Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nala

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 17:19

Qua hobbies ga ik graag geocachen :D een leuke stempel met mijn naam (MorganeNala) ervoor zou leuk zijn!

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 18:02

Roosch <3
Ziet er lekker uit!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 19:45

Daan13, wat ziet jou kast er heerlijk georganiseerd uit, ik word daar echt blij van! Ik hou van georganiseerd en kan slecht tegen rommelig. Doordat ik vorig jaar mijn hele zwangerschap erg ziek ben geweest is op een of andere manier alles hier rommelig, vooral onze schuur. Ik kan er echt zo slecht tegen..

Ik ben nu begonnen met stal schonen, dat lukte in het voorjaar niet dus dan nu maar, en alles leeg gehaald, boxen, zadelkamer/box, en ik wil nu ook alles georganiseerd inrichten. En dan de schuur opruimen, dan de zolder. En dan volgend voorjaar alles klaar hebben.

Een paar jaar geleden kreeg ik van mijn Santa een to-do list blokje, schot in de roos. Inmiddels gebruik ik ze overal.

Dus opbergmandjes uit eigen collectie ofzo, kom maar door :D

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 19:54

Urbanus schreef:
boeflover schreef:
Bij jou hobby’s kan ik bv nog diverse leuke dingen bedenken binnen het budget :D

Haha echt? Nu ben benieuwd wat voor dingen _O-

Straks trek ik jou en zul je het wel zien <<) (jij zou wel echt zo’n leuk lootje zijn!)

(Dat ging per ongelijk eerst per pb :)))

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 20:01

Daan13 wat is jou zadelkamer netjes!! En groot blijkbaar, een trampoline er ook nog in haha.
Die van mij van vroeger kon ik ook uren in kwijt zijn met opnieuw inrichten enzo. Helaas geen paarden meer en het enige wat ik nu nog met paarden doe is een paar X per jaar schrijven bij springwedstrijden. Die vereniging organiseert enkel outdoor wedstrijden dus de laatste dit jaar is al achter de rug. Maar dat zijn echt mijn dagjes “paarden kijken”
Super leuk om te doen, altijd gezellig in de jury wagen, het beste uitzicht van de ring en volledig verzorgd nog ook.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 20:02

zorro schreef:
Daan13, wat ziet jou kast er heerlijk georganiseerd uit,

En ik kan zo heerlijk chaotisch zijn _O-

Al moet ik zeggen dat de zadelkamer er netter/ overzichtelijker eruit ziet dan onze huiskamer :')

Het kost wel wat ---lees nooit op vakantie gaan en veel werken --
Maar dan heb je echt een gave ruimte.

Dit is ook een aso foto :o
Afbeelding

Vroeguh lagen ze in van die grote tonnen en dat was erg onoverzichtelijk ( en daardoor koop je dus extra dekens want je weet niet wat onderin ligt)

Ik ben echt blij met de zadelkamer <3

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 20:17

Lijkt wel een winkel zo. := Wat fijn, zoveel ruimte!

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 20:19

Wauw Daan! Wat mooi en georganiseerd!

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 20:20

_O- de winkel, dat zegt bijna iedereen.

Het is ook wel een beetje over de top maar als je de ruimte hebt kan je het beter in 1x goed doen.

Door de corona ging onze once-in-a-lifetime reis niet door |( maar nu hebben we wel een gave ruimte wat ongedierte vrij is en overzichtelijk.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 20:22

Wat een gave ruimte! En wat een kleurtjes . :D

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 20:35

Jouw zadelkamer is volgens mij net zo groot als mijn hele huisje _O-

Hoe groot/ breed is je roze waterkoker trouwens?

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 20:43

Hiraeth schreef:
Pfoe. Hobby's. Ik heb net een analoge camera gekocht, dus ik heb er weer een (dure :+ ) hobby bij. Daarnaast heb ik een Sony A7 III als dagelijks paradepaardje. Ook teken en schilder ik graag (wat voorbeelden hier: https://www.instagram.com/gillestijmes/).

Ik hou van de sfeer van analoge en oudere technologie. Ik heb niets met de USSR, maar de kneuterigheid van veel technologie uit die tijd/regio maakt mij toch ergens wel blij. :D Sowieso ben ik een beetje een doos die houdt van de emotie en nostalgie achter 'oude zooi'. Zo spaar ik Deense ansichtkaartjes - het liefst met hele verhalen op de achterkant uit 1880 - 1960. <3 De kattebelletjes van familieleden aan elkaar vind ik zo aandoenlijk.

Qua sport doe ik aan longboarden en heb ik een oude racefiets waar ik graag mee in de buurt fiets. En ik wil 'ooit' de transitie maken naar surfen, maar daar heb ik eerst een betere conditie voor. _O-

Ooh wauw, je tekeningen zijn echt super mooi!

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 20:44

Leuk om alle bezigheden van iedereen te lezen!

Ik had mijzelf een koopverbod gegeven, maar ik heb echt geen ruggegraat en net 17 boeken gekocht (tweedehands) ;(

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 20:50

Als het dikke boeken zijn breekt je ruggengraat wel tijdens het sjouwen :') :P

Zie het anders als papier recycling. Dat is toch een goed iets? :D

De waterkoker is 1,7 liter. Ideaal om voor 3 paarden slobber te maken. Afbeelding

Zojuist op marktplaats een rookmachine gekocht voor een habbekrats _O-
Kan je ook roze rook mee maken.... Die arme paarden van ons :')

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 22:11

pimaude schreef:
Roodvos wat een mooie kat !!
Bedankt, lief van je <3.

Sam_I_Am schreef:
Wat een knapperd! Hij lijkt langharig, is het een Maine Coon? De mijne wel alleen dat is nog een kitten.

Dankjewel, het is idd ook een langharige. Het is een Noorse Boskat, aka mijn Noorman :D.
Die van jou had ik al herkend als MC, mooie kleur ogen ook.

Detroit schreef:

Ik had mijzelf een koopverbod gegeven, maar ik heb echt geen ruggegraat en net 17 boeken gekocht (tweedehands) ;(
Ach, dat valt nog wel mee toch?
Ik heb net een paard gekocht.... :Y)

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 22:30

Detroit schreef:

Ach, dat valt nog wel mee toch?
Ik heb net een paard gekocht.... :Y)[/quote]
Maar dat valt onder goede, zinvolle en hoognodige aankopen.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 22:46

Detroit schreef:

Maar voor boeken geldt het koopverbod niet! :D

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 01:19

JEUTJE DAAN, wat een mega collectie _O- nu ben ik ook benieuwd naar de rest van je zadelkamer hahaha!

Wat zonde van de reis, waar zou je heen gaan? Nu niet alsnog doen?

17 boeken gekocht _O-

Leuke suske en wiske uitwisseling :)

Hobbys...
Tja...

Sporten :=

Softbal, badminton, ik geef Sh Bam en Body Pump op sportscholen, daarnaast werken en mn konijnen <3

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 06:48

Roodvos,wat leuk!!!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Merrie? Bereden?
En idd het is een prachtige kat die je hebt.

We zouden naar Nieuw Zeeland gaan voor 7 week.
Nu is het voor heel lang uitgesteld....
Niet alleen is het allemaal duurder geworden,de thuissituatie is ook veranderd en daardoor past het niet om zo'n lange tijd weg te zijn.

en nu alles zo vreselijk duur is geworden kunnen we veel minder sparen waardoor we het geld in het huis, zonnepanelen moeten steken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 07:16

Detroit schreef:

Boeken zijn altijd geoorloofd. :j

Ik doe graag aan yoga, lezen of bakken. In de praktijk gaat mijn tijd gewoon op aan het huishouden. :+

Ik hou ook wel heel erg van die kneuterigheid wat iemand noemde. Veel moderne uitstraling zul je niet vinden bij ons in huis. :)

Daan13, wat zonde van jullie reis!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 07:39

Hobby’s heb ik niet zoveel := naast werk en mijn dochter die in januari 2 wordt, korfbal en lees ik op mijn e-reader. Verder vind ik beetje wandelen ook leuk!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 08:02

Ik wandel wel graag, en duik natuurlijk en rij paard. Maar duikspullen zijn te duur voor de secret santa, en gebruikt wat je wel eens bij de kringloop ziet is meestal niet meer bruikbaar en rijp voor de kliko.

Qua spulletjes voor de vensterbank of op tafeltjes, die heb ik echt genoeg, ik ben juist aan het minderen. Het enige wat er bij past zijn glazen dieren met een kleurtje. Ik heb al kwallen, zeehonden, een octopus, vissen, maar die zijn gewoon leuk.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 09:07

Zuur van je reis Daan... Maar ook wel begrijpelijk. Ik zou in 2020 naar ZA voor 2 weken. M'n reisgezelschap ging nu alsnog maar door alles duurder wordt en dingen veranderd zijn kon ik niet meer mee... Hopelijk ooit nog eens...

Jou zadelkamer is echt gigantisch en zo gaaf! Idd net een winkel. En speeltuin blijkbaar als er een trampoline staat haha!

@nala doe je geocashen met je telefoon of met een echte GPS? Ik zou het ook wel meer willen doen, maar komt er nooit van :=

@roodvos, oehh nieuw paard, tell me more! *\o/*

Megane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 09:37

Echte hobby's heb ik eigenlijk niet, vind wel een heleboel dingen leuk om te doen maar kom er niet altijd even goed aan toe.
Diamond painting is niet echt aan mij besteed, heb daar het geduld niet echt voor.
Puzzelen heb ik wel veel gedaan, maar daar gun ik mezelf de tijd ook niet echt meer voor.

Kleuren vind ik soms in de winter dan wel weer leuk om te doen

Denk dat fotografie wel een beetje mijn enige echte hobby is, (ohja, en mijn hond natuurlijk haha) daar ben ik wekelijks meerdere uren mee bezig. Daarnaast verzamel ik ook oude spulletjes die fotografie gerelateerd zijn. Oude boeken, analoge spulletjes, oude camera's etc.

Komend voorjaar krijg ik een eigen ruimte boven tot mijn beschikking waar ik een kantoor/hobby ruimte van wil maken. Spulletjes hiervoor zijn ook altijd leuk! Ik wil tegen 1 muur graag een kastenwand gaan maken waar al mijn boeken en verzamelde spulletjes mooi in kunnen staan.

Ohja.. wil nog wel even vermelden dat mijn berichten echt niet gezien moeten worden als 'boodschappenlijstje' ik vind een heleboel dingen leuk, neem hierin gerust alle ruimte hoor lieve ss. De berichtjes zijn meer bedoeld als een 'houvast' voor als je er even niet uit komt

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 09:40

Je zadelkamer is super stoer geworden Daan <3. Jammer van je reis, maar misschien op een later moment.

Daan en Tancreda hebben PB.

Boeken zijn ook nuttige en noodzakelijke aankopen :j :D.