Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 17:22

We zijn beide niet dik. Ik weeg 65kilo :+

En leven tot de zomer zou fijn zijn idd :')

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 17:55

michelle___ schreef:
Mijn schoonmoeder die steeds als ik wat wil eten zegt: "Zou je dat wel doen net voor de zomer"
>;)

Voor haar ogen, met veel gesmak, een slagroomtaartje naar binnen werken. :j

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 18:14

michelle___ schreef:
Mijn schoonmoeder die steeds als ik wat wil eten zegt: "Zou je dat wel doen net voor de zomer"
>;)

Überhaupt mensen die vinden dat je voor de zomer ineens niet meer van eten mag genieten. Dikke doei, dan maar extra zwembandjes, ik ga echt mijn chips niet laten liggen. :wave:

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 18:21

marley93 schreef:
michelle___ schreef:
>;)

Überhaupt mensen die vinden dat je voor de zomer ineens niet meer van eten mag genieten. Dikke doei, dan maar extra zwembandjes, ik ga echt mijn chips niet laten liggen. :wave:

Ik snap dus ook niet waar mensen dat lef vandaan halen om zoiets te zeggen. Waarom voelen dat soort mensen zich genoodzaakt om voor een ander te bepalen hoe die eruit (moet/hoort te in de ogen van) zien? := Laat elkaar lekker in je waarde, snap dit nooit zo goed. Wat jij indd ook zegt, als jij zin hebt in een lekkere zak chips, dan doe je dat gewoon. Niemand die er wat van hoeft te zeggen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 18:49

marley93 schreef:
michelle___ schreef:
>;)

Precies. Ik vind het hele idee dat iedereen in de zomer graatmager moet zijn al raar. En dat dat ook altijd zo breed uitgemeten wordt in de media met allemaal van die "get summer-ready" fitgirl reclames. := Niet iedereen heeft de tijd om 4 uur per dag in de sportschool te staan, of zin om iedere maaltijd tot op de gram nauwkeurig af te wegen. :roll:

Voorts erger ik me aan deze neusriem. :x

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 18:53

Ik heb een nieuwe line voor als mijn ouders zulke opmerkingen maken. Maar die is niet bokt proof. Maar nog niet nodig gehad sinds ik ze aangesproken heb er op. Mensen denken dat ze alles maar kunnen zeggen. :=

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 18:56

Oof, die neus riem :oo

Ik erger me aan de SGP, thanks Lau voor het delen. Wat een idioterie zeg.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 19:11

Het postNL punt dat enkel op werkdagen tussen 15 en 18u open is 8)7.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 19:16

Die neusriem is naar! :oo Zo kan dat paard toch nauwelijks ademen, mijn god.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 19:33

Captain schreef:
Webwinkel. Een net gekocht voor onze katten zodat we de tuin af kunnen zetten en ze in onze tuin blijven. Dinsdag gekocht, zodat we het zaterdag kunnen doen.

Nog steeds niets gehoord dus nu neem ik contact op wanneer hij verwacht te leveren.
Webshop: "We geven het morgen mee aan de DPD"
Ik: "Mooi, dan hebben we het zaterdag en kunnen we aan de slag."
Webshop: "Nee zij leveren niet op zaterdagen dus u ontvangt het maandag"

Godver.

Ik: "Dan wil ik mijn bestelling graag annuleren"
Webshop: "Dat is niet mogelijk."
Ik *heel hard zoeken in hun voorwaarden*
"4.1 Webshop hanteert een levertijd van 2-3 werkdagen na ontvangst en verwerking van uw betaling. Indien levering niet tijdig plaatsvindt, dan ontvangt u binnen 1 maand na plaatsing van de bestelling bericht en heeft u tot het moment van levering het recht de overeenkomst kosteloos te ontbinden door schriftelijke mededeling daarvan aan Quality Cat Products te doen. Bij overschrijding van de levertermijn heeft u geen recht op schadevergoeding."

Ik: "Een LEVERTIJD van 2-3 werkdagen. Dus we zouden het morgen moeten ontvangen.
En anders kunnen we de koop ontbinden, en dat willen we bij deze doen."
Webshop: "Is overmacht door corona"

Ja rot op hoor, dan had je dat op de website moeten vermelden en in je algemene voorwaarden. :evaw:

Ze hebben hem nu toch opgestuurd. Dus ben benieuwd of die morgen komt. :+

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 20:48

Mkango schreef:
Voorts erger ik me aan deze neusriem. :x

Allemachtig %)

Waarom willen alleen Fransen mijn Vinted spullen hebben ^)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 21:07

Een bevriend stel die nu uit elkaar zijn maar we krijgen alleen contact met hem. En ik wil er gewoon voor haar zijn. |o
Mocht je dit lezen, Jess, stuur me even een berichtje :D

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 21:11

MarlindeRooz schreef:
Or me... maar had een 9 op mijn CE. _O-

Maar ik doe ook niet alsof ik vloeibaar Engels kan.

Vloeibaar?

Vloeiend toch?

I tok liquid English

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 21:14

M'n moeder die altijd beneden op de bank met mensen moet gaan bellen. Ik zit een film te kijken op m'n laptop en kan het gewoon niet meer normaal volgen. Als ik moet bellen ga ik altijd naar boven, omdat ik andere mensen niet in de weg wil zitten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 21:33

Knert schreef:
MarlindeRooz schreef:
Or me... maar had een 9 op mijn CE. _O-

Maar ik doe ook niet alsof ik vloeibaar Engels kan.

Vloeibaar?

Vloeiend toch?

I tok liquid English

Is een woordspeling. ;( :))

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 21:38

Afbeelding

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 21:50

Verrekte telemarketers! Net belde iemand voor energie en claimde dat ik klant was (natuurlijk niet gezegd voor welk bedrijf). Das best knap want ik sta nergens als klant ingeschreven wbt energie. Als je zegt geen interesse te hebben en doorverbonden wil worden met bel-me-niet register dan gaan ze nog 1000x ‘ja maar’ zeuren, om vervolgens met een hoorbaar diepe zucht je toch door te verbinden.

Paar dagen terug ook een knuppel die voor KPN belde. Kon ons huidige internet niet matchen (boden maar 200mb en hebben er nu 600). “Ja maar mevrouw 200mb is ruim voldoende voor 2 mensen! 200mb is bedoeld voor 16 mensen!”
Uhhhh nee dat is niet hoe dat werkt??

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 21:54

Dat ik straks verplicht ships moet eten. De puinhoop die ik 10/20 keer per dag aan het opruimen ben van de kuikens.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 22:01

IMANDRA schreef:
Verrekte telemarketers! Net belde iemand voor energie en claimde dat ik klant was (natuurlijk niet gezegd voor welk bedrijf). Das best knap want ik sta nergens als klant ingeschreven wbt energie. Als je zegt geen interesse te hebben en doorverbonden wil worden met bel-me-niet register dan gaan ze nog 1000x ‘ja maar’ zeuren, om vervolgens met een hoorbaar diepe zucht je toch door te verbinden.

Paar dagen terug ook een knuppel die voor KPN belde. Kon ons huidige internet niet matchen (boden maar 200mb en hebben er nu 600). “Ja maar mevrouw 200mb is ruim voldoende voor 2 mensen! 200mb is bedoeld voor 16 mensen!”

Energiemaatschappijen bellen mij nu elke keer van een energiecollectief, namens mijn energieleverancier (ik zit volgens hun bij ongeveer elke bestaande leverancier). Daarnaast ben ik via hun overgestapt, heb ik recht op een bonus van €100 en ze vroegen of ik die al gehad had. Heb ze maar even verteld dat ik niet bij die maatschappijen zit, recht heb op meer geld terug (ivm delen, lang verhaal), en al helemaal niet via dit energiecollectief ben overgestapt, maar net Xe energie met 3 jaar verlengd heb bij mijn eigen maatschappij. Opgehangen en nummer geblokkeerd. Bellen ze vanuit allerlei verschillende andere plekken terug (Zwolle, amsterdam, Utrecht, leiden, Breda, Rotterdam, eindhoven). Was er zó klaar mee dat ik een beetje te onaardig geweest was aan de telefoon. Werd een dag later gebeld met excuus dat ze zo vaak belden. Heb gezegd dat als het ze echt zo speet dat ze beter konden ophouden met bellen en oplichten. Vond-ie niet leuk dat ik dat zei. Ben er wel vanaf nu :')

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 22:11

Dat mijn bril steeds vlekken heeft. Hoe dan. Ik kom er met mijn handen niet eens bij in de buurt, en ik ben al dagen niet op stal geweest.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 22:17

theadora99 schreef:
IMANDRA schreef:

Energiemaatschappijen bellen mij nu elke keer van een energiecollectief, namens mijn energieleverancier (ik zit volgens hun bij ongeveer elke bestaande leverancier). Daarnaast ben ik via hun overgestapt, heb ik recht op een bonus van €100 en ze vroegen of ik die al gehad had. Heb ze maar even verteld dat ik niet bij die maatschappijen zit, recht heb op meer geld terug (ivm delen, lang verhaal), en al helemaal niet via dit energiecollectief ben overgestapt, maar net Xe energie met 3 jaar verlengd heb bij mijn eigen maatschappij. Opgehangen en nummer geblokkeerd. Bellen ze vanuit allerlei verschillende andere plekken terug (Zwolle, amsterdam, Utrecht, leiden, Breda, Rotterdam, eindhoven). Was er zó klaar mee dat ik een beetje te onaardig geweest was aan de telefoon. Werd een dag later gebeld met excuus dat ze zo vaak belden. Heb gezegd dat als het ze echt zo speet dat ze beter konden ophouden met bellen en oplichten. Vond-ie niet leuk dat ik dat zei. Ben er wel vanaf nu :')

Haha net goed.
Ja dat is de reden waarom ik ook bleef hangen, iirc zijn ze verplicht om je door te verbinden met het bel-me-niet, zodat je je (opnieuw) kan registreren.
(Incl smerige trucjes zoals optie 1) wij bellen je niet meer 2) registratie in bel me niet en 3) wij bellen je niet meer én bel me niet, & twee keer moeten bevestigen _-:(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-21 22:40

Coronauitbraak op de afdeling oncologie van het ziekenhuis waar mijn moeder onder behandeling staat voor kanker..

-O-

Alsof het zo al niet moeilijk en eng genoeg is..

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 22:43

xPabloBokt schreef:
Coronauitbraak op de afdeling oncologie van het ziekenhuis waar mijn moeder onder behandeling staat voor kanker..

-O-

Alsof het zo al niet moeilijk en eng genoeg is..

:(:)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 22:45

Arm paard met die constructie rondom zijn neus, dat lijkt mij heel onaangenaam wanneer die vol door de neus wil inademen :\

Xpablobokt het zit jullie echt niet mee :\ heel veel sterkte!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-21 22:45

Dankje :(:)