Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 18:49

Sterkte Cupcakes! :(:)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 19:10

Heel veel sterkte Cupcakes! Zo te horen een moeilijke maar wel juiste beslissing!

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 19:14

Dankjewel allemaal! Het is fijn om even te ventileren hier merk ik. Had het ook niet verwacht, daarom komt het des te harder binnen.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 19:22

En op vakantie valt het dubbel tegen. Nog even volhouden, maar je weet nu in ieder geval wat je (niet) aan hem hebt.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 21:29

Sterkte CupCakes.

Ik heb altijd geleerd dat verkering er is om te ontdekken of je wel of niet bij elkaar past.
In jullie geval dus niet en daar kom je maar beter achter voordat je verplichtingen hebt naar elkaar toe (zoals kind, huis, huisdier, huwelijk).

Desalniettemin jammer van je vakantie en van de verstoring van je relax time. Jammer dat iets wat mooi leek toch is geëindigd in een teleurstelling.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 22:25

Ach cc en jullie waren ook al huizen aan het kijken…
Wat vervelend zeg vooral omdat je nu eindelijk eens had gehoopt op een lieverd na die andere rare kwasten

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 23:35

Bah wat naar CupCakes, hopelijk krijg je die laatste uren een beetje om. Ik herken het trouwens wel, ik trek ook altijd de verkeerden aan. Sterkte gewenst!

Ik had gisteren een hele zware dag. Ik moest de bewoners op mijn werk (lvb woongroep) gaan vertellen dat ik niet meer terug kom. Normaal als je afscheid neemt bij je baan, dan heb je een leuke nieuwe baan in het verschiet. Dat is in mijn geval niet zo. Dit was echt mijn plekje, mijn team en mijn geliefde bewoners en ik had me voorgesteld hier tot mijn pensioen te blijven. Maar mijn lichaam dacht daar anders over en ik kan door zware rugartrose mijn werk niet meer doen. Ik weet nog niet wat ik nu straks wel kan gaan doen en voor hoeveel uren of hoe mijn toekomst eruit gaat zien. 6 november een kennismaking met mijn coach van het tweede spoor. Zoveel onzekerheid en veel verdriet over wat ik nu kwijt ben. De bewoners waren in tranen toen ik het vertelde en ik kon het ook zeker niet droog houden. Voel me ontzettend leeg.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:04

Wat verdrietig Muronia, jullie zullen elkaar gaan missen en dan ook nog de onzekerheid erbij over wat je in de toekomst moet/kan doen. Sterkte!

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:11

Muronia, dat is ook ontzettend verdrietig. Vooral als je op de juiste plek zat. :knuffel: