En leven tot de zomer zou fijn zijn idd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marley93 schreef:michelle___ schreef:Mijn schoonmoeder die steeds als ik wat wil eten zegt: "Zou je dat wel doen net voor de zomer"
Überhaupt mensen die vinden dat je voor de zomer ineens niet meer van eten mag genieten. Dikke doei, dan maar extra zwembandjes, ik ga echt mijn chips niet laten liggen.
marley93 schreef:Precies. Ik vind het hele idee dat iedereen in de zomer graatmager moet zijn al raar. En dat dat ook altijd zo breed uitgemeten wordt in de media met allemaal van die "get summer-ready" fitgirl reclames.michelle___ schreef:Mijn schoonmoeder die steeds als ik wat wil eten zegt: "Zou je dat wel doen net voor de zomer"
Überhaupt mensen die vinden dat je voor de zomer ineens niet meer van eten mag genieten. Dikke doei, dan maar extra zwembandjes, ik ga echt mijn chips niet laten liggen.
Captain schreef:Webwinkel. Een net gekocht voor onze katten zodat we de tuin af kunnen zetten en ze in onze tuin blijven. Dinsdag gekocht, zodat we het zaterdag kunnen doen.
Nog steeds niets gehoord dus nu neem ik contact op wanneer hij verwacht te leveren.
Webshop: "We geven het morgen mee aan de DPD"
Ik: "Mooi, dan hebben we het zaterdag en kunnen we aan de slag."
Webshop: "Nee zij leveren niet op zaterdagen dus u ontvangt het maandag"
Godver.
Ik: "Dan wil ik mijn bestelling graag annuleren"
Webshop: "Dat is niet mogelijk."
Ik *heel hard zoeken in hun voorwaarden*
"4.1 Webshop hanteert een levertijd van 2-3 werkdagen na ontvangst en verwerking van uw betaling. Indien levering niet tijdig plaatsvindt, dan ontvangt u binnen 1 maand na plaatsing van de bestelling bericht en heeft u tot het moment van levering het recht de overeenkomst kosteloos te ontbinden door schriftelijke mededeling daarvan aan Quality Cat Products te doen. Bij overschrijding van de levertermijn heeft u geen recht op schadevergoeding."
Ik: "Een LEVERTIJD van 2-3 werkdagen. Dus we zouden het morgen moeten ontvangen.
En anders kunnen we de koop ontbinden, en dat willen we bij deze doen."
Webshop: "Is overmacht door corona"
Ja rot op hoor, dan had je dat op de website moeten vermelden en in je algemene voorwaarden.
IMANDRA schreef:Verrekte telemarketers! Net belde iemand voor energie en claimde dat ik klant was (natuurlijk niet gezegd voor welk bedrijf). Das best knap want ik sta nergens als klant ingeschreven wbt energie. Als je zegt geen interesse te hebben en doorverbonden wil worden met bel-me-niet register dan gaan ze nog 1000x ‘ja maar’ zeuren, om vervolgens met een hoorbaar diepe zucht je toch door te verbinden.
Paar dagen terug ook een knuppel die voor KPN belde. Kon ons huidige internet niet matchen (boden maar 200mb en hebben er nu 600). “Ja maar mevrouw 200mb is ruim voldoende voor 2 mensen! 200mb is bedoeld voor 16 mensen!”
Uhhhh nee dat is niet hoe dat werkt??
theadora99 schreef:IMANDRA schreef:Verrekte telemarketers! Net belde iemand voor energie en claimde dat ik klant was (natuurlijk niet gezegd voor welk bedrijf). Das best knap want ik sta nergens als klant ingeschreven wbt energie. Als je zegt geen interesse te hebben en doorverbonden wil worden met bel-me-niet register dan gaan ze nog 1000x ‘ja maar’ zeuren, om vervolgens met een hoorbaar diepe zucht je toch door te verbinden.
Paar dagen terug ook een knuppel die voor KPN belde. Kon ons huidige internet niet matchen (boden maar 200mb en hebben er nu 600). “Ja maar mevrouw 200mb is ruim voldoende voor 2 mensen! 200mb is bedoeld voor 16 mensen!”
Uhhhh nee dat is niet hoe dat werkt??
Energiemaatschappijen bellen mij nu elke keer van een energiecollectief, namens mijn energieleverancier (ik zit volgens hun bij ongeveer elke bestaande leverancier). Daarnaast ben ik via hun overgestapt, heb ik recht op een bonus van €100 en ze vroegen of ik die al gehad had. Heb ze maar even verteld dat ik niet bij die maatschappijen zit, recht heb op meer geld terug (ivm delen, lang verhaal), en al helemaal niet via dit energiecollectief ben overgestapt, maar net Xe energie met 3 jaar verlengd heb bij mijn eigen maatschappij. Opgehangen en nummer geblokkeerd. Bellen ze vanuit allerlei verschillende andere plekken terug (Zwolle, amsterdam, Utrecht, leiden, Breda, Rotterdam, eindhoven). Was er zó klaar mee dat ik een beetje te onaardig geweest was aan de telefoon. Werd een dag later gebeld met excuus dat ze zo vaak belden. Heb gezegd dat als het ze echt zo speet dat ze beter konden ophouden met bellen en oplichten. Vond-ie niet leuk dat ik dat zei. Ben er wel vanaf nu