Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zorro schreef:Daan13, wat ziet jou kast er heerlijk georganiseerd uit,
Hiraeth schreef:Pfoe. Hobby's. Ik heb net een analoge camera gekocht, dus ik heb er weer een (dure) hobby bij. Daarnaast heb ik een Sony A7 III als dagelijks paradepaardje. Ook teken en schilder ik graag (wat voorbeelden hier: https://www.instagram.com/gillestijmes/).
Ik hou van de sfeer van analoge en oudere technologie. Ik heb niets met de USSR, maar de kneuterigheid van veel technologie uit die tijd/regio maakt mij toch ergens wel blij.Sowieso ben ik een beetje een doos die houdt van de emotie en nostalgie achter 'oude zooi'. Zo spaar ik Deense ansichtkaartjes - het liefst met hele verhalen op de achterkant uit 1880 - 1960.
De kattebelletjes van familieleden aan elkaar vind ik zo aandoenlijk.
Qua sport doe ik aan longboarden en heb ik een oude racefiets waar ik graag mee in de buurt fiets. En ik wil 'ooit' de transitie maken naar surfen, maar daar heb ik eerst een betere conditie voor.
pimaude schreef:Bedankt, lief van jeRoodvos wat een mooie kat !!
Sam_I_Am schreef:Wat een knapperd! Hij lijkt langharig, is het een Maine Coon? De mijne wel alleen dat is nog een kitten.
Detroit schreef:Ach, dat valt nog wel mee toch?Leuk om alle bezigheden van iedereen te lezen!
Ik had mijzelf een koopverbod gegeven, maar ik heb echt geen ruggegraat en net 17 boeken gekocht (tweedehands)
Detroit schreef:Ach, dat valt nog wel mee toch?Leuk om alle bezigheden van iedereen te lezen!
Ik had mijzelf een koopverbod gegeven, maar ik heb echt geen ruggegraat en net 17 boeken gekocht (tweedehands)
Detroit schreef:Leuk om alle bezigheden van iedereen te lezen!