Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Serieus? Antibacterieel zilver in trampalen? En dan dadelijk verbaast zijn dat die plijsters en verbandmaterialen niet meer werken vanwege resistentie?
Wie heeft dat in vredesnaam als goed idee bestempeld
Sizzle schreef:verootjoo schreef:Jawel?
Als je een gel obv >70% gebruikt of met een ander virusdodend middel gaat het gewoon kapot.
Ja maar pas na een paar minuten nat houden.
purny schreef:Sizzle schreef:Serieus? Antibacterieel zilver in trampalen? En dan dadelijk verbaast zijn dat die plijsters en verbandmaterialen niet meer werken vanwege resistentie?
Wie heeft dat in vredesnaam als goed idee bestempeld
Het is de innovatietram.. ik snap ook niet wie dat in het leven heeft geroepen.
We moeten lipslipjes dragen om ons te beschermen tegen het virus maar wel op de knoppen drukken
Popstra schreef:Van sommige handgels worden je handen ook heel koud door de grote hoeveelheid alcohol en bij weer andere voel je niets dan beetje plakkerig.
Ik blijf mijn handen goed wassen.
Handgel is leuk voor er bij
purny schreef:Maar ongemerkt raak je toch je gezicht aan...
Solistar schreef:purny schreef:Maar ongemerkt raak je toch je gezicht aan...
Klopt, ik vind de voorlichting daaromheen ook superslecht. En juist doordat je mensen met al die mondkapjes 20x extra hun gezicht aan ziet raken (op, af, even eten, bellen), wordt het door dat onjuiste gebruik imo juist minder effectief dan zonder. Ik vind dat de algemene voorlichting over zulk soort dingen veel beter kan.
lenaa_tje schreef:Solistar schreef:Klopt, ik vind de voorlichting daaromheen ook superslecht. En juist doordat je mensen met al die mondkapjes 20x extra hun gezicht aan ziet raken (op, af, even eten, bellen), wordt het door dat onjuiste gebruik imo juist minder effectief dan zonder. Ik vind dat de algemene voorlichting over zulk soort dingen veel beter kan.
Toch werkt het in de praktijk alleen zoals het nu gebruikt wordt.
Ik ben niet te verstaan als ik lesgeef met een mondkapje. Vergeet hierbij ook niet hoe belangrijk mimiek is ...
Maar help ik een leerling of loop ik door de klas moet die op. Op 8 lesuur achter elkaar zet ik dus vrij vaak het mondkapje op en af.
Sowieso beschermen wij zo leerlingen ipv andersom .. maar goed.