Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Castilja schreef:Doe alleen maar een poging een behulpzaam voorstel te doen, zit er ook niet op te wachten een discussie aan te wakkeren. Alsjeblieft niet
Anyway
Rozen zijn rood
Viooltjes zijn blauw
Einde
Castilja schreef:Ah ja. Nouja als ik de vraag krijgen te verzenden naar België en 25,- moest betalen zou ik vriendelijk bedanken, misschien een goede om Homer in het achterhoofd te houden mocht het problemen opleveren
Marjo schreef:Dees, heb je het land aangepast? Want het goedkoopste pakket naar België is 9,30. En als hij tussen de 5 en 10kg is dan is dat wel 25 euro. 7 euro is een pakket binnen Nederland.
[ [url=m/FeVnIe.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://jouw.postnl.nl/?#!/versturen/details
Met die prijzen heb ik ook liever een lootje binnen Nederland, zeker aangezien ik aan meerdere exchanges mee doe.
idinn schreef:Panterprint.. in een dierentuin.. op een panter.. top! In het wild.. op een panter.. top! Overal.. niet op een panter.. flop!
Als je wilt afleveren aan de deur, is het dan het budget verhogen met de verzendkosten? Want wij gaan mogelijk een tour NL/B doen vlak voor kerst, mocht Schotland door corona niks worden. Al ga ik denk toch wel over dat budget heen, maar bon