Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 07:48

Afbeelding
Net zelftest op werk gedaan. Doe ik bij elke dienst voor de zekerheid. Eerste meteen positief, begon met een lichte streep die dus steeds sterker was, daarna wou een leidinggevende nog 1 test bij mij afnemen welke dus negatief was. Pas om 08:00 gaat de teststraat hier open dus nog even wachten. Kan niet binnen werken nu dus loop maar wat buiten rond en in de kantine (zit alleen). Pfff. Voel mij wel kortademig maar had al het gevoel dat ik weer lucht weg infectie ging krijgen. Even afwachten en straks dus weer testen.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 08:13

Dat ik gewoon m’n DigiD vergeten ben, weet helemaal niets meer. Nu opnieuw aangevraagd en krijg het dus via de post. Kan ik dus weer drie dagen in de stress zitten of het wel binnen komt.. -O- |( ;(

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 08:51

De DigiDapp is perfect Justme

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 08:58

Mijn vriend die altijd zo'n drama moet maken van vroeg opstaan dat vervolgens iedereen wakker is.. :O

Het is fiets zondag, laat me gewoon slapen ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 09:21

De vegan kruidenkaas van de Ah. 630 cal per 100 gram. Het is letterlijk opgeklopte olie >;)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 09:23

Dat ik 2 uur moet wachten op de uitslag van de pcr test en ik niet naar huis mag (ben nog op werk) en moet maar wachten in de auto… ik werk tot 12:00 |o

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 09:34

Rennie89 schreef:
[ [url=m/a90k6j.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net zelftest op werk gedaan. Doe ik bij elke dienst voor de zekerheid. Eerste meteen positief, begon met een lichte streep die dus steeds sterker was, daarna wou een leidinggevende nog 1 test bij mij afnemen welke dus negatief was. Pas om 08:00 gaat de teststraat hier open dus nog even wachten. Kan niet binnen werken nu dus loop maar wat buiten rond en in de kantine (zit alleen). Pfff. Voel mij wel kortademig maar had al het gevoel dat ik weer lucht weg infectie ging krijgen. Even afwachten en straks dus weer testen.

Hoe lang heb je die eerste test laten liggen? Want na 15 minuten zijn ze niet meer betrouwbaar.

Hopelijk test je straks negatief! Waarom moet je wachten in de auto?

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 09:35

Rennie89 schreef:
Dat ik 2 uur moet wachten op de uitslag van de pcr test en ik niet naar huis mag (ben nog op werk) en moet maar wachten in de auto… ik werk tot 12:00 |o

Mag je niet in een apart hokje met mondkapje, pff slecht hoor. Hopelijk heb je snel uitslag!

Aan dat ik dus nu al mijn ontbijt op heb omdat ik het er anders uit gooi met sporten. Waarom zo vroeg op zondag afgesproken??

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 09:47

Spierpijn door het werk gisteren, wist niet dat doppen draaien zoveel spierpijn kon geven :')

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 09:50

Mijn biologische klok. Het is weekend, laat mij slapen :+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 09:51

Cayenne schreef:
Rennie89 schreef:
[ [url=m/a90k6j.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe lang heb je die eerste test laten liggen? Want na 15 minuten zijn ze niet meer betrouwbaar.

Hopelijk test je straks negatief! Waarom moet je wachten in de auto?

Bij de eerste test was meteen een lichte streep te zien. Was binnen 5 minuten helemaal donker. Die andere weet ik niet wanneer die zichtbaar werd, vrij snel opzij gelegd. Eerste was toch al positief.

Ik wacht in de auto omdat het nu wel drukker op werk is en ik geen zin heb om de kantine bezet te houden. Andere mensen willen ook eten etc en ik wil niet mensen “bang” maken.

Ik wil gewoon naar huis, voel mij sowieso belabberd. Maar hè, op werk boeit het niet, alleen als je positief bent kan opeens alles. Maar wil mij niet perse ziek melden, wel verlof opnemen.

Maar even de uitslag afwachten. Moet morgen ook om 04:15 beginnen pff…

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 10:00

Dat ik zaterdag 17.05 mail krijg van opticien dat mijn bril klaar ligt. Zondag en maandag zijn ze dicht :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 10:17

Jongste kat die om 06.00 uur begon te klieren. Gelijk maar van de slaapkamer gezet en schuifdeur dicht gedaan.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 10:32

Nou ik ben positief getest, wat ik ook wel verwachtte. Ik ben blij dat ik nog kan genieten van m’n eten want m’n smaak en reuk heb ik nog :Y) alleen die vermoeidheid en kortademigheid is hinderlijk. Hopelijk blijft het hierbij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 10:37

Rennie89 schreef:
Nou ik ben positief getest, wat ik ook wel verwachtte. Ik ben blij dat ik nog kan genieten van m’n eten want m’n smaak en reuk heb ik nog :Y) alleen die vermoeidheid en kortademigheid is hinderlijk. Hopelijk blijft het hierbij.

De nieuwe variant behoud je smaak en reuk gewoon. Is vergelijkbaar met een milde griep.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 10:41

Beterschap Rennie :(:)

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 10:42

Marije_1997 schreef:
Rennie89 schreef:

De nieuwe variant behoud je smaak en reuk gewoon. Is vergelijkbaar met een milde griep.

Dat klopt niet. Ik heb flink Corona gehad, met alles erop en eraan. Verre weg van een milde griep en had m’n smaak/ reuk gewoon behouden. Voorzichtig met zulke uitspraken als je het niet zeker weet..

mirna6308

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 10:44

Rennie89 schreef:

vervelend! beterschap toegewenst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 10:47

Lisa, ik heb et over de nieuwe variant. En daar zeggen ook virologen van dat je smaak etc niet verdwijnt en het goed te vergelijken is met een griep. Ik ben zeer goed op de hoogte van alles hoor :)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 10:48

Dat er mensen zijn die blijkbaar overal verstand van hebben en overal ongevraagd hun ‘kennis’ delen. Joe :evaw:

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 11:06

Er is blijkbaar sale bij bershka, alleen ik heb dinsdag pas mijn vrije dag en gratis OV, en ik moet echt gaan sparen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 11:10

Ik erger mij aan mijn man. Wat een ongeorganiseerde chaoot _-:( Dan plant hij eindelijk 2 dagen in om zaken af te werken. Nee hoor. Geen idee wat hij die 2 dagen heeft zitten uitvreten maar er zijn geen lopende klusjes afgewerkt _-:(

fotolijstje schreef:
Er is blijkbaar sale bij bershka, alleen ik heb dinsdag pas mijn vrije dag en gratis OV, en ik moet echt gaan sparen :')

Dan koop je toch gewoon niets? Als ik zie wat jij de afgelopen weken al hebt besteld, pfieuw :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 11:24

Marije_1997 schreef:
Rennie89 schreef:

Ik heb behoorlijke last van kortademigheid en vermoeidheid/spierpijn. Raak al buiten adem van praten :') Vermoed dat ik de delta heb. Heb overigens geen koorts. Eff afwachten, ik dacht dat er weer een luchtweginfectie aan zat te komen, want zo voelde het.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 11:35

Blijkbaar blaffen onze honden regelmatig als wij weg zijn :\.

Hoe gaan we dit nu weer oplossen...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 11:38

_San87_ schreef:
Blijkbaar blaffen onze honden regelmatig als wij weg zijn :.

Hoe gaan we dit nu weer oplossen...

Al een radio geprobeerd? Geluid schijnt te helpen