Zo klaar mee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denisesilver schreef:Voelde vanmorgen een stuk minder kou hier, raam van de auto was ook niet bevroren, dus niet van te voren op laten warmen. Guess wat ik nu aan het doen ben. Ergernis nummer 1. Ik moet om 8:30 op het werk zijn.
Ergernis nummer 2 is dat vandaag de hooiboer komt, en mijn moeder dan ook vanmorgen terwijl ik me haast om naar het kantoor te gaan vier kantjes uitleg wil van hoe of wat. Echt hoor, ik zit heel de avond bij jullie, maar dit moet 's ochtends vroeg?? Heel eerlijk was ik het zelf vergeten, het is dat m'n zwager het vanmorgen zei. Geheid gezeik dat er niet genoeg pallets heb liggen, maar aangezien zij die steeds wegpakken is dat hun probleem.
Wat betreft fietslampen; ik heb van alle lampen last, inclusief kerstverlichting. Maar een te hoog afgestelde fietsverlichting zou ik nou niet precies levensgevaarlijk noemen
_San87_ schreef:denisesilver schreef:Voelde vanmorgen een stuk minder kou hier, raam van de auto was ook niet bevroren, dus niet van te voren op laten warmen. Guess wat ik nu aan het doen ben. Ergernis nummer 1. Ik moet om 8:30 op het werk zijn.
Ergernis nummer 2 is dat vandaag de hooiboer komt, en mijn moeder dan ook vanmorgen terwijl ik me haast om naar het kantoor te gaan vier kantjes uitleg wil van hoe of wat. Echt hoor, ik zit heel de avond bij jullie, maar dit moet 's ochtends vroeg?? Heel eerlijk was ik het zelf vergeten, het is dat m'n zwager het vanmorgen zei. Geheid gezeik dat er niet genoeg pallets heb liggen, maar aangezien zij die steeds wegpakken is dat hun probleem.
Wat betreft fietslampen; ik heb van alle lampen last, inclusief kerstverlichting. Maar een te hoog afgestelde fietsverlichting zou ik nou niet precies levensgevaarlijk noemen
Nooit de lamp van een elektrische fiets in je gezicht gehad?
Ik zie dan niks meer.
denisesilver schreef:_San87_ schreef:
Nooit de lamp van een elektrische fiets in je gezicht gehad?
Ik zie dan niks meer.
Jawel hoor, en auto's met een veel te felle lamp voor of achter m'n auto. Maar heb me nog nooit naast de weggereden door felle lichten. Wel migraine erdoor gekregen. Ik kijk er gewoon langsheen en pas mijn snelheid erop aan.
MyWishMax schreef:Container moet aan de weg, maar hij kan niet open en de poort ook niet meer... Dus weer 2 weken wachten en hopen dat dat past
MyWishMax schreef:Het is nog min 5 dus dan krijg ik hem tijdelijk open misschien met warm water maar legen ze hem niet omdat die weer vast zit. Erop slaan werkt niet, krijg hem echt helemaal niet meer openQua legen doen ze er zelfs niks aan, hij moet direct open als hij door wagen leeggekiept wordt, anders wordt hij vol weer terug gezet.
Maar poort gaat ook niet open, dus ik kan hem niet eens aan de weg krijgen