Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Om vervolgens een redelijk snerend appje van zijn moeder te krijgen met o.a. dat hij echt voor mij door het vuur zou gaan etc. Heb maar politiek correct geantwoord dat ik daar de afgelopen dagen vrij weinig van gemerkt heb en dat ik de familie het allerbeste wens.
Konijen schreef:Ik ben zo verdrietig. Gevoel dat mijn zorgbatterij volledig op is. Nog steeds veel zorgen en verdriet vanwege achteruitgang van mijn ouders (allebei alzheimer). Schoonouders die ook kwakkelen. En nu komt oudste zoon (21) thuis laveloos (weer flink gezopen na de voetbal( met kapot gezicht. Vertelt een onsamenhangend verhaal maar uiteindelijk geeft hij aan verslaafd te zijn aan miauw miauw. Heeft al zelf afspraak gemaakt met verslavingskliniek. De laatste jaren ging het af en aan met hem. Leek het niet helemaal te kunnen vinden qua studie. Nu 3e studie. Dit lijkt goed te gaan. Maar grenzeloos gedrag met alcohol. Voelt veel druk, niet van ons, maar in het algemeen. Pff ik vind het leven echt flink ingewikkeld op dit moment en zodra ik denk nu is het even wat rustiger dient de volgende zorg zich aan...Soms wil ik heel hard weggelopen.

…. Krtek schreef:Ben zo verdrietig omdat mijn ex mij probeert kapot te maken. En geen goed gevoel meer bij mijn advocaat, lijkt of dat ze vriendjespolitiek voert met zijn advocaat (geen bewijs voor, is mijn gevoel). Weet gewoon even niet meer wat ik moet doen….
Wat een rotsituatie!