlwz0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als jouw gemeente ook maar een beetje is zoals de onze, gooien ze alles tegelijk dicht voor werkzaamheden :=.

Nou dit is het staartje van werkzaamheden die al jaaaaaren duren. De zuidelijke ring van Groningen gaat ondergronds, en ze zijn nu het nieuwe knooppunt aan elkaar aan het knutselen. Daardoor is diezelfde zuidelijke ring nu helemaal dicht, en alles gaat door de wijken ipv officiële omrij-route.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-24 16:57

Ik vraag mijn vriend om het eten op te warmen. Zakjes saté in een pan en de nasi in de magnetron.

Vergeet hij gewoon de saté.

Ik ben moe, hangry en ik kan hier nu niet tegen. :')

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 17:02

waarschijnlijk allergische reactie op een insectenbeet, gister waren het nog 3 kleine bultjes. nu is het 1 grote bult van zo'n 15cm. De warmte ervan voel ik door m'n broek en het doet pijn. |o

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 17:12

Van de trap gevallen, de schade valt mee maar alles doet pijn.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 18:15

Zonnetje81 schreef:
Een leerling die rare neus ophaal geluidjes maakt.... :+

Bij ons in de kerk is ook zo’n jochie die dat continue doet. Ik dacht eerst dat hij verkouden was dus dat het incidenteel was. Maar hij doet het verdorie elke keer. Gewoon zo’n snorkend ophalen weet je wel. Niet gewoon snif ophalen maar snork ophalen. Ik vind het zo verschrikkelijk irritant dat ik hem daar in gedachten hele erge dingen toewens. Of ik ga een keer naar hem toe om hem een pakje zakdoekjes te geven. Misschien valt het kwartje.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 18:24

Suzanne F. schreef:
Zonnetje81 schreef:
Een leerling die rare neus ophaal geluidjes maakt.... :+

Bij ons in de kerk is ook zo’n jochie die dat continue doet. Ik dacht eerst dat hij verkouden was dus dat het incidenteel was. Maar hij doet het verdorie elke keer. Gewoon zo’n snorkend ophalen weet je wel. Niet gewoon snif ophalen maar snork ophalen. Ik vind het zo verschrikkelijk irritant dat ik hem daar in gedachten hele erge dingen toewens. Of ik ga een keer naar hem toe om hem een pakje zakdoekjes te geven. Misschien valt het kwartje.

Dat hele erge dingen toewensen is niet echt heel netjes op de plek waar je dan bent…

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 18:31

Scheelt dat de kerk zelf ook niet zo heilig is

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 18:50

Alja schreef:
Dat hele erge dingen toewensen is niet echt heel netjes op de plek waar je dan bent…

Nee maar wie zonder zonde is werpe de eerste steen. En als ik naar buiten loop zijn al mijn zonden me weer vergeven he? :+

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 18:54

Berdien schreef:
Nou dit is het staartje van werkzaamheden die al jaaaaaren duren. De zuidelijke ring van Groningen gaat ondergronds, en ze zijn nu het nieuwe knooppunt aan elkaar aan het knutselen. Daardoor is diezelfde zuidelijke ring nu helemaal dicht, en alles gaat door de wijken ipv officiële omrij-route.

ik moest vorige week m'n vader ophalen in het UMCG, vanuit richting Assen. Ben 2 uur onderweg geweest ipv 1 1/2 uur, toen was ik er ook echt klaar mee. Zal zo blij zijn als die hele handel weer open is daar.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 19:07

Mijn buurvrouw die nog steeds niet in haar huis is. Het was even rustig maar net is ze weer begonnen.

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 19:20

Ik heb de viral dubai chocolade reep besteld en het duurt vet lang voordat ie binnen komt :')

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 19:33

En de Bonte Koe maar lachen, 13 euro voor een chocolade reep :D

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 19:42

Ik dacht slim te zijn en onder een boom te gaan zitten na een regenbui. De grond is idd redelijk droog, maar de bladeren druppelen nog na :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 20:22

Ik ben al dat geouwe*** over voetbal nu al zat en dat hele circus moet nog gaan beginnen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 20:59

Vriend: wil je die zak rattenvoer opruimen het staat rommelig.
Ik: say no more

Afbeelding

axel_1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 21:07

Ik heb me geërgerd aan automobilisten die niet opschieten en onwillekeurig gas gaan geven als ze worden ingehaald.
Overal leeg asfalt, 95 op de middelste rijstrook, maar je komt er niet langs zonder 120 te rijden.
En meestal zakken ze dan gelijk weer terug als je je inhaalactie afbreekt. En als je er wel voorbij komt blijven ze aan de trekhaak hangen en halen weer in zodra je naar rechts gaat om dan opnieuw in te gaan houden op de middelste rijstrook.

Ook irritant. De snelheid laten zakken bij het passeren van een vrachtwagen. Je zit in de dode hoek! Maak je inhaalactie af! Veilig inhalen duurt niet langer dan nodig is!

Zo, irritatie er weer uit.

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 21:15

Telpeva schreef:
Ik ben al dat geouwe*** over voetbal nu al zat en dat hele circus moet nog gaan beginnen.

Wilde net hierover gaan zeiken :')
Tv is al geclaimd door vriend...
Laatst bijgewerkt door Snoraly op 14-06-24 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 21:16

studeerkosten...au
en met een kunstopleiding is het natuurlijk lekker duur met al het extra materiaal wat erbij komt kijken :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 21:22

axel_1997 schreef:
Ik heb me geërgerd aan automobilisten die niet opschieten en onwillekeurig gas gaan geven als ze worden ingehaald.
Overal leeg asfalt, 95 op de middelste rijstrook, maar je komt er niet langs zonder 120 te rijden.
En meestal zakken ze dan gelijk weer terug als je je inhaalactie afbreekt. En als je er wel voorbij komt blijven ze aan de trekhaak hangen en halen weer in zodra je naar rechts gaat om dan opnieuw in te gaan houden op de middelste rijstrook.

Ook irritant. De snelheid laten zakken bij het passeren van een vrachtwagen. Je zit in de dode hoek! Maak je inhaalactie af! Veilig inhalen duurt niet langer dan nodig is!

Zo, irritatie er weer uit.

Oh ja zo godsgruwelijk irritant. En al dit komt zó vaak voor, ik begrijp het gewoon niet

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 21:39

Polarize schreef:
studeerkosten...au
en met een kunstopleiding is het natuurlijk lekker duur met al het extra materiaal wat erbij komt kijken :')

Had je gezien dat er een 10% kortingbon bij gerstaecker is, hij zat in de mail en is tot de 16e geldig geloof ik, pin mij er niet op vast. Als je wilt kan ik de kortingbon ook wel naar je doorsturen als je hem hebt gemist, het is een barcode die ze dan aan de kassa kunnen scannen.

Onder het motto alle beetjes helpen

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 22:36

Suzanne F. schreef:
Alja schreef:

Nee maar wie zonder zonde is werpe de eerste steen. En als ik naar buiten loop zijn al mijn zonden me weer vergeven he? :+

Dat zowiezo en er wordt ook nog eens de hele aanstaande op je gepast :)

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 22:43

Ik blijf bij iemand slapen die blijkbaar keihard snurkt. Zelfs door m’n oordopjes + nc koptelefoon met muziek aan 8)7. Ik ben maar op de bank in de woonkamer gaan liggen, hopelijk heeft d’r huisgenoot de woonkamer niet nodig :=.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 22:54

Ik vind het vreselijk om zo te denken maar soms ben ik 'opgelucht' dat mijn hond is overleden.
Hij was extreem angstig voor onweer en harde regen (wat uiteindelijk ook zorgde voor angst bij gewoon wat regen), hij had dan zo'n klote zomer gehad.. (en angst voor vuurwerk dus winter was ook al poedersuiker)

Of stel dat alles een paar maanden later was gebeurd, dan was hij nu doodsbang door het huis aan het rennen op 3 poten, trap op en af. Dan was hij er serieus tussen uit gepiept tijdens een onweersbui denk ik want had ook een slecht hart op het laatst..

De afgelopen 5 jaar probeerde ik altijd bij hem te zijn met zulk weer. Dus als het nu hard regent link ik dat natuurlijk meteen aan hem. En nu ben ik zelf heel onrustig, en vaak met een mental breakdown, als het onweert.
Ik mis je vriendje ;(