Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Wat voor poedersuiker heb je Suzanne? Dan weet ik dat ik die niet ga kopen hahaha. Ik heb meestal poedersuiker van Gilze, die heeft een dop zoals een kruidenpotje.
VuurVleugels schreef:Ik snap de 'betutteling' niet zo? Je mag toch gewoon dat pak melk kopen, niet eens tegen een hogere prijs of door eerst een examen af te moeten leggen voordat je het koopt?
De mens an sich is keer op keer een luie en gemakzuchtige diersoort gebleken. Die dopjes zitten er niet voor niets, na onderzoek is gebleken dat een hoog percentage zwerfafval uit dopjes bestaat en daar is een passende maatregel op bedacht zodat de mens lekker door kan gaan met lui zijn (want nu hoeven ze óók niet meer aan het dopje te denken). Ik vind het dopje soms ook irritant zo ja, maar als hiermee het zwerfafval gereduceerd wordt (want vergeet niet, die dopjes komen daar niet alleen terecht doordat ze niet op het pak worden gedaan, maar óók omdat ze losschieten als het pak wordt platgedrukt) vind ik het allang best. Het is ook maar een beetje waar je je zo druk om maakt hoor, en als dit al betutteling wordt genoemd...
DuoPenotti schreef:En dan gaat iedereen ze los knippen omdat ze irritant zijn.
Echt goede nuttige uitvinding
Winged schreef:Telpeva schreef:Heerlijk die poedersuiker miscommunicatie, zoiets kan ook alleen op bokt![]()
UO: Alle gekke smaakjes pepernoten zijn zwaar overrated.